milonn 4 Opublikowano 3 stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2024 Jak mógłbym zrobić zrobić teleport jeśli gracz znajdzie się na danych kordynatach, a command blocki są wyłączone? Poprawiam tytuł Notatka dodana przez ivall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 makstale 35 Opublikowano 3 stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2024 8 minut temu, milonn napisał: Jak mógłbym zrobić zrobić teleport jeśli gracz znajdzie się na danych kordynatach, a command blocki są wyłączone? Np: Możesz ustawić region i użyć "on region enter". Możesz sprawdzać event on move i lokalizacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 milonn 4 Opublikowano 3 stycznia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2024 a jak jeżeli gracz znajdzie się na kordynatach x: -423 y: 178 z: 334? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 makstale 35 Opublikowano 3 stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2024 if player's x location is -421: if player's y location is 178: if player's z location is 334: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 milonn 4 Opublikowano 3 stycznia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2024 czm mi to nie działa? Żadnego błędu nie ma, a celem skryptu jest teleportowanie gracza na kordy {backrooms::2} kiedy będzie na kordynatach {backrooms::1} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 787 Opublikowano 3 stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2024 47 minut temu, milonn napisał: czm mi to nie działa? Żadnego błędu nie ma, a celem skryptu jest teleportowanie gracza na kordy {backrooms::2} kiedy będzie na kordynatach {backrooms::1} Sprawdź poszczególne warunki: 1. Czy gracz wchodząc na region wchodzi na dane koordynaty? (zdaje mi się, że wielkość yaw i pitch też tu są kluczowe) 2. Zdaje mi się, że dopisek "in world "boxpvp"" jest zbędny, bo chyba zmienna ma tę wartość w sobie. 3. Jeżeli chcesz samemu dojść do wniosku czemu to nie działa to rób debugi typu "send" lub "broadcast" po każdej sekcji i sprawdzaj gdzie kod się zatrzymuje. Taka mała podpowiedź odemnie. Prościej by było zrobić region w tym miejscu co ma następować teleportacja i sprawdzać czy gracz wszedł w ten region: on region enter: if region contains "twoja_nazwa_regionu": teleport player... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 makstale 35 Opublikowano 4 stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2024 10 godzin temu, milonn napisał: czm mi to nie działa? Żadnego błędu nie ma, a celem skryptu jest teleportowanie gracza na kordy {backrooms::2} kiedy będzie na kordynatach {backrooms::1} usuń to "in world boxpvp" z teleportu w 4 linii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 696 Opublikowano 4 stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2024 Najłatwiej ustawić region (np. pluginem WorldGuard) i po prostu skorzystać z eventu on region enter i sprawdzać do jakiego regionu gracz wchodzi, lub krócej: on entering of region "nazwa np. boxpvp" Sprawdzanie lokalizacji jest problemowe, bo musiałbyś zapisać lokalizację jako np. string, z zaokrąglonymi do dołu (floor) koordynatami np. "10;23;43;world"), potem sprawdzać poszczególne koordynaty (również użyć floor) i świat. Strasznie dużo operacji, które można zastąpić pierwszym podanym przeze mnie rozwiązaniem Chciałbym Ci natomiast pomóc również w kluczowym problemie tego wpisu - jego tytule. Nazwałeś wpis "nwm jak nazwać" - nasuwa się pytanie czego nie wiesz? Nie wiesz o co pytasz? W treści wpisu całkiem nieźle udało Ci się zadać Twoje pytanie. Czemu nie nazwałeś podobnie wpisu? To nie jest takie ciężkie! Oto moja propozycja na tytuł wpisu: "Teleportacja gracza na danych koordynatach". Wzmianka o command blockach jest w tym dziale zbędna, jak sama nazwa mówi - dział dotyczy Skript, nie command blocków. Jak widać - nie było tak ciężko Wystarczyło się niewiele wysilić i ruszyć główką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 milonn 4 Opublikowano 4 stycznia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2024 (edytowane) a ktoś mi da cały działający skrypt? + odpowiedź na to pytanie: Jak zrobić teleportację o ileś równych bloków nie na środek bloku jeśli gracz znajdzie się w danej strefie np. do sprankowania, że jakaś ścieżka jest nieskończona Edytowane 4 stycznia 2024 przez milonn CoFFeIN04 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 makstale 35 Opublikowano 5 stycznia 2024 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2024 17 godzin temu, milonn napisał: a ktoś mi da cały działający skrypt? + odpowiedź na to pytanie: Jak zrobić teleportację o ileś równych bloków nie na środek bloku jeśli gracz znajdzie się w danej strefie np. do sprankowania, że jakaś ścieżka jest nieskończona Odejmując określoną ilość bloków od wartości bazowej. Jak gracz wejdzie na ścieżke o kordach 50,50,50, to odejmujesz załóżmy 10 od x i z, w zależności od sytuacji, i go cofa. Możesz też użyć pusha w kierunku odwrotnym do zakazanego regionu, wtedy będzie odpychać gracza. Albo jeszcze inaczej: W World Guard można ustawić region i zablokować wejście określonej grupie, wtedy go cuboid nie wpuści na ten rejon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 milonn 4 Opublikowano 5 stycznia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2024 to mogę skrypt? CoFFeIN04 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
milonn 4
Jak mógłbym zrobić zrobić teleport jeśli gracz znajdzie się na danych kordynatach, a command blocki są wyłączone?
Poprawiam tytuł
Notatka dodana przez ivall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.