MCfiLip2201 0 Opublikowano 15 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 marca 2015 Witam, przy ładowaniu się skryptu wyskakuje błąd:'make player see sponge as air' is not a boolean (yes/no) (Hub.sk, line 123: make player see sponge as airPomoże ktoś go rozwiązać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrAnvilPlay 18 Opublikowano 17 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2015 Pobierz skQuery lub WildSkript i powinno działać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MCfiLip2201 0 Opublikowano 17 marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2015 Mam skQ i WildSkripta w najnowszych wersjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrPatryk07 45 Opublikowano 17 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2015 A caly kod? Moze zobacz On join: Tab make player see sponge as air Bo moze w kodzie nie masz czegos co rozpoczyna to xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 17 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2015 Podaj kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MCfiLip2201 0 Opublikowano 18 marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 marca 2015 on join: make player see sponge as airMam dosłownie taki skript na 2 linijki bo nie będę go rozszerzał dopóki podstawa nie bd działać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Norbi 1337 Opublikowano 19 marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 marca 2015 To ma spowodować, że gracz widzi wszystkie gąbki na mapie jako powietrze? Najmniej lagującym sposobem jest przy stawianiu gąbki dodać ją do listy i przy dołączeniu ją zapętlać i wtedy dawać efekt. on place sponge: add location of event-block to {specjalnegabki::*}on break sponge: remove location of event-block from {specjalnegabki::*}on join: loop {specjalnegabki::*}: set {_x} to location of block at loop-value make player see block at {_x} as airNadmienię też, że jeżeli wyjdziemy z tego świata (np. pójdziemy do netheru) i wrócimy to prawdopodobnie ten efekt nie zadziała i gracz musiałby relognąć, aby były te niewidzialne gąbki. MCfiLip2201 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MCfiLip2201 0
Witam, przy ładowaniu się skryptu wyskakuje błąd:
Pomoże ktoś go rozwiązać?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi