block18c 2 Opublikowano 21 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2022 Witam stworzyłem skrypt z gui i mam jeden problem, wszystko działa oprócz tego że gracze mogą wkładać itemy do gui. Wie ktoś jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JozinStudio 10 Opublikowano 22 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2022 Cześć, coś w tym stylu powinno zadziałać. Możesz też po prostu w on inventory click sprawdzić czy nazwa GUI się zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Notro 155 Opublikowano 22 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2022 (edytowane) 10 minut temu, JozinStudio napisał: Cześć, coś w tym stylu powinno zadziałać. Możesz też po prostu w on inventory click sprawdzić czy nazwa GUI się zgadza. Trochę niepotrzebna zmienna, tylko zapycha. Imo lepiej zrobić coś takiego: function openGui(p: player): set {_gui} to chest inventory with 3 rows named "&9Testowe GUI" open {_gui} to {_p} on inventory click: if name of event-inventory is "&9Testowe GUI": cancel event event-inventory is not player's inventory Dodatkowo, z tego co widzę, w Twoim kodzie gracz mógłby kliknąć slot i w gui i w ekwipunku, ale tego nie jestem pewny. btw mój kod został wygenerowany w SkEditorze+ kek // Edit: Widzę, że jednak clearujesz zmienną (a to chyba i tak ją nie usuwa), aczkolwiek dalej myślę, że bezsensownie jest to zrobione Edytowane 22 sierpnia 2022 przez Notro JozinStudio 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JozinStudio 10 Opublikowano 22 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2022 12 minut temu, Notro napisał: Trochę niepotrzebna zmienna, tylko zapycha. Imo lepiej zrobić coś takiego: function openGui(p: player): set {_gui} to chest inventory with 3 rows named "&9Testowe GUI" open {_gui} to {_p} on inventory click: if name of event-inventory is "&9Testowe GUI": cancel event event-inventory is not player's inventory Dodatkowo, z tego co widzę, w Twoim kodzie gracz mógłby kliknąć slot i w gui i w ekwipunku, ale tego nie jestem pewny. btw mój kod został wygenerowany w SkEditorze+ kek // Edit: Widzę, że jednak clearujesz zmienną (a to chyba i tak ją nie usuwa), aczkolwiek dalej myślę, że bezsensownie jest to zrobione Napisałem przecież że równie dobrze może to nazwą GUI zrobić Ja generalnie nie lubię na nazwach GUI operować bo to niedokładne, ale niech każdy robi jak chce. To źle widzisz, bo nie może. Current inventory to jest zawsze top inventory. Jeśli to się zgadza to canceluje event. Jak nie usuwa jak usuwa xd Ew. remove event-inventory ale to ma taki sam efekt. Dobrze jest, nie ma co szukać problemów na siłę, to tylko parę linijek. Notro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
block18c 2
Witam stworzyłem skrypt z gui i mam jeden problem, wszystko działa oprócz tego że gracze mogą wkładać itemy do gui. Wie ktoś jak to naprawić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.