Skocz do zawartości
  • 0

Noszenie graczy


kazek

Pytanie

Witam robie server z kolegami i chcemy trochę rp i mamy policję itd ale chciałbym dodać skrypt na noszeni graczy nie ze nokaut tylko mając odpowiednia permisje możesz podnieść na plecy gracza będącego od ciebie 2 kratki i na jego ekranie będzie napis „jesteś zatrzymany” nie możesz się ruszyć oraz żeby po kliknięciu shiftu gracz bym zrzucany. Fajnie by było gdyby zatrzymany miał efekt oślepienie 

z góry dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:
    {uwieziony::%player%} = false
command /kajdanki [<player>]:
    trigger:
        if player has chain named "Kajdanki":
            if arg 1 is set:
                loop all players in radius 10 of the player:
                    if loop-player contains arg 1:
                        set {uwieziony::%arg-1%} to true
                        send "Zostałeś skuty" to arg 1
                        apply blindness 1 to arg 1 for 999999999 days
                        apply slowness 255 to arg 1 for 99999999 days
        else:
            send "Nie masz kajdanek" to player
command /przenies [<player>]:
    trigger:
        if player has chain named "Kajdanki":
            if arg 1 is set:
                loop all players in radius 10 of the player:
                    if loop-player contains arg 1:
                        set {uwieziony::%arg-1%} to false
                        set {przenoszenie::%arg-1%} to true
                        while {przenoszenie::%arg-1%} is true:
                            wait 1 tick
                            teleport arg 1 to player
                            
            else:
                send "Wpisz gracza w zasięgu 10 kratek" to player
        else:
            send "Nie posiadasz kajdanek" to player
command /rozkuj [<player>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            loop players in radius 5 of the player:
                if loop-player contains arg 1:
                    if {przenoszenie::%arg-1%} is true:
                        set {przenoszenie::%arg-1%} to false
                        send "Zostales rozkuty" to arg 1
                        execute player command "effect clear %arg-1%"

                    else:
                        send "Gracz nie ma na sobie kajdanek" to player
        else:
            send "Wpisz gracza" to player

on jump:
    if {uwieziony::%player%} is true:
        cancel event
on command:
    if {uwieziony::%player%} is true:
        cancel event
    if {przenoszenie::%player%} is true:
        cancel event

U ciebie i u osoby gdzieś obok wygląda to jakby ta uwięziona osoba za tobą biegała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Fendi napisał:
variables:
    {uwieziony::%player%} = false
command /kajdanki [<player>]:
    trigger:
        if player has chain named "Kajdanki":
            if arg 1 is set:
                loop all players in radius 10 of the player:
                    if loop-player contains arg 1:
                        set {uwieziony::%arg-1%} to true
                        send "Zostałeś skuty" to arg 1
                        apply blindness 1 to arg 1 for 999999999 days
                        apply slowness 255 to arg 1 for 99999999 days
        else:
            send "Nie masz kajdanek" to player
command /przenies [<player>]:
    trigger:
        if player has chain named "Kajdanki":
            if arg 1 is set:
                loop all players in radius 10 of the player:
                    if loop-player contains arg 1:
                        set {uwieziony::%arg-1%} to false
                        set {przenoszenie::%arg-1%} to true
                        while {przenoszenie::%arg-1%} is true:
                            wait 1 tick
                            teleport arg 1 to player
                            
            else:
                send "Wpisz gracza w zasięgu 10 kratek" to player
        else:
            send "Nie posiadasz kajdanek" to player
command /rozkuj [<player>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            loop players in radius 5 of the player:
                if loop-player contains arg 1:
                    if {przenoszenie::%arg-1%} is true:
                        set {przenoszenie::%arg-1%} to false
                        send "Zostales rozkuty" to arg 1
                        execute player command "effect clear %arg-1%"

                    else:
                        send "Gracz nie ma na sobie kajdanek" to player
        else:
            send "Wpisz gracza" to player

on jump:
    if {uwieziony::%player%} is true:
        cancel event
on command:
    if {uwieziony::%player%} is true:
        cancel event
    if {przenoszenie::%player%} is true:
        cancel event

U ciebie i u osoby gdzieś obok wygląda to jakby ta uwięziona osoba za tobą biegała

Wszytsko działa poza tym „on jump:” jak przeładowuje skrypt wyskakuje błąd na tym i nie działa 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
37 minut temu, kazek napisał:

Wszytsko działa poza tym „on jump:” jak przeładowuje skrypt wyskakuje błąd na tym i nie działa 

daj błąd...

po 2:

 

variables:
    {uwieziony::%player%} = false
command /kajdanki [<player>]:
    trigger:
        if player has chain named "Kajdanki":
            if arg 1 is set:
                loop all players in radius 10 of the player:
                    if loop-player contains arg 1:
                        set {uwieziony::%arg-1%} to true
                        send "Zostałeś skuty" to arg 1
                        apply blindness 1 to arg 1 for 999999999 days
                        apply slowness 255 to arg 1 for 99999999 days
        else:
            send "Nie masz kajdanek" to player
command /przenies [<player>]:
    trigger:
        if player has chain named "Kajdanki":
            if arg 1 is set:
                loop all players in radius 10 of the player:
                    if loop-player contains arg 1:
                        set {uwieziony::%arg-1%} to false
                        set {przenoszenie::%arg-1%} to true
                        make arg 1 ride player
            else:
                send "Wpisz gracza w zasięgu 10 kratek" to player
        else:
            send "Nie posiadasz kajdanek" to player
command /rozkuj [<player>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            loop players in radius 5 of the player:
                if loop-player contains arg 1:
                    if {przenoszenie::%arg-1%} is true:
                        set {przenoszenie::%arg-1%} to false
                        send "Zostales rozkuty" to arg 1
                        execute player command "effect clear %arg-1%"

                    else:
                        send "Gracz nie ma na sobie kajdanek" to player
        else:
            send "Wpisz gracza" to player

on jump:
    if {uwieziony::%player%} is true:
        cancel event
on command:
    if {uwieziony::%player%} is true:
        cancel event
    if {przenoszenie::%player%} is true:
        cancel event

wystarczy ustawic, aby gracz jechal na policjancie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, lie_pan1 napisał:

daj błąd...

po 2:

 

variables:
    {uwieziony::%player%} = false
command /kajdanki [<player>]:
    trigger:
        if player has chain named "Kajdanki":
            if arg 1 is set:
                loop all players in radius 10 of the player:
                    if loop-player contains arg 1:
                        set {uwieziony::%arg-1%} to true
                        send "Zostałeś skuty" to arg 1
                        apply blindness 1 to arg 1 for 999999999 days
                        apply slowness 255 to arg 1 for 99999999 days
        else:
            send "Nie masz kajdanek" to player
command /przenies [<player>]:
    trigger:
        if player has chain named "Kajdanki":
            if arg 1 is set:
                loop all players in radius 10 of the player:
                    if loop-player contains arg 1:
                        set {uwieziony::%arg-1%} to false
                        set {przenoszenie::%arg-1%} to true
                        make arg 1 ride player
            else:
                send "Wpisz gracza w zasięgu 10 kratek" to player
        else:
            send "Nie posiadasz kajdanek" to player
command /rozkuj [<player>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            loop players in radius 5 of the player:
                if loop-player contains arg 1:
                    if {przenoszenie::%arg-1%} is true:
                        set {przenoszenie::%arg-1%} to false
                        send "Zostales rozkuty" to arg 1
                        execute player command "effect clear %arg-1%"

                    else:
                        send "Gracz nie ma na sobie kajdanek" to player
        else:
            send "Wpisz gracza" to player

on jump:
    if {uwieziony::%player%} is true:
        cancel event
on command:
    if {uwieziony::%player%} is true:
        cancel event
    if {przenoszenie::%player%} is true:
        cancel event

wystarczy ustawic, aby gracz jechal na policjancie

No spoko, może jeździć, a jak zablokujesz aby nie mógł zsiąść z niego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 14.04.2023 o 16:48, Fendi napisał:
on jump:
    if {uwieziony::%player%} is true:
        cancel event

Jaka masz wersje javy? Chyba potrzebujesz 16 aby to działało

Link do java 16: https://adoptium.net/temurin/releases/?version=16

mam 16

 

 

W dniu 14.04.2023 o 16:53, lie_pan1 napisał:

daj błąd...

po 2:

 

variables:
    {uwieziony::%player%} = false
command /kajdanki [<player>]:
    trigger:
        if player has chain named "Kajdanki":
            if arg 1 is set:
                loop all players in radius 10 of the player:
                    if loop-player contains arg 1:
                        set {uwieziony::%arg-1%} to true
                        send "Zostałeś skuty" to arg 1
                        apply blindness 1 to arg 1 for 999999999 days
                        apply slowness 255 to arg 1 for 99999999 days
        else:
            send "Nie masz kajdanek" to player
command /przenies [<player>]:
    trigger:
        if player has chain named "Kajdanki":
            if arg 1 is set:
                loop all players in radius 10 of the player:
                    if loop-player contains arg 1:
                        set {uwieziony::%arg-1%} to false
                        set {przenoszenie::%arg-1%} to true
                        make arg 1 ride player
            else:
                send "Wpisz gracza w zasięgu 10 kratek" to player
        else:
            send "Nie posiadasz kajdanek" to player
command /rozkuj [<player>]:
    trigger:
        if arg 1 is set:
            loop players in radius 5 of the player:
                if loop-player contains arg 1:
                    if {przenoszenie::%arg-1%} is true:
                        set {przenoszenie::%arg-1%} to false
                        send "Zostales rozkuty" to arg 1
                        execute player command "effect clear %arg-1%"

                    else:
                        send "Gracz nie ma na sobie kajdanek" to player
        else:
            send "Wpisz gracza" to player

on jump:
    if {uwieziony::%player%} is true:
        cancel event
on command:
    if {uwieziony::%player%} is true:
        cancel event
    if {przenoszenie::%player%} is true:
        cancel event

wystarczy ustawic, aby gracz jechal na policjancie

to jest ten błąd:             

[Skript] Reloading kajdany.sk... Line 63: (kajdany.sk) Can't understand this event: 'on jump' Line: on jump: [Skript] Encountered 1 error while reloading kajdany.sk! (24йms)

ivall

Łączę posty

Notatka dodana przez ivall

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

to nie wiem, mozesz usunac ta linijke, tylko wtedy uwieziony gracz bedzie mogl skakac, mimo to bedzie miec slowa 255 wiec raczej uciekac nie bedzie

Edit:

Teraz zauważyłem że potrzebujesz silnika paper, aby tego używac

Edytowane przez Fendi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Fendi napisał:

to nie wiem, mozesz usunac ta linijke, tylko wtedy uwieziony gracz bedzie mogl skakac, mimo to bedzie miec slowa 255 wiec raczej uciekac nie bedzie

Edit:

Teraz zauważyłem że potrzebujesz silnika paper, aby tego używac

a dało by radę bez papera? na jakimś innym poleceniu 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...