Skocz do zawartości
  • 0

Pomoc z lore


Czoper

Pytanie

Siema, mam pytanie, jak moge dostać lore itemu do zmiennej

set {_val} to lore of player's tool

Aktualnie chcialem uzyc tego, ale dostaje blad: 

[16:13:54 ERROR]: {_val} can only be set to one object, not more (ppmevent.sk, line 11: set {_val} to lore of player's tool')

dlatego mam pytanie, czy jest opcja zeby normalnie dostac lore itemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
15 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

Musisz pobrać konkretną linijkę z lore, np.

set {_} to line 1 of lore of player's tool

I następnie użyć "parsed"

set {_} to {_} parsed as number

 

nie chce dzialac, tu masz fragment mojego skryptu nad ktorym pracuje

 

on right click:
    if player is sneaking:
        if name of player's tool is "{@nazwa-itemu}":
            set {_val::*} to lore of player's tool
            send "%{_val::1}%"
            set {_val::1} to {_val::1} parsed as number
            send "%{_val::1}%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 minut temu, Czoper napisał:

nie chce dzialac, tu masz fragment mojego skryptu nad ktorym pracuje

 

on right click:
    if player is sneaking:
        if name of player's tool is "{@nazwa-itemu}":
            set {_val::*} to lore of player's tool
            send "%{_val::1}%"
            set {_val::1} to {_val::1} parsed as number
            send "%{_val::1}%"

 

 

 

 

set {_x} to "%number of uncoloured line 7 of lore of player's tool%" parsed as number

Ewentualnie jeże li masz cyfra/cyfra w lore to użyj

 

set {_1} to uncoloured line 7 of lore of player's tool
set {_x::*} to {_1} split at "/"
set {_x} to "%number of {_x::1}%" parsed as number

 

Edytowane przez Medyk324
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Medyk324 napisał:

 

 

 

set {_x} to "%number of uncoloured line 7 of lore of player's tool%" parsed as number

 

[20:30:28 ERROR]: 'uncoloured the line 7 of the lore of  tool of the player' can only ever have one value at most, thus the 'amount of ...' expression is useless. Use '... exists' instead to find out whether the expression has a value. (ppmevent.sk, line 13: set {_x} to "%number of uncoloured line 7 of lore of player's tool%" parsed as number')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Czoper napisał:

[20:30:28 ERROR]: 'uncoloured the line 7 of the lore of  tool of the player' can only ever have one value at most, thus the 'amount of ...' expression is useless. Use '... exists' instead to find out whether the expression has a value. (ppmevent.sk, line 13: set {_x} to "%number of uncoloured line 7 of lore of player's tool%" parsed as number')

W takim razie użyj tego drugiego kodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, Medyk324 napisał:

 

 

set {_1} to uncoloured line 1 of lore of player's tool
set {_x::*} to {_1} split at "/"

A to?

dziala, teraz tylko zeby sparsowalo jako inta zebym mogl odjac 1 po kliknieciu

 

Dziala, wszystko jest ok, można zamknac

Glicz

Łączę posty.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...