Skocz do zawartości
  • 0

Czytanie gracza ze zmiennej


sula008
 Udostępnij

Pytanie

Tworzyłem system home wcześniej i miałem problem z odczytem gracza ze wspólnej zmiennej myślałem że działa i działała lecz tylko na osobę która była pierwsza z brzegu.
 
kod:

loop {homes.list.%arg 1%::*}:        loop-value is player:Dalszy kod

owy kod będzie mi potrzebny jeszcze do jednego skryptu.

 

jeżeli nie wiadomo o co chodzi to już wyjaśniam

 

w zmiennej {homes.list.%arg 1%::*} znajdują się osoby które powinny mieć dostęp do czyjegoś home i jak to zrobić aby z owej listy/zmiennej wybierało gracza który wykonuje w tym przypadku komendę do tp na home gracza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

niestety nie działa w ogóle nic się nie wyświetla a dodałem na końcu do testów

if {_lv} is {_v}:	send "działa"else:	send "nie działa"

Hmm a może:

loop all players in {homes.list.%arg 1%::*}:   set {_p} to "%player%"   set {_lv} to "%loop-value%"   if {_lv} is {_v}:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /usun [<text&gt]:	trigger:		delete {dom.%player%.%arg%}command /dodaj [<text&gt]:	trigger:		#Ustwa dom.gracz1.gracz2 na prawda		set {dom.%player%.%arg%} to truecommand /innydom [<text&gt]:	trigger:			if {dom.%arg%.%player%} is true:				 teleport player to {dom::%arg%}command /ustwdom [<text&gt]:	trigger:		set {dom::%player%} to location of playercommand /dom:	trigger:		teleport player to {dom::%player%}

Powinno działać ale nie sprawdzałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up

Naprowadziłeś mnie na pewien trop i zrobiłem coś takiego

loop {homes.list.%arg 1%::*}:	loop-value is player:		send "działa"	else:		send "nie działa"

tyle ze wysyla 2x nie dziala i 1x dziala a to dlatego ze 3 osoby są na liscie jakby bylo z 5 to pewnie by bylo 4x nie dziala i 1 dziala i tu pytanie, jak zrobic aby nie lopowalo az tyle razy tylko lopowalo dotąd az bedzie gracz a jezeli nie no to "nie dziala"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up

to samo co wcześniej

 

#edit

 

usunąłem to samo else i działa jak na razie :p

 

#edit2

 

jednak nie działa jak chce dodać aby wyświetlało że "nie masz dostępu" to pisze 3x wiadomości jak wczesniej

Edytowane przez sula008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dobra można zamknąć bo widzę że jednak tak się zrobić nie da :-( zrobiłem coś takiego

Przy inviteset {home2.%player%.%arg 2%} to trueadd arg 2 to {home2.list.%player%::*}przy tp sprawdza czy jest true
dzięki za poświecenie mi czasu

 

// Zamykam ~ Parrot

Edytowane przez Parrot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...