Skocz do zawartości
  • 0

Chodzenie po Wodzie


Neonek
 Udostępnij

Pytanie

Witam

Jest możliwe zrobić coś takiego w Skript, jak chodzenie po ustalonych blokach np. Wodzie??

Coś typu, wpisujesz komendę i woda staje się jakby Kamieniem, bez przyjmowania jego wyglądu ? :)

Edytowane przez Neonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Hmmm...

command /water-walk:    trigger:	    loop blocks in radius 100 of player:		    loop-block is water:			    block above loop-block is air:				    set block above loop-block to carpet				    make player see carpet as air				    wait 30 seconds				    set block above loop-block to air

Nie ma dokładnie tak, ale jest złudzenie chodzenia po wodzie. Wymaga Skript Plus :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ale jak wchodzę w link tego Skript Plus, z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

to do pobrania są te co Ci wysłałem xD Chyba że to może coś innego ma być wgrane a ja coś złego wgrałem xD jak źle wgrałem to podesłał byś linkiem do Skript+ bo innego znaleźć nie mogę ;o

 

 

//Dobra znalazłem zainstalowałem xD ślepy jestem :D Ale dalej jest błąd w 7 linijce

Edytowane przez Neonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hmmm...

command /water-walk:    trigger:	    loop blocks in radius 100 of player:		    loop-block is water:			    block above loop-block is air:				    set block above loop-block to carpet				    make player see block above loop-block as air				    wait 30 seconds				    set block above loop-block to air
Nie ma dokładnie tak, ale jest złudzenie chodzenia po wodzie. Wymaga Skript Plus :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ale Make player See... Będzie działało tak, że gracz będzie się zapdal pod wodę i cofal, czyli nie będzie się dało po tym chodzić.

Wydaje mi się, że nie da się zrobić czegoś takiego, bez zmieniania bloku pod graczem. Dało by się zrobić, że gracz widzi blok, właśnie tym Make player see.... A inni tego nie widzą, lecz będzie wywołało gracza za latanie :/ (chyba)

[×] Wysłane z Tapatalk [×]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hmm a dało by radę aby zamieniało tylko tą kratke na której stoi w np. lód, albo niech chociaż on to widzi ale aby było, nie bedzie wywalał, dobry anticheat nie wywali za takie coś :) ^^ Mógłbyś powiedzieć jak to by wyglądało?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Spróbuj z tym, może zadziała

every 0.1 second: # może być szybciej, to raczej optymalny czas (chociaż w sumie nie testowałem)    loop all players:        block below loop-player is water        block at loop-player is air        set block below loop-player to ice        {bloki::*} doesn't contain location of block below loop-player        add location of block below loop-player to {bloki::*}    loop blocks at {bloki::*}:        entity above loop-block isn't player        set loop-block to water        remove location of loop-block from {bloki::*}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

testuj

command /chodzpowodzie:    trigger:        {chodzenie.%player%} is false:            set {chodzenie.%player%} to true        else:            set {chodzeie.%player%} to falseevery tick:    loop all players:        block below loop-player is water:             set block below player to ice             block below 1 north player is ice:                 set block below 1 north player to water             block below 1 south player is ice:                 set block below 1 south player to water             block below 1 east player is ice:                 set block below 1 east player to water             block below 1 west player is ice:                 set block below 1 west player to water
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Przypalony Omlet

Działa, tylko jak zrobić aby lód od razu się odmieniał na wodę? :D

@herhol67

Tu wyskakuje błąd w linijce 

block below 1 west player is ice:block below 1 west player is ice:block below 1 west player is ice:block below 1 west player is ice: 

W TYCH LINIJKACH :D

"player isn't director" coś tam :D

Edytowane przez Neonek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wyskakuje tak:

"Player" is not a direction w tych 5 linijkach :/ hmm? a jest tak:

command /chodzpowodzie:    trigger:        {chodzenie.%player%} is false:            set {chodzenie.%player%} to true        else:            set {chodzeie.%player%} to false every tick:    loop all players:        block below loop-player is water:            set block below player to ice            if block below 1 north player is ice:                set block below 1 north player to water            if block below 1 south player is ice:                set block below 1 south player to water            if block below 1 east player is ice:                set block below 1 east player to water            if block below 1 west player is ice:                set block below 1 west player to water
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...