Skocz do zawartości
  • 0

Jak zrobić cutomową wiadomość po zmienieniu gamemode


piortek222A

Pytanie

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 godziny temu, piortek222A napisał:

Jak zrobić własną odpowiedź na komende /gamemode

Wydaje mi się, że o takie coś chodzi, jeśli nie to sorry. W miejsce "kreatywny" oczywiście możesz wpisać cokolwiek.

Nwm czy ta komenda dodatkowo będzie działała, ponieważ nie jestem jakoś super zaawansowany w te klocki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, MidaseQ napisał:

Wydaje mi się, że o takie coś chodzi, jeśli nie to sorry. W miejsce "kreatywny" oczywiście możesz wpisać cokolwiek.

Nwm czy ta komenda dodatkowo będzie działała, ponieważ nie jestem jakoś super zaawansowany w te klocki ;)

Przecież masz składnię "set player's gamemode to creative " po ci ci execute command tutaj ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Fendi napisał:

Przecież masz składnię "set player's gamemode to creative " po ci ci execute command tutaj ?

Tak jak pisałem, dopiero się uczę. Jednak w tym przypadku wydawało mi się, że wiem i że mogę pomóc😅

I mam pytanko, czy takie coś jak napisałem powyżej zadziałało by?

Edytowane przez MidaseQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, MidaseQ napisał:

Tak jak pisałem, dopiero się uczę. Jednak w tym przypadku wydawało mi się, że wiem i że mogę pomóc😅

I mam pytanko, czy takie coś jak napisałem powyżej zadziałało by?

Tak, tylko po co serwer ma wykonywać inna komende po wpisaniu komendy skoro można od razu ustawić gamemode

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
28 minut temu, MidaseQ napisał:

czy to działa? nwm, bo nigdy nie pisałem takiego czegoś. Oczywiście tekst możesz zmienić :) 

 

ugh, nie

@piortek222A Jeżeli dobrze rozumie co chcesz osiągnąć to prosze

function Fgm(p: player, g: gamemode, m: text):
    set {_p}'s gamemode to {_g}
    send {_m} to {_p}
command /gm [<text>]:
    permission: op
    permission message: &cGdzie z łapami
    trigger:
        if arg is not set:
            send "&aPoprawne użycie /gm (/c/s/a/sp)"
        else if arg 1 is "c":
            Fgm(player, creative, "&aZmeiniłeś tryb gry na kreatywny")
        else if arg 1 is "s":
            Fgm(player, survival, "&aZmeiniłeś tryb gry na przetrwanie")
        else if arg 1 is "a":
            Fgm(player, adventure, "&aZmeiniłeś tryb gry na przygodowy")
        else if arg 1 is "sp":
            Fgm(player, spectator, "&aZmeiniłeś tryb gry na obserwator")

Komendy:

/gm c - creative

/gm s - survival

/gm a - adventure

/gm sp - spectator

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

myśle że takie coś też zadziała :) uzyłem execute player command bo inaczej nie umiem :( 

PS: Jest to tylko na tryb kreatywny

10 godzin temu, piortek222A napisał:

jednakże to powyżej napisane przez Fendiego jest dużo bardziej rozbudowane

 

 

Edytowane przez MidaseQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Cytat

uzyłem execute player command bo inaczej nie umiem

Wystarczy ze zobaczysz jak ja to zrobiłem

Poza tym twoje jest tylko na creativa

W moim kodzie wybierzesz wszystkie tryby gry

Przypomne:

function Fgm(p: player, g: gamemode, m: text):
    set {_p}'s gamemode to {_g}
    send {_m} to {_p}
command /gm [<text>]:
    permission: op
    permission message: &cGdzie z łapami
    trigger:
        if arg is not set:
            send "&aPoprawne użycie /gm (/c/s/a/sp)"
        else if arg 1 is "c":
            Fgm(player, creative, "&aZmeiniłeś tryb gry na kreatywny")
        else if arg 1 is "s":
            Fgm(player, survival, "&aZmeiniłeś tryb gry na przetrwanie")
        else if arg 1 is "a":
            Fgm(player, adventure, "&aZmeiniłeś tryb gry na przygodowy")
        else if arg 1 is "sp":
            Fgm(player, spectator, "&aZmeiniłeś tryb gry na obserwator")

 

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...