piter909 4 Opublikowano 20 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 kwietnia 2015 Hej,Jest jakiś sposób na wywołanie komend w skript za pomocą RCON?Niestety, nie działają mi one, gdy SMS Shop ze strony wysyła komende do konsoli - tak jakby komendy w skripcie w ogóle nie istniały.Nie mam błędów, wszystko się zgadza. Da się wpisywać komendy w konsoli. To jest widocznie wada skripta..:/ Dzięki za każdą pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 20 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 kwietnia 2015 Musisz dac na poczatku komendy w skript: executable by: consoleCzyli: command /komenda:executable by: consoletrigger: # kos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piter909 4 Opublikowano 20 kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 kwietnia 2015 Jesteś pewny, że to przy RCON'ie zadziała?Sprawdzę za jakiś czas i dam znać, czy zadziałało :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 20 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 kwietnia 2015 Czy zwykła komenda typu /op ktostam ci działa? Jaki masz hosting (sklepu)? Tylko niektóre oferują rcon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piter909 4 Opublikowano 20 kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 kwietnia 2015 (edytowane) Czy zwykła komenda typu /op ktostam ci działa? Jaki masz hosting (sklepu)? Tylko niektóre oferują rcon.Nie mam serwera na hostingu :pMój serwer trzyma się na maszynach z OVHMam własny skrypt w PHP, który wysyła komendy do konsoli przez RCON. Nie wykonują one niestety komend skript'a, jedynie te, które załadowały się na starcie serwera z pluginów. Komenda przychodzi, execute'uje się w konsoli i na tym się kończy - 0 efektu. :/ PS. Jeszcze nie przetestowałem tego wyżej, gdy tylko to zrobię, napiszę czy działa. Dawałem "if sender is console" - sądzę więc, że to nie zadziała, ale warto spróbować. :D Edytowane 20 kwietnia 2015 przez piter909 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 20 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 kwietnia 2015 To nie ma nic do rzeczy, tylko blokuje graczom tę komendę. Czyli i serwer i www masz u siebie na OVH? I jeszcze twierdzisz że zwykłe komendy działają a skriptowe nie... Dziwna sprawa... jak wpisujesz prosto z konsoli to ci komendy działają? Może masz je źle zrobione i temu "nie ma efektu"? Daj tu kod komendy którą wykonujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piter909 4 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2015 (edytowane) To nie ma nic do rzeczy, tylko blokuje graczom tę komendę. Czyli i serwer i www masz u siebie na OVH? I jeszcze twierdzisz że zwykłe komendy działają a skriptowe nie... Dziwna sprawa... jak wpisujesz prosto z konsoli to ci komendy działają? Może masz je źle zrobione i temu "nie ma efektu"? Daj tu kod komendy którą wykonujesz. Skrypt RCON jest w pełni sprawny. Wszystkie komendy pluginów, poza komendamy skrypta, są wykonywane normalnie.Skrypt w skripcie jest także dobry Gdy wpiszę komendę w konsole, wykonuje się, ale chwile później wyskakuje "nieznana komenda, wpisz /help", tak jakby skript sczytywał to, co zostało wprowadzone, a nie traktował tego jako server command. :pOto skrypt, polega on na przydzielaniu rang, gdy gracz wchodzi na serwer, bo PEX jest pobugowany i raz daje, a raz nie, gdy gracz jest offline. Jeszcze nie jest skończony ale w pełni działa. Trzeba go troszkę okroić o zmienne i 1 argument, bo są niepotrzebne: command przydziel <text> <text> [<player>]: trigger: if sender is console: if player-argument is online: execute console command "pex user %arg 1% group set %arg 2%" send "&f[&9GC&b2] &aRanga %arg 2% przydzielona. Gracz &b%arg 1%&a jest online, wiec zostala przydzielona od razu." to console stop set {przydzial::gracze::%arg 1%::wykonanie} to true set {przydzial::gracze::%arg 1%::nazwa} to arg 1 set {przydzial::gracze::%arg 1%::ranga} to arg 2 send "&f[&9GC&b2] &aRanga %arg 2% przydzielona. Przy kolejnym zalogowaniu gracza &b%arg 1%&a zostanie przyznana." to console stop else if player is op: if player-argument is online: execute console command "pex user %arg 1% group set %arg 2%" send "&f[&9GC&b2] &aRanga %arg 2% przydzielona. Gracz &b%arg 1%&a jest online, wiec zostala przydzielona od razu." to player stop set {przydzial::gracze::%arg 1%::wykonanie} to true set {przydzial::gracze::%arg 1%::nazwa} to arg 1 set {przydzial::gracze::%arg 1%::ranga} to arg 2 send "&f[&9GC&b2] &aRanga %arg 2% przydzielona. Przy kolejnym zalogowaniu gracza &b%arg 1%&a zostanie przyznana." to player stop else: send "&cNie masz uprawnien" to player stop Edytowane 21 kwietnia 2015 przez piter909 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2015 Dodaj ukośnik przed komendą, może to ma znaczenie. Wiem, niestety konsola nie widzi komend ze skripta i pisze że nie istnieją (ale komenda działa O.o) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piter909 4 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2015 (edytowane) Dodaj ukośnik przed komendą, może to ma znaczenie. Wiem, niestety konsola nie widzi komend ze skripta i pisze że nie istnieją (ale komenda działa O.o)No właśnie.. :/ I tu chyba jest sedno problemu.Szkoda, że nie da się wykorzystać skripta do SMS-shopów :/.. Powinni to trochę ogarnąć, bo jego użyteczność ogranicza się tylko do "in-game" ;c Edytowane 21 kwietnia 2015 przez piter909 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sopher 418 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2015 Gówno prawda xdMi tam zawsze działały komendy z skripta wykonywane przez RCON :>command /sprawdz: executable by: console trigger: send "Jak widac wszystko dziala :>" to console if(isset($wyslij)) { $rcon->send_command("sprawdz"); } Używam Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!od Chrisa Churchwella. Widzę, że nie tylko na tym forum szukałeś rozwiązania :) piter909 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Yaacob 21 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2015 Sopher ma rację komendy skripta są normalnie wykonywane przez RCON , spróbuj podmienić sender na executor - zawsze dziala. (if executor is console:) . dodatkowo możesz ominąć twn if zamiast wszedzie dawac send to console lub send to player wpisać send to executor piter909 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piter909 4 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2015 Dziękuję za info.Dzisiaj to sprawdzę :D! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piter909 4 Opublikowano 23 kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2015 Ok. Sprawdziłem :DMacie racje, działa. Ale.. Jeśli użyje się warunku np. If executor is console, to wtedy on się nie spełnia :PDziękuję za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
piter909 4
Hej,
Jest jakiś sposób na wywołanie komend w skript za pomocą RCON?
Niestety, nie działają mi one, gdy SMS Shop ze strony wysyła komende do konsoli - tak jakby komendy w skripcie w ogóle nie istniały.
Nie mam błędów, wszystko się zgadza. Da się wpisywać komendy w konsoli. To jest widocznie wada skripta..
:/
Dzięki za każdą pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi