Skocz do zawartości
  • 0

Magiczny Kamien

divx

Pytanie

Witam !

Napisze ktoś skrypta dzięki któremu po skraftowaniu ( np caly crafting cobblestone x64) otrzymamy magiczny kamień (Tak żeby można było ustawić za pomocą id jaki to by był kamień, czyli żeby dało radę zmienić wygląd na deski id5 albo na cobblestone id 4) i po postawieniu go na ziemi i zniszczeniu kilofem wypadał by losowy przedmiot.Na każdy przedmiot była by szansa. Np po zburzeniu kamienia szansa na wypadnięcie diamentów była 0.7% węgla 5%, perły endermana 0.5% i tak dalej ?

Wiem że jest skrypt na stoniarkę. Poprostu trzeba było by go delikatnie zmodyfikować ale niestety nie znam się na tym :(. Jak ktoś da radę z nudów i chęci to zrobić  to prosze o pomoc, mogę tylko wynagrodzić like a przyda to się na pewno komuś w przyszłości jak będzie przeglądać to forum.

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
command /prezent [<text&gt]:    trigger:        arg 1 is "daj":            player has 512 cobblestone:               give player 1 stone named "&cMagiczny Prezent"on place of stone:    if name of player's tool is "&cMagiczny Prezent":        add location of block to {prezenty::*}on click on stone:    if {prezenty::*} contains location of clicked block:        remove location of clicked block from {prezenty::*}        chance of 1%:            drop 1 diamond
testuj, nie mam pojęcia czy zadziała :) nigdy nie rozumialem tych zbiorow :(

• 0
command /prezent [<text&gt]:    trigger:        arg 1 is "daj":            player has 512 cobblestone:               give player 1 stone named "&cMagiczny Prezent"on place of stone:    if name of player's tool is "&cMagiczny Prezent":        add location of block to {prezenty::*}on click on stone:    if {prezenty::*} contains location of clicked block:        remove location of clicked block from {prezenty::*}        chance of 1%:            drop 1 diamond
testuj, nie mam pojęcia czy zadziała :) nigdy nie rozumialem tych zbiorow :(