Czoper 2 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 Siema, mam pytanie, jak moge dostać lore itemu do zmiennej set {_val} to lore of player's tool Aktualnie chcialem uzyc tego, ale dostaje blad: [16:13:54 ERROR]: {_val} can only be set to one object, not more (ppmevent.sk, line 11: set {_val} to lore of player's tool') dlatego mam pytanie, czy jest opcja zeby normalnie dostac lore itemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 246 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 set {_val::*} to... Będzie działać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 no dobra, ale potem potrzebuje to na inta przerobic i zmniejszyc wartosc o 1, ogolnie bedzie to dzialac tak, ze mam item ktory w lore ma ilosc uzyc i bedzie odpowiednio zmniejszac sie o 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 Musisz pobrać konkretną linijkę z lore, np. set {_} to line 1 of lore of player's tool I następnie użyć "parsed" set {_} to {_} parsed as number Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 15 minut temu, CoFFeIN04 napisał: Musisz pobrać konkretną linijkę z lore, np. set {_} to line 1 of lore of player's tool I następnie użyć "parsed" set {_} to {_} parsed as number nie chce dzialac, tu masz fragment mojego skryptu nad ktorym pracuje on right click: if player is sneaking: if name of player's tool is "{@nazwa-itemu}": set {_val::*} to lore of player's tool send "%{_val::1}%" set {_val::1} to {_val::1} parsed as number send "%{_val::1}%" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Medyk324 35 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 (edytowane) 7 minut temu, Czoper napisał: nie chce dzialac, tu masz fragment mojego skryptu nad ktorym pracuje on right click: if player is sneaking: if name of player's tool is "{@nazwa-itemu}": set {_val::*} to lore of player's tool send "%{_val::1}%" set {_val::1} to {_val::1} parsed as number send "%{_val::1}%" set {_x} to "%number of uncoloured line 7 of lore of player's tool%" parsed as number Ewentualnie jeże li masz cyfra/cyfra w lore to użyj set {_1} to uncoloured line 7 of lore of player's tool set {_x::*} to {_1} split at "/" set {_x} to "%number of {_x::1}%" parsed as number Edytowane 5 kwietnia 2022 przez Medyk324 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 2 minuty temu, Medyk324 napisał: set {_x} to "%number of uncoloured line 7 of lore of player's tool%" parsed as number [20:30:28 ERROR]: 'uncoloured the line 7 of the lore of tool of the player' can only ever have one value at most, thus the 'amount of ...' expression is useless. Use '... exists' instead to find out whether the expression has a value. (ppmevent.sk, line 13: set {_x} to "%number of uncoloured line 7 of lore of player's tool%" parsed as number') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Medyk324 35 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 1 minutę temu, Czoper napisał: [20:30:28 ERROR]: 'uncoloured the line 7 of the lore of tool of the player' can only ever have one value at most, thus the 'amount of ...' expression is useless. Use '... exists' instead to find out whether the expression has a value. (ppmevent.sk, line 13: set {_x} to "%number of uncoloured line 7 of lore of player's tool%" parsed as number') W takim razie użyj tego drugiego kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 2 minuty temu, Medyk324 napisał: W takim razie użyj tego drugiego kodu. to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Medyk324 35 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 Teraz, Czoper napisał: to samo set {_1} to uncoloured line 1 of lore of player's tool set {_x::*} to {_1} split at "/" A to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 15 minut temu, Medyk324 napisał: set {_1} to uncoloured line 1 of lore of player's tool set {_x::*} to {_1} split at "/" A to? dziala, teraz tylko zeby sparsowalo jako inta zebym mogl odjac 1 po kliknieciu Dziala, wszystko jest ok, można zamknac Łączę posty. Notatka dodana przez Glicz Medyk324 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Medyk324 35 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 1 minutę temu, Czoper napisał: dziala, teraz tylko zeby sparsowalo jako inta zebym mogl odjac 1 po kliknieciu set {_pkt} to "%number of {_x::1}%" parsed as number Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 246 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 5 kwietnia 2022 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Czoper 2
Siema, mam pytanie, jak moge dostać lore itemu do zmiennej
Aktualnie chcialem uzyc tego, ale dostaje blad:
[16:13:54 ERROR]: {_val} can only be set to one object, not more (ppmevent.sk, line 11: set {_val} to lore of player's tool')
dlatego mam pytanie, czy jest opcja zeby normalnie dostac lore itemu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi