Voster48 0 Opublikowano 17 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2022 Robie skript na test antyknocka i podrzuca gracza push the player-arg upward with speed 0.9' i jak wykryc ze unioslo np o 1 kratke do gory czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 CoFFeIN04 695 Opublikowano 17 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2022 sprawdz lokalizacje przed wyrzuceniem i po wyrzuceniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Voster48 0 Opublikowano 18 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2022 a jak to zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 CoFFeIN04 695 Opublikowano 18 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2022 (edytowane) set {_x1} to location of player o tak przyklad https://www.youtube.com/watch?v=8vh8KnBg9DQ najlepiej sprawdzic koordynat y Edytowane 18 lipca 2022 przez CoFFeIN04 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1967 Opublikowano 18 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2022 najlepiej po sekundzie sprawdz różnice lokalizacji set {_loc1} to location of player arg wait second set {_loc2} to location of player arg set {_diff} to distance between {_loc1} and {_loc2} if {_diff} == 0: #BAN :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Voster48 0 Opublikowano 19 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 19 lipca 2022 nie dziala send "{@tag-gn}Rozpoczynam test" loop 3 times: set {_loc1} to location of player arg wait 0.9 second push the player-arg upward with speed 1 wait 0.2 second set {_loc2} to location of player arg set {_diff} to distance between {_loc1} and {_loc2} if {_diff} == 0: stop else: add 1 to {licznik::%player%} send "{@tag-gn}Poprawne Reakcje &8(&7%{licznik::%player%}%/3&8)" nie wazne czy mam wlaczonego anty knocka to i tak nalicza Łącze posty Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1967 Opublikowano 19 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 19 lipca 2022 wyświetl sobie {_diff} może jest jakaś mała różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Voster48 0 Opublikowano 19 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 19 lipca 2022 pisze ze 0 usunalem jeden = i dziala lecz gdy gracz sie porusza to wykrywa ze nie ma anty knocka Łączę posty. Notatka dodana przez Glicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 CoFFeIN04 695 Opublikowano 20 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 lipca 2022 W dniu 18.07.2022 o 23:37, CoFFeIN04 napisał: najlepiej sprawdzic koordynat y wspomniałem już, porównaj koordynaty y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Voster48 0 Opublikowano 21 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 lipca 2022 a jak mam porownac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 CoFFeIN04 695 Opublikowano 21 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 lipca 2022 2 godziny temu, Voster48 napisał: a jak mam porownac? tak jak porównujesz w matematyce, jeśli różnica między nimi jest równa 0 to znaczy, że gracz się nie uniósł, jeśli jest większa to znaczy, że jest wyżej niż był wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Voster48 0 Opublikowano 21 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 21 lipca 2022 ale mi to dalo naprawde i dzieki twojej wskazowce mam sie domyslic co wpisac zeby porownalo? bo nie wiem jaki to ma cel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-1 Intxo 10 Opublikowano 21 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 lipca 2022 1 godzinę temu, Voster48 napisał: ale mi to dalo naprawde i dzieki twojej wskazowce mam sie domyslic co wpisac zeby porownalo? bo nie wiem jaki to ma cel Wystarczy zrobić research na temat porady, którą dostałeś: set {_y} to player's y-coordinate Tworzysz sobie dwie zmienne i je porównujesz, aczkolwiek jak gracz podskoczy jak go uderzysz dostanie bana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Voster48 0 Opublikowano 22 lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2022 ja pytam jaka komenda porownac a nie jak zapisac kordy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 695 Opublikowano 22 lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2022 14 godzin temu, Voster48 napisał: ale mi to dalo naprawde i dzieki twojej wskazowce mam sie domyslic co wpisac zeby porownalo? bo nie wiem jaki to ma cel dokumentacji nie posiadasz? Zapisz sobie te dwie lokalizacje do zmiennych {_loc1} i {_loc2}, mówiłeś że to już umiesz, w taki sposób uzyskasz koordynaty y set {_y1} to y-coordinate of {_loc1} set {_y2} to y-coordinate of {_loc2} Wystarczy teraz obliczyć ich różnicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Voster48 0
Robie skript na test antyknocka
i podrzuca gracza
push the player-arg upward with speed 0.9'
i jak wykryc ze unioslo np o 1 kratke do gory czy nie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.