Skocz do zawartości
  • 0

Skrypty - problemy.


xthex
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Zamieszczam tutaj Wam moje wykonane skrypty. Dopiero sie ich ucze, wiec proszę o wyrozumiałość. Prosiłbym, abyście mi je poprawili (nie wiem czy działają) i odpowiedzieli na pytanie:TAB stawiamy tylko, po postawionym wcześniej dwukropku?Kod:Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Poprawiłem dla ciebie te skrypty:

https://code.skript.pl/8LTSJENu'>>https://code.skript.pl/8LTSJENu

Mogłem coś pominąć ale z grubsza to tyle

 

Na przyszłość tu masz bardzo dobry poradnik:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
 
Ps. linki napraw ;)

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP dziękuję bardzo, leci like :) Mam kolejne pytania:
1. Jak zrobić, aby w pierwszym i drugim argumencie było hasło użytkownika, i zapisywało się do jakiejś listy. Oczywiście, gdy będą pasowały event zakończy się sukcesem.
2. Jak modyfikować chat, aby np. wyświetlało obok rangi lvl kopania? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP dziękuję bardzo, leci like :) Mam kolejne pytania:

1. Jak zrobić, aby w pierwszym i drugim argumencie było hasło użytkownika, i zapisywało się do jakiejś listy. Oczywiście, gdy będą pasowały event zakończy się sukcesem.

2. Jak modyfikować chat, aby np. wyświetlało obok rangi lvl kopania? ;)

1. nie rozumiem

2. 

on chat:    cancel event    broadcast "&8[&6%{lvlkopania.%player%}%&8] &b%player% &7> &7%message%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /register [<text&gt] [<text&gt]:    trigger:        argument 1 is set        argument 2 is set        argument 1 is argument 2        add argument 1 to {password::%player%}command /login [<text&gt]:    trigger:        loop {password::%player%}:            argument 1 is loop-value-1            #dalszy kod#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP
Nie jest bezpieczniej użyć do tego hash text-argument? W skript jest to specjalnie do haseł. Jeśli te 2 zmienne nie będą pasować to Skript swój błąd wywali(z poziomu gry przy rejestrowaniu)

command /register <text> <text>:    trigger:        argument 1 is argument 2        set {password.%player%} to hashed argument 1command /login <text>:    trigger:        {password.%player%} is hashed text-argument:            send "Zalogowano"        else:            send "Nie zalogowano"

 

@2UP

Powinno się zrobić w ten sposób, ponieważ twój w niektórych przypadkach może usunąć prefiksy z rang.

on chat:    set the player's display name to "&6[%{lvl.%player%}%] &r%display name of player%"
Edytowane przez Freeklie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Stworzyłem mój pierwszy mini skrypt. Niby On rejestruję oraz loguję graczy. Sprawdźcie go, i poprawcie :) Jeszcze dlaczego są takie wielkie odstępy? Tzn. od lewej strony są za duże "luki" dlaczego? Źle jest wytabowane? Proszę o odpowiedź. 
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Stworzyłem swój pierwszy lepszy skrypt na klasy pvp. Chciałbym, abyście mi go poprawili, i napisali CZY TEN SKRYPT ZADZIAŁA ;) 
 

variables:    {mag.%player%} = false	{wojownik.%player%} = false	{lucznik.%player%} = false	(wybierzklase.%player%} = false	command /klasa [<text&gt]:    trigger:	    arg 1 is not set:		    send: "&6===>>&2Wybierz &4/klasa pomoc&6<<==="		arg 1 is "wojownik":			{wybierzklase.%player%} is false:				send: "&6===>>&2Wybrales klase wojownika. Trwa skanowanie gracza...&6<<==="				wait 5 seconds				give to player 1 diamond sword named "&1&|Miecz wojownika"				give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm wojownika"				give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja wojownika"				give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie wojownika"				give to player 1 iron boots named "&1&|Buty wojownika"				give to player 10 golden apple named "&6&|Jedzenie wojownika"				send: "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="				set {wojownik.%player%} to true				set {wybierzklase.%player%} to true			else:				send: "&6===>>Posiadasz juz klase!&6<<==="		arg 1 is "mag":			{wybierzklase.%player%} is false:				send: "&6===>>&2Wybrales klase czarodzieja. Trwa skanowanie gracza...&6<<==="				wait 5 seconds				give to player 1 blaze rod named "&1&|Rozdzka czarodzieja"				give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm czarodzieja"				give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja czarodzieja"				give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie czarodzieja"				give to player 1 iron boots named "&1&|Buty czarodzieja"				give to player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"				set {mag.%player%} to true			    set {wybierzklase.%player%} to true				send: "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="			else:				send: "&6===>>Posiadasz juz klase!&6<<==="			arg 1 is "lucznik":			{wybierzklase.%player%} is false:				send: "&6===>>&2Wybrales klase lucznika. Trwa skanowanie gracza...&6<<==="				wait 5 seconds				give to player 1 enchanted bow named "&1&|Luk lucznika"				give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm lucznika"				give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja lucznika"				give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie lucznika"				give to player 1 iron boots named "&1&|Buty lucznika"				give to player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"				set {lucznik.%player%} to true				set {wybierzklase.%player%} to true				send: "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="			else:				send: "&6===>>Posiadasz juz klase!&6<<==="			arg 1 is "autor":		    send: "Autorem wtyczki jest anonimowy gosc"		arg 1 is "pomoc":	        send: "&6===>>&2Aby wybrac klase wpisz /klasa <nazwa>. Dostepne klasy:"			send: "&6===>>&2Mag (czarodziej)"			send: "&6===>>&2Wojownik"			send: "&6===>>&2Lucznik"			send: "&6===>>Aby dowieziec sie kto jest autorem wtyczki wpisz /klasa autor"		arg 1 is "opusc":		    set {mag.%player%} to false			set {wojownik.%player%} to false			set {lucznik.%player%} to false			send: "&6===>>Zrezygnowales z klasy, aby znow dolaczyc do niej wpisz /klasa pomoc&6<<==="			execute console command "/clear %player%"			on chat:    {mag.%player%} is true:        set the player's dispaly name to "&6[&3Mag&6] [%name of player%]"    {lucznik.%player%} is true:		set the player's display name to "&6[&3Lucznik&6] [%name of player%]"	{wojownik.%player%} is true:	    set the player's display name to "&6[&3Wojownik&6] [%name of player%]"		on respawn:    {mag.%player%} is true:		give to player 1 blaze rod named "&1&|Rozdzka czarodzieja"		give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm czarodzieja"		give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja czarodzieja"		give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie czarodzieja"		give to player 1 iron boots named "&1&|Buty czarodzieja"		give to player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"	{wojownik.%player%} is true:		give to player 1 diamond sword named "&1&|Miecz wojownika"		give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm wojownika"		give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja wojownika"		give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie wojownika"		give to player 1 iron boots named "&1&|Buty wojownika"		give to player 10 golden apple named "&6&|Jedzenie wojownika"	{lucznik.%player%} is true:		give to player 1 enchanted bow named "&1&|Luk lucznika"		give to player 1 iron helmet named "&1&|Helm lucznika"		give to player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja lucznika"		give to player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie lucznika"		give to player 1 iron boots named "&1&|Buty lucznika"		give to player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"			

Dobrze jest wytabowane? 

Mam kolejne pytania:
1. Jak zrobić, aby po wykonaniu jakiegoś eventu, zabierało z konta pieniadze graczowi? (iConomy).
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 15.05.2014 o 17:16, xthex napisał:

Mam kolejne pytania:

1. Jak zrobić, aby po wykonaniu jakiegoś eventu, zabierało z konta pieniadze graczowi? (iConomy).

on death of player:

    execute conosle command "money take %victim% 5"

 

A tutaj błędy

 

Spoiler

[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>

>&2Wybierz &4/klasa pomoc&6<<===" (test.sk, line 10: send: "&6===>>&2Wybierz &4/
klasa pomoc&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Wybrales klase wojownika. Trwa skanowanie gracza...&6<<===" (test.sk, line 13
: send: "&6===>>&2Wybrales klase wojownika. Trwa skanowanie gracza...&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 15: give to
 player 1 diamond sword named "&1&|Miecz wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 16: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 17: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 18: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 19: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 20: give to
 player 10 golden apple named "&6&|Jedzenie wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<===" (test.sk, line 21: send:
 "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>Posiadasz juz klase!&6<<===" (test.sk, line 25: send: "&6===>>Posiadasz juz kla
se!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Wybrales klase czarodzieja. Trwa skanowanie gracza...&6<<===" (test.sk, line
28: send: "&6===>>&2Wybrales klase czarodzieja. Trwa skanowanie gracza...&6<<===
"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 30: give to
 player 1 blaze rod named "&1&|Rozdzka czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 31: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 32: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 33: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 34: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 35: give to
 player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<===" (test.sk, line 38: send:
 "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>Posiadasz juz klase!&6<<===" (test.sk, line 40: send: "&6===>>Posiadasz juz kla
se!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Wybrales klase lucznika. Trwa skanowanie gracza...&6<<===" (test.sk, line 43:
 send: "&6===>>&2Wybrales klase lucznika. Trwa skanowanie gracza...&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 45: give to
 player 1 enchanted bow named "&1&|Luk lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 46: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 47: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 48: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 49: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 50: give to
 player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<===" (test.sk, line 53: send:
 "&6===>>&2Gratulacje, werfikacja przebiegla pomyslnie!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>Posiadasz juz klase!&6<<===" (test.sk, line 55: send: "&6===>>Posiadasz juz kla
se!&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "Autore
m wtyczki jest anonimowy gosc" (test.sk, line 57: send: "Autorem wtyczki jest an
onimowy gosc"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Aby wybrac klase wpisz /klasa <nazwa>. Dostepne klasy:" (test.sk, line 59: se
nd: "&6===>>&2Aby wybrac klase wpisz /klasa <nazwa>. Dostepne klasy:"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Mag (czarodziej)" (test.sk, line 60: send: "&6===>>&2Mag (czarodziej)"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Wojownik" (test.sk, line 61: send: "&6===>>&2Wojownik"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>&2Lucznik" (test.sk, line 62: send: "&6===>>&2Lucznik"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>Aby dowieziec sie kto jest autorem wtyczki wpisz /klasa autor" (test.sk, line 6
3: send: "&6===>>Aby dowieziec sie kto jest autorem wtyczki wpisz /klasa autor"'
)
[17:25:10 ERROR]: [skript] Can't understand this condition/effect: send: "&6===>
>Zrezygnowales z klasy, aby znow dolaczyc do niej wpisz /klasa pomoc&6<<===" (te
st.sk, line 68: send: "&6===>>Zrezygnowales z klasy, aby znow dolaczyc do niej w
pisz /klasa pomoc&6<<==="')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'the player's dispaly name' is not an entity type (te
st.sk, line 73: set the player's dispaly name to "&6[&3Mag&6] [%name of player%]
"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 81: give to
 player 1 blaze rod named "&1&|Rozdzka czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 82: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 83: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 84: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 85: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty czarodzieja"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 86: give to
 player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 88: give to
 player 1 diamond sword named "&1&|Miecz wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 89: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 90: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 91: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 92: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 93: give to
 player 10 golden apple named "&6&|Jedzenie wojownika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 95: give to
 player 1 enchanted bow named "&1&|Luk lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 96: give to
 player 1 iron helmet named "&1&|Helm lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 97: give to
 player 1 iron chestplate named "&1&|Zbroja lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 98: give to
 player 1 iron leggins named "&1&|Spodnie lucznika"')
[17:25:10 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 99: give to
 player 1 iron boots named "&1&|Buty lucznika"')
[17:25:11 ERROR]: [skript] 'to' is not an entity type (test.sk, line 100: give t
o player 1 iron shovel named "&1&|Sztylet"')
[17:25:11 INFO]: [skript] Loaded 11 scripts with a total of 18 triggers and 7 co
mmands in 0.86 seconds
[17:25:11 INFO]: [skript] Finished loading.

 

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Moim zdaniem powinno byc:

variables:	{mag.%player%} = false	{wojownik.%player%} = false	{lucznik.%player%} = false	{wybierzklase.%player%} = false
Wczesniej przy wojowniku, luczniku i "wybierzklase" byly 2 taby, a powinien byc jeden

@edit

Jeszcze po "on respawn" trzeba zmniejszyc ilosc tabow lub spacji

Edytowane przez SzymnYo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...