Skocz do zawartości
  • 0

Magiczny Kamien


divx
 Udostępnij

Pytanie

Witam !

Napisze ktoś skrypta dzięki któremu po skraftowaniu ( np caly crafting cobblestone x64) otrzymamy magiczny kamień (Tak żeby można było ustawić za pomocą id jaki to by był kamień, czyli żeby dało radę zmienić wygląd na deski id5 albo na cobblestone id 4) i po postawieniu go na ziemi i zniszczeniu kilofem wypadał by losowy przedmiot.Na każdy przedmiot była by szansa. Np po zburzeniu kamienia szansa na wypadnięcie diamentów była 0.7% węgla 5%, perły endermana 0.5% i tak dalej ?

 

 

Wiem że jest skrypt na stoniarkę. Poprostu trzeba było by go delikatnie zmodyfikować ale niestety nie znam się na tym :(. Jak ktoś da radę z nudów i chęci to zrobić  to prosze o pomoc, mogę tylko wynagrodzić like a przyda to się na pewno komuś w przyszłości jak będzie przeglądać to forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /prezent [<text&gt]:    trigger:        arg 1 is "daj":            player has 512 cobblestone:               give player 1 stone named "&cMagiczny Prezent"on place of stone:    if name of player's tool is "&cMagiczny Prezent":        add location of block to {prezenty::*}on click on stone:    if {prezenty::*} contains location of clicked block:        remove location of clicked block from {prezenty::*}        chance of 1%:            drop 1 diamond
testuj, nie mam pojęcia czy zadziała :) nigdy nie rozumialem tych zbiorow :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /prezent [<text&gt]:    trigger:        arg 1 is "daj":            player has 512 cobblestone:               give player 1 stone named "&cMagiczny Prezent"on place of stone:    if name of player's tool is "&cMagiczny Prezent":        add location of block to {prezenty::*}on click on stone:    if {prezenty::*} contains location of clicked block:        remove location of clicked block from {prezenty::*}        chance of 1%:            drop 1 diamond
testuj, nie mam pojęcia czy zadziała :) nigdy nie rozumialem tych zbiorow :(

 

Nie wiem za bardzo jak to ma działać testowalem to i nic.Ogolnie to ja potrzebuję tak żeby najpierw się craftowalo czyli caly crafting cobla po 64 sztuki wtedy w oknie pokazuje się magiczny kamien z id4 z nazwą magiczny kamien.Potem go kładziemy na ziemie no i drop w %

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie ma takiej możliwości, ponieważ crafting nie obsługuje stackujących się rzeczy...

A da radę zrobić tak że po wpisaniu /plecak otworzy się nam enderchest ? w obojętnie jakim miejscu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /plecak:    trigger:        open player's enderchest to the player

@UP VOILA

 

A tak będzie z uprawnieniami ?

 

command /plecak:    trigger:        if player have permission "enderchest":        open player's enderchest to the player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A da się zrobić tak że będzie plecak ale nie będzie to ani chest ani enderchest. Tylko poprostu dodadkowe miejsce i jak ktoś nas zabiję to tak samo jak z eq wylecą przedmioty z plecaka ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A da się zrobić tak że będzie plecak ale nie będzie to ani chest ani enderchest. Tylko poprostu dodadkowe miejsce i jak ktoś nas zabiję to tak samo jak z eq wylecą przedmioty z plecaka ?

Można ew. zrobić tak, że będzie się wyznaczało skrzynie a ona po śmierci będzie czyszczona i dropną itemki z niej w miejscu śmierci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak to się nie da? WildSkript umożliwia zrobienie plecaka...

command /plecak:    trigger:        {plecak.%player%} is not set:            register new inventory "&e&l%player%&2&l-&e&lPlecak"            set {plecak.%player%} to true        {plecak.%player%} is true:            open "&e&l%player%&2&l-&e&lPlecak" to the player

Powinno działać :D Chyba, że otwieranie inv. to cześć przyszłego WS 1.5 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...