Skocz do zawartości
  • 0

Jak zrobić by gracze nie mogli wyjmować rzeczy z gui?


block18c

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
10 minut temu, JozinStudio napisał:

Cześć, coś w tym stylu powinno zadziałać. Możesz też po prostu w on inventory click sprawdzić czy nazwa GUI się zgadza.

Trochę niepotrzebna zmienna, tylko zapycha. Imo lepiej zrobić coś takiego:

function openGui(p: player):
	set {_gui} to chest inventory with 3 rows named "&9Testowe GUI"
	open {_gui} to {_p}

on inventory click:
	if name of event-inventory is "&9Testowe GUI":
		cancel event
		event-inventory is not player's inventory

Dodatkowo, z tego co widzę, w Twoim kodzie gracz mógłby kliknąć slot i w gui i w ekwipunku, ale tego nie jestem pewny.

btw mój kod został wygenerowany w SkEditorze+ kek

 

// Edit: Widzę, że jednak clearujesz zmienną (a to chyba i tak ją nie usuwa), aczkolwiek dalej myślę, że bezsensownie jest to zrobione

Edytowane przez Notro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, Notro napisał:

Trochę niepotrzebna zmienna, tylko zapycha. Imo lepiej zrobić coś takiego:

function openGui(p: player):
	set {_gui} to chest inventory with 3 rows named "&9Testowe GUI"
	open {_gui} to {_p}

on inventory click:
	if name of event-inventory is "&9Testowe GUI":
		cancel event
		event-inventory is not player's inventory

Dodatkowo, z tego co widzę, w Twoim kodzie gracz mógłby kliknąć slot i w gui i w ekwipunku, ale tego nie jestem pewny.

btw mój kod został wygenerowany w SkEditorze+ kek

 

// Edit: Widzę, że jednak clearujesz zmienną (a to chyba i tak ją nie usuwa), aczkolwiek dalej myślę, że bezsensownie jest to zrobione

Napisałem przecież że równie dobrze może to nazwą GUI zrobić :) Ja generalnie nie lubię na nazwach GUI operować bo to niedokładne, ale niech każdy robi jak chce.

 

To źle widzisz, bo nie może. Current inventory to jest zawsze top inventory. Jeśli to się zgadza to canceluje event.

 

Jak nie usuwa jak usuwa xd Ew. remove event-inventory ale to ma taki sam efekt.

 

Dobrze jest, nie ma co szukać problemów na siłę, to tylko parę linijek. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...