Skocz do zawartości
  • 0

Druzyny


Seekeer
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Mam do was małe pytanie a zarazem prośbę.

Mianowicie chodzi mi o to aby ktoś napisał mi krótki skrypt na to iż po wpisaniu komendy /em dolacz automatycznie przydziela gracza do jednej z dwóch drużyn. Czyli np. Gracz1 wpisuje komendę /em dolacz

to przydziela go do drużyny Czerwonych natomiast gdy Gracz2 zaraz po Graczu1 wpisze komendę /em dolacz to zostaje dodany do drużyny Niebieskich i gdy Gracz3 wpisze /em dolacz to znowu dodaje go do Czerwonych i tak w kółko . 

Drugą komendą jest taka gdy Admin wpisze /em start to graczy ktorzy dołaczyli do drużyny czerwonych przeniesie na pozycję {spawn.red} a graczy z druzyny niebieskiej na pozycje {spawm.blue}.

Prosze o szybką pomoc. PILNE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /em [<text&gt]:    trigger:        arg 1 is "dolacz":            {red::%player%} is not set            {blue::%player%} is not set            size of {red::*} is not set:                add player to {red::*}                stop            size of {blue::*} is not set:                add player to {blue::*}                stop            size of {red::*} is greater than size of {blue::*}:                add player to {blue::*}                stop            size of {blue::*} is greater than size of {red::*}:                add player to {red::*}                stop        arg is "start":            teleport {red::*} to {spawn.red}            teleport {blue::*} to {spawn.blue}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /em [<text&gt] [<text&gt]:    trigger:        arg 1 is "dolacz":            {red::%player%} is not set            {blue::%player%} is not set            size of {red::*} is not set:                add player to {red::*}                set {red.%player%} to true                stop            size of {blue::*} is not set:                add player to {blue::*}                set {blue.%player%} to true                stop            size of {red::*} is greater than size of {blue::*}:                add player to {blue::*}                set {blue.%player%} to true                stop            size of {blue::*} is greater than size of {red::*}:                add player to {red::*}                set {red.%player%} to true                stop        arg 1 is "start":            loop all players:                {red.%loop-player%} is true:                    teleport loop-player to {spawn.red}                {blue.%loop-player%} is true:                    teleport loop-player to {spawn.blue}        arg 1 is "set":            arg 2 is "red":                set {spawn.red} at location of player            arg 2 is "blue":                set {spawn.blue} at location of player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To źle ustawiasz spawny...

 

command /em [<text&gt] [<text&gt]:    trigger:        arg 1 is "dolacz":            {red::%player%} is not set            {blue::%player%} is not set            size of {red::*} is not set:                add player to {red::*}                set {red.%player%} to true                stop            size of {blue::*} is not set:                add player to {blue::*}                set {blue.%player%} to true                stop            size of {red::*} is greater than size of {blue::*}:                add player to {blue::*}                set {blue.%player%} to true                stop            size of {blue::*} is greater than size of {red::*}:                add player to {red::*}                set {red.%player%} to true                stop        arg 1 is "start":            loop all players:                {red.%loop-player%} is true:                    teleport loop-player to {spawn.red}                {blue.%loop-player%} is true:                    teleport loop-player to {spawn.blue}        arg 1 is "set":            arg 2 is "red":                set {spawn.red} at location of player            arg 2 is "blue":                set {spawn.blue} at location of player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dodalem to co podales i wyskoczyl mi błąd że nie rozumie polecenia set {spawn.red} at location of player

                                                                                                           set {spawn.blue} at location of player

A gdy zmieniam na: set {spawn.red} to location of player

                                set {spawn.blue} to location of player

To nie teleportuje w te pozycje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Można też tak

variables:    blue = 0    red = 0command /em <text>:    executable by: players    trigger:        if argument is "dolacz":            {team.%player%} is not set            if {blue} is equal to {red}:                add 1 to {red}                set {team.%player%} to "red"            else:                add 1 to {blue}                set {team.%player%} to "blue"        else if argument is "start":            loop all players:                if {team.%loop-player%} is "red":                    teleport loop-player to {spawn.red}                else if {team.%loop-player%} is "blue":                    teleport loop-player to {spawn.blue}        else if argument is "czysc":            set {blue} to 0            set {red} to 0            loop all players:                delete {team.%loop-player%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia.

Powód: Rozwiązane.

Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...