Neonek 2 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 Witajcie, da radę zrobić w skript coś takiego że gdy wpiszemy komende dostajemy do ręki np. slimeballa i wtedy podczas kliknięcia LPM/PPM w cel strzela piorun, i slimeball znika? xD Takie troche dziwne ale bardzo by mi to pomogło :) Pozdrawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 em411 10 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 (edytowane) command /slimethor: trigger: if player has permission "nazwa.perma": give slimeball named "Magiczny slimeball" to the playeron click holding a slimeball: if name of player's tool is "Magiczny slimeball": if target is entity: strike lightning at the targeted entity remove 1 slimeball named "Magiczny slimeball" from the playerKod ZAWSZE wstawiamy w znacznikach [/color][color=#008000] //Sebek4321[/color] Edytowane 4 maja 2014 przez Sebek4321 kondziu156 i Neonek 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 2 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 (edytowane) aaa może mi ktoś powiedzieć czemu to nie działa ? Bo komenda działa dostaje slimeballa a co się stało że nie wali piorunek? hmm command /rasengan: trigger: if player has permission "jutsu.rasengan": give slimeball named "Rasengan" to the player on click holding a slimeball: if name of player's tool is "Rasengan": if target is entity: strike lightning at the targeted entity remove 1 slimeball named "Rasengan" from the playerZ góry dzięki za pomoc Edytowane 2 maja 2014 przez Neonek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hebrek 0 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 command /rasengan: trigger: if player has permission "jutsu.rasengan": give slimeball named "Rasengan" to the player on click holding a slimeball: if name of player's tool is "Rasengan": if target is entity: strike lightning at the targeted block remove 1 slimeball named "Rasengan" from the player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 2 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 Ale to jest to samo wiesz? xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 command /rasengan: trigger: player has permission "jutsu.rasengan": give slimeball named "Rasengan" to the player on click holding a slimeball: if name of player's tool is "Rasengan": strike lightning at the targeted block remove 1 slimeball named "Rasengan" from the player Neonek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 2 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 (edytowane) Powered, pięknie działa, ale jednak nie dziala to tylko w bliskim dystansie, jednak brakuje tego if target is the entityAle jednak to nie działa, da jakoś inaczej zrobić ifa aby było że na potworach i graczach tylko dzialalo? :) Edytowane 2 maja 2014 przez Neonek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 a sprawdz po prostu zamiast targeted block dac targeted entity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 2 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 herhol67, noo teraz to działa lepiej ponieważ tylko na moba, ale działa na bardzo duże odległości, a może gdyby użyć jakoś eventu on damage, to wtedy z bliska by działało?. Macie jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 sprawdz if targeted entity is in radius 20 from player: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 2 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 Hmm coś takiego? to wyskakuje w tej linijce błąd, chyba że coś źle napisałem :D command /rasengan: trigger: player has permission "jutsu.rasengan": give slimeball named "Rasengan" to the player on click holding a slimeball: if name of player's tool is "Rasengan": if targeted entity is in radius 20 from player: strike lightning at the targeted entity remove 1 slimeball named "Rasengan" from the player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 theneuetimes 522 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 Zamiast "from player" daj "of player". ToNy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 nie, napisales dobrze, tylko pewnie nie ma czegos takiego :) za chwile pomysle nad tym bo teraz troche nie mam czasu (za 5-10 minut) edit testuj: loop entities in radius 20 from player: if targeted-entity is loop-entity: strike lightning at ...jak nie zadziala to bez myslnikow spawdz :) (like?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 2 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 (edytowane) Tym razem wyświetla się to: czyli chyba to samo :D @herhor67 Okeeey :) Edytowane 2 maja 2014 przez Neonek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 teraz testuj, bo zbieglismy sie w czasie i nie wiem czy to widzisz ze edytowalem tamten post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 2 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 W dobrym miejscu wkleiłem?! Bo jeżeli tak to nie trybi :/ :D on click holding a slimeball: if name of player's tool is "Rasengan": loop entities in radius 20 from player: if targeted-entity is loop entity: strike lightning at the targeted entity remove 1 slimeball named "Rasengan" from the player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 a co nie trybi? między loop a entity MUSI byc myslnik a daj moze if targeted entity is loop-entity: (na odwrot myslniki :)) Neonek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 2 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 z myślnikiem też nie trybiło więc nie wiem czemu, wyskakuje coś takiego : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 testuj: loop entities in radius 20 from player: set {_mobki.%player%} to loop-entities {_mobki.%player%} is targeted entity: strike lightnning ... Neonek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Neonek 2 Opublikowano 2 maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 Wyskakuje problem w tej linijce loop entities in radius 20 from player:"is not a world" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 2 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2014 dajloop entities in radius 20 of player Neonek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Neonek 2
Witajcie, da radę zrobić w skript coś takiego że gdy wpiszemy komende dostajemy do ręki np. slimeballa i wtedy podczas kliknięcia LPM/PPM w cel strzela piorun, i slimeball znika? xD Takie troche dziwne ale bardzo by mi to pomogło :)
Pozdrawiam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi