Glicz 246 Opublikowano 31 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 31 lipca 2022 No cześć, jakiś czas temu stworzyłem sobie api ułatwiające robienie inventory i zdecydowałem się na użycie pakietów. Początkowo było ono tylko do mojego projektu fnafa, natomiast uznałem, że warto opublikować i może ktoś je kiedyś użyje . Aktualnie api wspiera tylko 1.19.x, planuje dodać wsparcie wstecz aż do 1.14. Natomiast jeżeli znajdzie się dużo osób proszących o jakąś inną wersję, to zastanowię się nad dodaniem wsparcia do niej. Przykłady użycia oraz instrukcja importowania api znajduje się w repozytorium na githubie: *klik*. Gdyby wystąpiły jakieś błędy, proszę je zgłaszać w zakładce Issues na githubie. Notro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notro 155 Opublikowano 2 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2022 Fajny pomysł, z nowymi funkcjami typu tło czy animowany tytuł na pewno warty uwagi. Może za niedługo skorzystam. Myślę jednak, że fajnie byłoby, gdyby api dałoby się dodać za pomocą mavena, jednak nie wiem, czy to łatwe - bo jeśli nie, to nie warto. Powodzenia z rozwijaniem Glicz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glicz 246 Opublikowano 2 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2022 3 godziny temu, Notro napisał: Myślę jednak, że fajnie byłoby, gdyby api dałoby się dodać za pomocą mavena, jednak nie wiem, czy to łatwe - bo jeśli nie, to nie warto. Kilka prób i wszystko się da W wersji v1.0.6 dodałem wsparcie jitpacka, na githubie jest pokazane jak można zaimportować api używając gradle lub mavena Notro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 550 Opublikowano 2 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2022 (edytowane) Generalnie zauważyłem, że podczas animacji task działa dosłownie co 1 tick i jest on SYNCHRONICZNY. Jeżeli byłaby możliwość(nie zagłębiałem się w ten kod i nwm czy wszystkie funkcje są na pakietach czy niektóre na bukkitowych metodach) fajnie by było zrobić z tego task ASYNCHRONICZNY, gdyż nie oszukujmy się, w głównym wątku taki task nie wydaje mi się dobrym pomysłem. Dodatkowo wspomnę, że fajnym pomysłem jest to api, mógłbyś się wzorować na niektórych już bibliotekach pod gui i dodawać do swojego api funkcje z innych. Np tutaj: https://triumphteam.dev/library/triumph-gui/introduction sam korzystam z tego api i jest wiele fajny metod, ale również czasem ubolewam że brakuje niektórych funkcji. Edytowane 2 sierpnia 2022 przez kerpson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glicz 246 Opublikowano 2 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2022 1 godzinę temu, kerpson napisał: Generalnie zauważyłem, że podczas animacji task działa dosłownie co 1 tick i jest on SYNCHRONICZNY. Jeżeli byłaby możliwość(nie zagłębiałem się w ten kod i nwm czy wszystkie funkcje są na pakietach czy niektóre na bukkitowych metodach) fajnie by było zrobić z tego task ASYNCHRONICZNY, gdyż nie oszukujmy się, w głównym wątku taki task nie wydaje mi się dobrym pomysłem. Z tego kiedyś testowałem, to wysyłanie pakietów asynchronicznie nie do końca działa. Dodatkowo zdecydowałem się na zrobienie taska co 1 tick, ponieważ z tego co wiem (a mogę sie mylić), będzie to wydajniejsze niż tona osobnych tasków do animacji title. 1 godzinę temu, kerpson napisał: Dodatkowo wspomnę, że fajnym pomysłem jest to api, mógłbyś się wzorować na niektórych już bibliotekach pod gui i dodawać do swojego api funkcje z innych. Np tutaj: https://triumphteam.dev/library/triumph-gui/introduction sam korzystam z tego api i jest wiele fajny metod, ale również czasem ubolewam że brakuje niektórych funkcji. Dzięki za linka, zobaczę sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 550 Opublikowano 2 sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2022 Asynchroniczne wysyłanie pakietów działa, jest ono nawet zalecane. Nie mam nic do taska 1 tick tylko w mojej opinii śmiało może być async Glicz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glicz 246 Opublikowano 5 sierpnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2022 W wersji 1.0.7 zmieniłem sposób tworzenia inventory i dodałem ItemBuilder oraz więcej typów inventory, wzorowałem się biblioteką do robienia inventory podesłaną mi tutaj przez keprsona. Dodatkowo zmieniłem sposób wykonywania taska od animowanego title na asynchroniczny PanNiedzwiadek, krzmaciek i Szwagru 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.