Skocz do zawartości
  • 0

ukrywanie

TeZetYT

Pytanie

Witam, mam bardzo pilne pytanie odnośnie skripta - da się zrobić tak, żeby ukrywało niektóre komendy w konsoli? w sensie jak ktoś ją wpisze to żeby się nie pokazywały z tego logi w konsoli. wiem że za pomocą zwykłego skripta to niemożliwe, ale może np. w skript-reflect? pytam się bo niestety nie znam się na javie i jeśli by ktoś mógł, to proszę o napisanie takiego skryptu, lub po prostu odpowiedź jeśli to nie jest możliwe. Dziękuje z góry :)

https://skript.pl/temat/58460-ukrywanie/

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

@CoFFeIN04

Anulowanie wydarzenia 'on command' nie zapobiega wyświetlaniu wiadomości o wykonaniu komend w konsoli.

@TeZetYT

Ponieważ logging komend jest wprowadzony na poziomie silnika, najprostszym rozwiązaniem byłoby wyłączenie logów komend w pliku spigot.yml i własna implementacja logów komend, które można wyświetlać w konsoli. Na przykład coś takiego jak poniżej.

on command:
	sender is not console
	{nonLoggableCommands::*} doesn't contain command
	send "%sender% executed command /%full command%" to console

Jeśli jednak zależy nam na eleganckim rozwiązaniu, należy przejrzeć kod źródłowy któregokolwiek z sensownych pluginów wprowadzających mechanizm autentykacji (logowania) na serwerze. Mogę jedynie podejrzewać, że jest to rozwiązane za pomocą anulowania konkretnych pakietów.

Pozdrawiam.

https://skript.pl/temat/58460-ukrywanie/#findComment-345987

• 0
3 godziny temu, Kormic napisał:

@CoFFeIN04

Anulowanie wydarzenia 'on command' nie zapobiega wyświetlaniu wiadomości o wykonaniu komend w konsoli.

@TeZetYT

Ponieważ logging komend jest wprowadzony na poziomie silnika, najprostszym rozwiązaniem byłoby wyłączenie logów komend w pliku spigot.yml i własna implementacja logów komend, które można wyświetlać w konsole. Na przykład coś takiego jak poniżej.

on command:
	sender is not console
	{nonLoggableCommands::*} doesn't contain command