Mój skrypt jest już bardziej rozbudowany i posiada zapisywanie lokalizacji gracza(nie pełne) do pliku yml. wszystko dobrze działa. U mnie vip może mieć więcej tych lokalizacji i chodzi oto że po skończeniu okresu trfania vipa żeby usunąć te lokalizacje z pliku. jak tego dokonać? I powtarzam chce usunąć a nie zmienić na 0.
Oto jak wygląda przykładowa konfiguracja pliku yml.
Zasepamen: dom: x: '-137.41' y: '70' z: '-86.79' w: world dom2: x: '-140.49' y: '70' z: '-83.72' w: world dom3: x: '-138.55' y: '70' z: '-83.73' w: world dom1: x: '-136.4' y: '70' z: '-83.31' w: world
Z tego pliku powiedzmy że chce usunąć:
dom2: x: '-140.49' y: '70' z: '-83.72' w: world
Tak aby inne zostały a tego nie było w efekcie ma wyglądać to tak:
Zasepamen: dom: x: '-137.41' y: '70' z: '-86.79' w: world dom3: x: '-138.55' y: '70' z: '-83.73' w: world dom1: x: '-136.4' y: '70' z: '-83.31' w: world
Pytanie
Zasepamen 13
Witam
Mój skrypt jest już bardziej rozbudowany i posiada zapisywanie lokalizacji gracza(nie pełne) do pliku yml. wszystko dobrze działa. U mnie vip może mieć więcej tych lokalizacji i chodzi oto że po skończeniu okresu trfania vipa żeby usunąć te lokalizacje z pliku. jak tego dokonać? I powtarzam chce usunąć a nie zmienić na 0.
Oto jak wygląda przykładowa konfiguracja pliku yml.
Z tego pliku powiedzmy że chce usunąć:
Tak aby inne zostały a tego nie było w efekcie ma wyglądać to tak:
Ma ktoś jakiś pomysł? Da się coś takiego zrobić?
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi