Skocz do zawartości
  • 0

SlimxaQ
 Udostępnij

Pytanie

Witam,
Nie działa mi bardzo prosty skrypt:
 

on death:	victim is player	attacker is player:		send "&atest" to the attacker		set {_monety+} to random integer between 10 and 20		set {_monety-} to random integer between 5 and 15		set {_pkt+} to {PKT::%victim%}*12%		set {_pkt-} to {_pkt+}*70%		remove {_pkt-} from {PKT::%victim%}		add {_pkt+} to {PKT::%attacker%}		add 1 to {Zabicia::%attacker%}		add 1 to {Smierci::%victim%}		add {_monety+} to {Monety::%attacker%}		remove {_monety-} from {Monety::%victim%}		create timed bar with text "&câ—Ž &aZabito &e%victim% +%{_pkt+}% &apkt &câ—Ž" to attacker for 3 seconds		create timed bar with text "&câ—Ž &aZostales zabity przez &e%attacker% -%{_pkt-}% &apkt &câ—Ž" to victim for 3 seconds

Nawet po usunięciu tego wszystkiego i zostawieniu samego:
 

on death:	victim is player	attacker is player:		send "&atest" to the attacker

Event nie chce działać ._.
Posiadam pluginy: BarAPI, Skript, SkQuery, BossBarSK i parę podstawowych Essentials... Z góry dziękuje za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death:	loop all players:		if "%victim%" is "%loop-player%":			set {_v} to "%loop-player%"			set {_v} to {_v} parsed as offlineplayer	loop all players:		if "%attacker%" is "%loop-player%":			set {_a} to "%loop-player%"			set {_a} to {_a} parsed as offlineplayer	if {_v} is set:		if {_a} is set:			set {_done} to true	if {_done} is true:		#Twoj kod :P		send "&atest" to {_a}		set {_monety+} to random integer between 10 and 20		set {_monety-} to random integer between 5 and 15		set {_pkt+} to {PKT::%{_v}%}*12%		set {_pkt-} to {_pkt+}*70%		remove {_pkt-} from {PKT::%{_v}%}		add {_pkt+} to {PKT::%{_a}%}		add 1 to {Zabicia::%{_a}%}		add 1 to {Smierci::%{_a}%}		add {_monety+} to {Monety::%{_a}%}		remove {_monety-} from {Monety::%{_v}%}		create timed bar with text "&câ?? &aZabito &e%{_v}% +%{_pkt+}% &apkt &câ??" to {_a} for 3 seconds		create timed bar with text "&câ?? &aZostales zabity przez &e%{_a}% -%{_pkt-}% &apkt &câ??" to {_v} for 3 seconds

pod {_v} masz victim

pod {_a} masz attacker

u mnie wyświetla błędy w dwóch ostatnich linijkach (bynajmniej pewnie dlatego, że nie mam bossbarsk i barapi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Up problem został rozwiązany wystarczyło nic loopować bo to by lagowało Xd wystarczyło zrobić:
on death of player: tylko samo a samto usunąc pod tym Xd
A i mam teraz problem bo:
 

on death of player:	set {_monety+} to random integer between 10 and 20	set {_monety-} to random integer between 5 and 15	set {_pkt+} to {PKT::%victim%}*12%	set {_pkt-} to {_pkt+}*70%	remove {_pkt-} from {PKT::%victim%}	add {_pkt+} to {PKT::%attacker%}	add 1 to {Zabicia::%attacker%}	add 1 to {Smierci::%victim%}	add {_monety+} to {Monety::%attacker%}	remove {_monety-} from {Monety::%victim%}	create timed bar with text "&câ—Ž &aZabito &e%victim% +%{_pkt+}% &apkt &câ—Ž" to attacker for 5 seconds	create timed bar with text "&câ—Ž &aZostales zabity przez &e%attacker% -%{_pkt-}% &apkt &câ—Ž" to victim for 5 seconds    if {umrzyj::1::%victim%} is false:		set {umrzyj::1::%victim%} to true		send "&câ—Ž &aZdobyto osiagniecie &eUmrzyj 1 raz!" to the victim

Nie setuje mi zmiennej to:
 

	if {umrzyj::1::%victim%} is false:		set {umrzyj::1::%victim%} to true		send "&câ—Ž &aZdobyto osiagniecie &eUmrzyj 1 raz!" to the victim

Jak to zrobić nie chcę loopa chce w jednym evencie ;/ Bo loopem to EASY by było xD :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...