marcell2k 2 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Hey !TO znowu ja i mam zlecenie czy moglby ktos napisac skrypt w ktorym poprzez komende /lore albo jakas inna zmieniac opis lub go dodawac to wlasnie jak sie nie myle bylo lore z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 command /lore [<text>]: trigger: arg 1 is set: set the lore of player's tool to %coloured arg 1%sprawdz to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 marcell2k 2 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 Nie działa :/ Jakiś błąd wywala Wiem ze za pomoca essentials da sie giwowac z takim opisem ale ja chce dodawac przez komende! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 (edytowane) command /lore [<text>] [<integer>]: trigger: argument 2 is set: set the argument 2 parsed as number line of player's tool's lore to "%coloured argument 1%" Edytowane 3 maja 2014 przez PoweredDragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 marcell2k 2 Opublikowano 3 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 NIe działa :C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 "jakiś" błąd wywala? może napisz my nie jesteśmy jasnowidzami :/edit:Lap:command /lore [<text>]: trigger: arg 1 is set: set lore of player's tool to coloured argument(nieaktualne - PGmajster)W wersji Indev gracz odradzał się w drewnianym domku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PGmajster 49 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 command /lore [<text>]:trigger:arg 1 is set:set the 1st line of the item's player to "%arg 1%"(wytabuj)lub spróbuj tak, jak jest w dokumentacji.set the 1st line of the item's lore to "%arg 1%"Nie wiem gdzie tu player wklepać.. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 3 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2014 a po co tak, wystarczy tak jak jacommand /lore [<text>]: trigger: arg 1 is set: set lore of player's tool to coloured argumententery robisz dwoma kreskami ||edittobie już plusów wystarczy majster :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 marcell2k 2 Opublikowano 4 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 maja 2014 Dalej nic nie dziala! Moze to wam pomoze http://wiki.ess3.net/wiki/Item_Meta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Juraso 78 Opublikowano 4 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2014 command /lore [<text>]: trigger: arg 1 is set: set lore of player's tool to %coloured argument%Hmm a wgraj skript+ na serwer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 marcell2k 2 Opublikowano 4 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 maja 2014 Wgl blad tak jakby wywala ale wgram skrypt + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 4 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2014 mi działa, juraso tylko skopiowałeś mój post :/ Wina leży tylko po stronie marcela albo masz zrypany skript, albo nie masz skript+ albo masz zrypany skript+ albo nie masz SkAddonLib Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Juraso 78 Opublikowano 4 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2014 Nom skopiowalem ale dalem w % coloured argument% bo myslalem ze to cos da ale jak nie to ... Sry mozecie tamto usunac :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 marcell2k 2 Opublikowano 4 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 maja 2014 mi działa, juraso tylko skopiowałeś mój post :/ Wina leży tylko po stronie marcela albo masz zrypany skript, albo nie masz skript+ albo masz zrypany skript+ albo nie masz SkAddonLibmoze mi dasz plik .sk z tym skryptem ?? i wyslesz mi skript + i powiesz co to sladdpmlib ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Juraso 78 Opublikowano 4 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2014 https://dl.dropboxusercontent.com/s/etc2py6bz0b4l45/SkriptPlus.jar Masz tutaj skript plus SkAddonLib nwm co to ale to chyba plugin ktory potrzebny jest do poprawnego dzialania skript+ A plik .sk chyba sam mozesz stworzyc ... Wklejasz tylko kod i zapisujesz w.sk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 4 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 maja 2014 wchodzisz chocby w notatnik, dajesz zapisz jako, wybierasz "wszystkie pliki" i do nazwy dopisujesz .sk gotowe! a skaddonlib pozwala na działanie sk+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 5 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2014 (edytowane) command /tool <opis> trigger: set player's tool to nameditemstack from "%player's tool%;%name of player's tool%;%coloured argument%"@UPChodzi o to, że samo w sobie wyrażenie Lore w skript jest zrypane... Raz działa, raz nie... Dlatego ja bym spróbował mój skrypt :P Edytowane 5 maja 2014 przez PoweredDragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PrzypalonyOmlet 35 Opublikowano 5 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2014 @upParadoksalnie, nameditemstacki też są nieco... "zrypane", podobnie jak wiele innych funkcji Skript Plusa, problemów z którymi nie chce mi się wygrzebywać z odmętów mojej pamięci.@topicSprawdź swoją wersję Skripta bo np. rozwiązanie PGmajstra(które nawiasem mówiąc bym wybrał) nie zadziała na wersji starszej niż 2.1. A zbyt częstego korzystania ze Skript Plusa nie polecam, ponieważ temu dodatkowi, przynajmniej według mnie, zdarza się nie działać o wiele częściej niż samemu pluginowi - szczególnie tej nowej wersji do współpracy ze Skriptem 2.1.2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
marcell2k 2
Hey !
TO znowu ja i mam zlecenie czy moglby ktos napisac skrypt w ktorym poprzez komende /lore albo jakas inna zmieniac opis lub go dodawac to wlasnie jak sie nie myle bylo lore z gory dzieki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi