Neonek 2 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 (edytowane) WitamJest możliwe zrobić coś takiego w Skript, jak chodzenie po ustalonych blokach np. Wodzie??Coś typu, wpisujesz komendę i woda staje się jakby Kamieniem, bez przyjmowania jego wyglądu ? :) Edytowane 3 maja 2014 przez Neonek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Hmmm...command /water-walk: trigger: loop blocks in radius 100 of player: loop-block is water: block above loop-block is air: set block above loop-block to carpet make player see carpet as air wait 30 seconds set block above loop-block to airNie ma dokładnie tak, ale jest złudzenie chodzenia po wodzie. Wymaga Skript Plus :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Hmm wyskakuje błąd w tej linijce: make player see carpet as airCan't understand this condition/effect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 dajmake player see any carpet as air Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Taki sam problem wyskakuje w tym, wgrałem to co mówiłeś czyli: BungeeScript, HookSk, SkGet, SkAddonLib. Więc wszystko czyli powinno być dobrze jakby od tej strony patrzeć :/ Hmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Tylko SkriptPlus, SkAddonLib i Skript. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 (edytowane) Ale jak wchodzę w link tego Skript Plus, z http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/skript/forum/misc/59406-addon-skript-plus-v1-4-2/?unreadto do pobrania są te co Ci wysłałem xD Chyba że to może coś innego ma być wgrane a ja coś złego wgrałem xD jak źle wgrałem to podesłał byś linkiem do Skript+ bo innego znaleźć nie mogę ;o //Dobra znalazłem zainstalowałem xD ślepy jestem :D Ale dalej jest błąd w 7 linijce Edytowane 3 maja 2014 przez Neonek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 make player see block above loop-block as air Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Hmm nie ma teraz żadnego errora, ale po wpisaniu komendy normalnie wpadam do wody, hmm czegoś chyba brakuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Hmmm... command /water-walk: trigger: loop blocks in radius 100 of player: loop-block is water: block above loop-block is air: set block above loop-block to carpet make player see block above loop-block as air wait 30 seconds set block above loop-block to airNie ma dokładnie tak, ale jest złudzenie chodzenia po wodzie. Wymaga Skript Plus :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Są zainstalowane tak jak mówiłeś, ale nie działa jednak coś :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sebafudi 122 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Ale Make player See... Będzie działało tak, że gracz będzie się zapdal pod wodę i cofal, czyli nie będzie się dało po tym chodzić. Wydaje mi się, że nie da się zrobić czegoś takiego, bez zmieniania bloku pod graczem. Dało by się zrobić, że gracz widzi blok, właśnie tym Make player see.... A inni tego nie widzą, lecz będzie wywołało gracza za latanie :/ (chyba) [×] Wysłane z Tapatalk [×] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Hmm a dało by radę aby zamieniało tylko tą kratke na której stoi w np. lód, albo niech chociaż on to widzi ale aby było, nie bedzie wywalał, dobry anticheat nie wywali za takie coś :) ^^ Mógłbyś powiedzieć jak to by wyglądało?:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PrzypalonyOmlet 35 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Spróbuj z tym, może zadziałaevery 0.1 second: # może być szybciej, to raczej optymalny czas (chociaż w sumie nie testowałem) loop all players: block below loop-player is water block at loop-player is air set block below loop-player to ice {bloki::*} doesn't contain location of block below loop-player add location of block below loop-player to {bloki::*} loop blocks at {bloki::*}: entity above loop-block isn't player set loop-block to water remove location of loop-block from {bloki::*} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 testuj command /chodzpowodzie: trigger: {chodzenie.%player%} is false: set {chodzenie.%player%} to true else: set {chodzeie.%player%} to falseevery tick: loop all players: block below loop-player is water: set block below player to ice block below 1 north player is ice: set block below 1 north player to water block below 1 south player is ice: set block below 1 south player to water block below 1 east player is ice: set block below 1 east player to water block below 1 west player is ice: set block below 1 west player to water Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 (edytowane) @Przypalony OmletDziała, tylko jak zrobić aby lód od razu się odmieniał na wodę? :D @herhol67Tu wyskakuje błąd w linijce block below 1 west player is ice:block below 1 west player is ice:block below 1 west player is ice:block below 1 west player is ice: W TYCH LINIJKACH :D"player isn't director" coś tam :D Edytowane 3 maja 2014 przez Neonek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 a sprobuj dac if block 1 north below player is ice: itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Wyskakuje tak:"Player" is not a direction w tych 5 linijkach :/ hmm? a jest tak:command /chodzpowodzie: trigger: {chodzenie.%player%} is false: set {chodzenie.%player%} to true else: set {chodzeie.%player%} to false every tick: loop all players: block below loop-player is water: set block below player to ice if block below 1 north player is ice: set block below 1 north player to water if block below 1 south player is ice: set block below 1 south player to water if block below 1 east player is ice: set block below 1 east player to water if block below 1 west player is ice: set block below 1 west player to water Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 a sprobuj przed player dodac albo FROM albo OF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Niestety, ciągle błąd w linijkach 11,12,14,16,18"is not a director"//jak coś wymyślisz to sprawdzę "dziś" rano :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 4 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2014 No to już nie wiem :/ Wykład herhora: (nieaktywny - Juraso) Nierówność, zapisywana jako ~ została wprowadzona przez Leonarda Eulera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Neonek 2
Witam
Jest możliwe zrobić coś takiego w Skript, jak chodzenie po ustalonych blokach np. Wodzie??
Coś typu, wpisujesz komendę i woda staje się jakby Kamieniem, bez przyjmowania jego wyglądu ? :)
Edytowane przez NeonekOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
34 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi