Skocz do zawartości
  • 0

Problem z listą koordynatów.


ZiomuuSss
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Stworzyłem taki oto prosty skrypt:

on rightclick on coal block:		if data of clicked block is 1:		#if {kosz::%player%::*} is set:		set {_k} to location of event-block		if {kosz::%player%::*} contains {_k}:			send "&c&o(Juz przeszukales ten kosz)"			stop		else:			chance of 10%:				add {_k} to {kosz::%player%::*}				give 1 coal to player				send "&3&o(W koszu znalazles 1 brylke wegla)"				stop			chance of 10%:				add {_k} to {kosz::%player%::*}				give 2 coal to player				send "&3&o(W koszu znalazles 2 brylki wegla)"				stop			chance of 10%:				add {_k} to {kosz::%player%::*}				give 3 coal to player				send "&3&o(W koszu znalazles 3 brylki wegla)"				stop			chance of 5%:				add {_k} to {kosz::%player%::*}				give 4 coal to player				send "&3&o(W koszu znalazles 4 brylki wegla)"				stop			chance of 5%:				add {_k} to {kosz::%player%::*}				give 5 coal to player				send "&3&o(W koszu znalazles 5 brylki wegla)"				stop			else:				add {_k} to {kosz::%player%::*}				send "&3&o(Nie znalazles wegla w tym koszu)"				stop

I nie działa poprawnie. Chodzi o to, że: klikam na pierwszy "kosz", losuje i daje, gdy klikam drugi raz pisze że już przeszukałem ten kosz. Ale, gdy po tym kliknę na inny kosz, to mogę stamtąd brać węgiel w nieskończoność. Co jest źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zmieniłem trochę twój kod. Nie wiem czy tak może być, ale wszystko działa.

on rightclick on coal block:	if {k.%location of targeted block%.%player%} is not set:		set {k.%location of targeted block%.%player%} to location of targeted block		chance of 10%:			give 1 coal to player			send "&3&o(W koszu znalazles 1 brylke wegla)"			stop		chance of 10%:			give 2 coal to player			send "&3&o(W koszu znalazles 2 brylki wegla)"			stop		chance of 10%:			give 3 coal to player			send "&3&o(W koszu znalazles 3 brylki wegla)"			stop		chance of 5%:			give 4 coal to player			send "&3&o(W koszu znalazles 4 brylki wegla)"			stop		chance of 5%:			give 5 coal to player			send "&3&o(W koszu znalazles 5 brylki wegla)"			stop		else:			send "&3&o(Nie znalazles wegla w tym koszu)"			stop	else:		send "&3&o(Ten kosz byl juz przeszukiwany)"		stop

A jak byś do twojego kodu zamiast:

set {_k} to location of event-block

 

Dał:

add location of event-block to {_k}

Edytowane przez dodoz012609
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...