Skocz do zawartości
  • 0

Czy to wypali?


LeviBoyPL

Pytanie

Wymodzem taki kod, ale nie mam jak sprawdzic czy wypali, moze ktos oblukac:

variables:{players.tntrun.01}every second:remove all from {players.tntrun.01}loop all players:loop-player is in region "spleef01"add 1 to {players.tntrun.01}on rightclick on sign:line 1 is "[SPLEEF]"line 2 is "Arena 1"loop all playersloop-player is in region "spleef01"cancel eventsend "Gra na arenie trwa"else:send "Dolaczyles do areny"add 1 to {players.tntrun.01}wait 2 secondsexecute command "spleef join 01"on sign:line 1 is "[SPLEEF]"line 2 is "Arena 1"set line 3 to "{players.tntrun.01}/12

Chodzi mi glownie o te zmienne, zeby na siebie nie nachodzily i wszystko dzialalo w miare dobrze.

 

Kod ZAWSZE musi yć w znaczniku

 [/color][color=#006400]//Sebek4321[/color]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:    {players.tntrun.01} every second:    set {players.tntrun.01} to 0    loop all players:        loop-player is in region "spleef01":            add 1 to {players.tntrun.01} on rightclick on sign:    line 1 is "[SPLEEF]":        line 2 is "Arena 1":            {players.tntrun.01} is greater than 0:                cancel event                send "Gra na arenie trwa"            else:               send "Dolaczyles do areny"               add 1 to {players.tntrun.01}               execute player command "/spleef join 01"every second:    loop all blocks:        loop block is sign:            line 1 of loop-block is "[SPLEEF]":                line 2 of loop-block is "Arena 1":                    set line 3 of loop-block to "%{players.tntrun.01}%/12 #tam gdzie jest tekst to zmienne zazwyczaj daje sie w %, nwm jak tu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Więc tak...

 

spróbuj jednak mimo wszystko pobrać od nowa skript 2.1.2, nowy skriptplus...

 

 

variables:    {players.tntrun.01} = 0 every second:	set {players.tntrun.01} to 0	loop all players:	    {region.%loop-player%} is "spleef01"			add 1 to {players.tntrun.01} on rightclick on sign:	line 1 is "[SPLEEF]":		line 2 is "Arena 1":		    {players.tntrun.01} is greater than 0:				cancel event				send "Gra na arenie trwa"			else:			   send "Dolaczyles do areny"			   add 1 to {players.tntrun.01}			   execute player command "/spleef join 01"every second:	loop all blocks:	    loop block is sign:			line 1 is "[SPLEEF]":			    line 2 is "Arena 1":				    set line 3 to "%{players.tntrun.01}%/12"on region leave:    clear {region.%player%}on region enter:    set {region.%player%} to event region
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nadal nic ;/ Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!                                                         Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!         Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez LeviBoyPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...