Skocz do zawartości
  • 0

Usuwanie z pliku yml? Możliwe?


Zasepamen

Pytanie

Witam

Mój skrypt jest już bardziej rozbudowany i posiada zapisywanie lokalizacji gracza(nie pełne) do pliku yml. wszystko dobrze działa. U mnie vip może mieć więcej tych lokalizacji i chodzi oto że po skończeniu okresu trfania vipa żeby usunąć te lokalizacje z pliku. jak tego dokonać? I powtarzam chce usunąć a nie zmienić na 0.

Oto jak wygląda przykładowa konfiguracja pliku yml.

Zasepamen:  dom:    x: '-137.41'    y: '70'    z: '-86.79'    w: world  dom2:    x: '-140.49'    y: '70'    z: '-83.72'    w: world  dom3:    x: '-138.55'    y: '70'    z: '-83.73'    w: world  dom1:    x: '-136.4'    y: '70'    z: '-83.31'    w: world

Z tego pliku powiedzmy że chce usunąć:

dom2:    x: '-140.49'    y: '70'    z: '-83.72'    w: world

Tak aby inne zostały a tego nie było w efekcie ma wyglądać to tak:

Zasepamen:  dom:    x: '-137.41'    y: '70'    z: '-86.79'    w: world  dom3:    x: '-138.55'    y: '70'    z: '-83.73'    w: world  dom1:    x: '-136.4'    y: '70'    z: '-83.31'    w: world

Ma ktoś jakiś pomysł? Da się coś takiego zrobić?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Pomyślałem nad taką rzeczą gdyż tam dajemy kolejne człony po kropce więc napisałem taki skrypt:

set "%player%.dom2" to "" in yaml file "plugins/Skript/Dane_serwera/gracze.yml"

Sam "dom2" został w pliku ale nie pisze już przy nim "x y z w" a to jest duży plus bo jest przejrzyste. Usunięcie pliku nie wchodzi w gre bo tam docelowo będzie kilkadziesiąt kont innych graczy. Myślę że nie musi co całkowicie znikać zostawię to w tej formie co podałem. wygląda estetycznie. Oczywiście wszyscy łapiecie laiki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...