Skocz do zawartości
  • 0

Owca bez wełny


sula008
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

to moze inaczej, mam taki kod:

on rightclick on a sheep:	if player is in world "survival":		if player is holding Shears:			chance of 20%:				create an explosion of force 5 at the clicked sheep			else:				send "masz farta"

to przykładowy kod na owce która wybucha i chce zrobić ala "zabezpieczenie" że jeżeli będą klikać na ogoloną owce to żeby ona nie wybuchła ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick on a sheep:    if player is in world "survival":        if player is holding Shears:            {shear.%clicked entity%} is not set:                set {shear.%clicked entity%} to true                stop            {shear.%clicked entity%} is true:                chance of 20%:                    cancel event                    create an explosion of force 5 at the clicked entity                else:                    send "masz farta"                    unshear clicked entity                    clear {shear.%clicked entity%}

Bardziej się przekombinować nie da xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki Dragon za naprowadzenie na właściwy trop udało mi się zrobić :D

on rightclick on a sheep:	if player is in world "survival":		if player is holding Shears:			if clicked sheep is baby sheep:				stop			else:				if clicked sheep is unsheared sheep:					chance of 20%:						create an explosion of force 5 at the clicked sheep						send "{@p.prefix}Oj ups, wybuchła"					else:						send "{@p.prefix}Tym razem masz szczęście że owca Ci nie wybuchła"

może komuś się przyda, do zamknięcia :)

Edytowane przez sula008
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...