Skocz do zawartości
  • 0

Skrypty - problemy.


xthex

Pytanie

Witam. Zamieszczam tutaj Wam moje wykonane skrypty. Dopiero sie ich ucze, wiec proszę o wyrozumiałość. Prosiłbym, abyście mi je poprawili (nie wiem czy działają) i odpowiedzieli na pytanie:TAB stawiamy tylko, po postawionym wcześniej dwukropku?Kod:https://code.skript.pl/1N0zs647/

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Poprawiłem dla ciebie te skrypty:

https://code.skript.pl/8LTSJENu'>>https://code.skript.pl/8LTSJENu

Mogłem coś pominąć ale z grubsza to tyle

 

Na przyszłość tu masz bardzo dobry poradnik:
http://skript.pl/index.php?/topic/49-skript-z-czym-to-się-je/
 
Ps. linki napraw ;)

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP dziękuję bardzo, leci like :) Mam kolejne pytania:
1. Jak zrobić, aby w pierwszym i drugim argumencie było hasło użytkownika, i zapisywało się do jakiejś listy. Oczywiście, gdy będą pasowały event zakończy się sukcesem.
2. Jak modyfikować chat, aby np. wyświetlało obok rangi lvl kopania? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP dziękuję bardzo, leci like :) Mam kolejne pytania:

1. Jak zrobić, aby w pierwszym i drugim argumencie było hasło użytkownika, i zapisywało się do jakiejś listy. Oczywiście, gdy będą pasowały event zakończy się sukcesem.

2. Jak modyfikować chat, aby np. wyświetlało obok rangi lvl kopania? ;)

1. nie rozumiem

2. 

on chat:    cancel event    broadcast "&8[&6%{lvlkopania.%player%}%&8] &b%player% &7> &7%message%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /register [<text&gt] [<text&gt]:    trigger:        argument 1 is set        argument 2 is set        argument 1 is argument 2        add argument 1 to {password::%player%}command /login [<text&gt]:    trigger:        loop {password::%player%}:            argument 1 is loop-value-1            #dalszy kod#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP
Nie jest bezpieczniej użyć do tego hash text-argument? W skript jest to specjalnie do haseł. Jeśli te 2 zmienne nie będą pasować to Skript swój błąd wywali(z poziomu gry przy rejestrowaniu)

command /register <text> <text>:    trigger:        argument 1 is argument 2        set {password.%player%} to hashed argument 1command /login <text>:    trigger:        {password.%player%} is hashed text-argument:            send "Zalogowano"        else:            send "Nie zalogowano"

 

@2UP

Powinno się zrobić w ten sposób, ponieważ twój w niektórych przypadkach może usunąć prefiksy z rang.

on chat:    set the player's display name to "&6[%{lvl.%player%}%] &r%display name of player%"
Edytowane przez Freeklie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Stworzyłem mój pierwszy mini skrypt. Niby On rejestruję oraz loguję graczy. Sprawdźcie go, i poprawcie :) Jeszcze dlaczego są takie wielkie odstępy? Tzn. od lewej strony są za duże "luki" dlaczego? Źle jest wytabowane? Proszę o odpowiedź. 
https://code.skript.pl/zBbwlgwQ/

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Stworzyłem swój pierwszy lepszy skrypt na klasy pvp. Chciałbym, abyście mi go poprawili, i napisali CZY TEN SKRYPT ZADZIAŁA ;) 
 

variables:    {mag.%player%} = false	{wojownik.%player%} = false	{lucznik.%player%} = false	(wybierzklase.%player%} = false	command /klasa [<text&gt]:    trigger:	    arg 1 is not set:		    send: "&6===>>&2Wybierz &4/klasa pomoc&6<<==="		arg 1 is "wojownik":			{wybierzklase.%player%} is false:				send: "&6===>>&2Wybrales klase wojownika. Trwa skanowanie gracza...&6<<==="				wait 5 seconds				give to player 1 diamond sword named "&1&|Miecz wojownika"				give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm wojownika"				give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja wojownika"				give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie wojownika"				give to player 1 iron boots named "&1&|Buty wojownika"				give to player 10 golden apple named "&6&|Jedzenie wojownika"				send: "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="				set {wojownik.%player%} to true				set {wybierzklase.%player%} to true			else:				send: "&6===>>Posiadasz juz klase!&6<<==="		arg 1 is "mag":			{wybierzklase.%player%} is false:				send: "&6===>>&2Wybrales klase czarodzieja. Trwa skanowanie gracza...&6<<==="				wait 5 seconds				give to player 1 blaze rod named "&1&|Rozdzka czarodzieja"				give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm czarodzieja"				give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja czarodzieja"				give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie czarodzieja"				give to player 1 iron boots named "&1&|Buty czarodzieja"				give to player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"				set {mag.%player%} to true			    set {wybierzklase.%player%} to true				send: "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="			else:				send: "&6===>>Posiadasz juz klase!&6<<==="			arg 1 is "lucznik":			{wybierzklase.%player%} is false:				send: "&6===>>&2Wybrales klase lucznika. Trwa skanowanie gracza...&6<<==="				wait 5 seconds				give to player 1 enchanted bow named "&1&|Luk lucznika"				give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm lucznika"				give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja lucznika"				give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie lucznika"				give to player 1 iron boots named "&1&|Buty lucznika"				give to player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"				set {lucznik.%player%} to true				set {wybierzklase.%player%} to true				send: "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="			else:				send: "&6===>>Posiadasz juz klase!&6<<==="			arg 1 is "autor":		    send: "Autorem wtyczki jest anonimowy gosc"		arg 1 is "pomoc":	        send: "&6===>>&2Aby wybrac klase wpisz /klasa <nazwa>. Dostepne klasy:"			send: "&6===>>&2Mag (czarodziej)"			send: "&6===>>&2Wojownik"			send: "&6===>>&2Lucznik"			send: "&6===>>Aby dowieziec sie kto jest autorem wtyczki wpisz /klasa autor"		arg 1 is "opusc":		    set {mag.%player%} to false			set {wojownik.%player%} to false			set {lucznik.%player%} to false			send: "&6===>>Zrezygnowales z klasy, aby znow dolaczyc do niej wpisz /klasa pomoc&6<<==="			execute console command "/clear %player%"			on chat:    {mag.%player%} is true:        set the player's dispaly name to "&6[&3Mag&6] [%name of player%]"    {lucznik.%player%} is true:		set the player's display name to "&6[&3Lucznik&6] [%name of player%]"	{wojownik.%player%} is true:	    set the player's display name to "&6[&3Wojownik&6] [%name of player%]"		on respawn:    {mag.%player%} is true:		give to player 1 blaze rod named "&1&|Rozdzka czarodzieja"		give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm czarodzieja"		give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja czarodzieja"		give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie czarodzieja"		give to player 1 iron boots named "&1&|Buty czarodzieja"		give to player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"	{wojownik.%player%} is true:		give to player 1 diamond sword named "&1&|Miecz wojownika"		give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm wojownika"		give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja wojownika"		give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie wojownika"		give to player 1 iron boots named "&1&|Buty wojownika"		give to player 10 golden apple named "&6&|Jedzenie wojownika"	{lucznik.%player%} is true:		give to player 1 enchanted bow named "&1&|Luk lucznika"		give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm lucznika"		give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja lucznika"		give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie lucznika"		give to player 1 iron boots named "&1&|Buty lucznika"		give to player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"			

Dobrze jest wytabowane? 

Mam kolejne pytania:
1. Jak zrobić, aby po wykonaniu jakiegoś eventu, zabierało z konta pieniadze graczowi? (iConomy).
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 15.05.2014 o 17:16, xthex napisał:

Mam kolejne pytania:

1. Jak zrobić, aby po wykonaniu jakiegoś eventu, zabierało z konta pieniadze graczowi? (iConomy).

on death of player:

    execute conosle command "money take %victim% 5"

 

A tutaj błędy

 

Spoiler

[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>

>&2Wybierz &4/klasa pomoc&6<<===" (test.sk, line 10: send: "&6===>>&2Wybierz &4/
klasa pomoc&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Wybrales klase wojownika. Trwa skanowanie gracza...&6<<===" (test.sk, line 13
: send: "&6===>>&2Wybrales klase wojownika. Trwa skanowanie gracza...&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 15: give to
 player 1 diamond sword named "&1&|Miecz wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 16: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 17: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 18: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 19: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 20: give to
 player 10 golden apple named "&6&|Jedzenie wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<===" (test.sk, line 21: send:
 "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>Posiadasz juz klase!&6<<===" (test.sk, line 25: send: "&6===>>Posiadasz juz kla
se!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Wybrales klase czarodzieja. Trwa skanowanie gracza...&6<<===" (test.sk, line
28: send: "&6===>>&2Wybrales klase czarodzieja. Trwa skanowanie gracza...&6<<===
"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 30: give to
 player 1 blaze rod named "&1&|Rozdzka czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 31: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 32: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 33: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 34: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 35: give to
 player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<===" (test.sk, line 38: send:
 "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>Posiadasz juz klase!&6<<===" (test.sk, line 40: send: "&6===>>Posiadasz juz kla
se!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Wybrales klase lucznika. Trwa skanowanie gracza...&6<<===" (test.sk, line 43:
 send: "&6===>>&2Wybrales klase lucznika. Trwa skanowanie gracza...&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 45: give to
 player 1 enchanted bow named "&1&|Luk lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 46: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 47: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 48: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 49: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 50: give to
 player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<===" (test.sk, line 53: send:
 "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>Posiadasz juz klase!&6<<===" (test.sk, line 55: send: "&6===>>Posiadasz juz kla
se!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "Autore
m wtyczki jest anonimowy gosc" (test.sk, line 57: send: "Autorem wtyczki jest an
onimowy gosc"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Aby wybrac klase wpisz /klasa <nazwa>. Dostepne klasy:" (test.sk, line 59: se
nd: "&6===>>&2Aby wybrac klase wpisz /klasa <nazwa>. Dostepne klasy:"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Mag (czarodziej)" (test.sk, line 60: send: "&6===>>&2Mag (czarodziej)"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Wojownik" (test.sk, line 61: send: "&6===>>&2Wojownik"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Lucznik" (test.sk, line 62: send: "&6===>>&2Lucznik"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>Aby dowieziec sie kto jest autorem wtyczki wpisz /klasa autor" (test.sk, line 6
3: send: "&6===>>Aby dowieziec sie kto jest autorem wtyczki wpisz /klasa autor"'
)
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>Zrezygnowales z klasy, aby znow dolaczyc do niej wpisz /klasa pomoc&6<<===" (te
st.sk, line 68: send: "&6===>>Zrezygnowales z klasy, aby znow dolaczyc do niej w
pisz /klasa pomoc&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'the player's dispaly name' is not an entity type (te
st.sk, line 73: set the player's dispaly name to "&6[&3Mag&6] [%name of player%]
"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 81: give to
 player 1 blaze rod named "&1&|Rozdzka czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 82: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 83: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 84: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 85: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 86: give to
 player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 88: give to
 player 1 diamond sword named "&1&|Miecz wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 89: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 90: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 91: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 92: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 93: give to
 player 10 golden apple named "&6&|Jedzenie wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 95: give to
 player 1 enchanted bow named "&1&|Luk lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 96: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 97: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 98: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 99: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty lucznika"')
[17:25:11 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 100: give t
o player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"')
[17:25:11 INFO]: [skript] Loaded 11 scripts with a total of 18 triggers and 7 co
mmands in 0.86 seconds
[17:25:11 INFO]: [skript] Finished loading.

 

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Moim zdaniem powinno byc:

variables:	{mag.%player%} = false	{wojownik.%player%} = false	{lucznik.%player%} = false	{wybierzklase.%player%} = false
Wczesniej przy wojowniku, luczniku i "wybierzklase" byly 2 taby, a powinien byc jeden

@edit

Jeszcze po "on respawn" trzeba zmniejszyc ilosc tabow lub spacji

Edytowane przez SzymnYo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...