RickPlayingPL 130 Opublikowano 1 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2014 Czy jest możliwość stworzenia czegoś takiego w skripcie? Nie musi być identyczenie. >https://www.youtube.com/watch?v=seg1aS5-aRI&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 1 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2014 wiem tyle ze on rightclick with iron sword: #walnij tu jakikolwiek event/komende {lewitacja.blokow.%player%} is false: set {lewitacja.blokow.%player%} to true else: set {lewitacja.blokow.%player%} to false shot tnt from player with speed 5 shoot tnt ... #ile razy chcesz execute server command "/playsound firework.costam %player%" play ... #dokladnie nie pamietam, poszukam na forum i dopiszeevery tick: loop all players: {lewitacja.blokow.%loop-player%} is true: spawn falling stone at block 2 meters above loop-player delete last spawned entity spawn falling ... #i tak 4/9 razy delete last spawned entity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 1 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2014 (edytowane) em...on rightclick with iron sword named "boulder toss": {zmienna.%player%} is false: set {zmienna.%player%} to true else: loop 4 times: set {_block} to block 2 blocks in front of the player spawn falling block of stone at {_block} push spawned entity in the direction of player at speed 2 play effect firework.blast at location of player create a safe explosion of force 3 at location of spawned entity (Efekt od plomieni spawnera :_; ) at location of spawned entity kill spawned entity wait 1 tick Edytowane 1 maja 2014 przez PoweredDragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 1 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2014 Do tego potrzebny jest sk+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 1 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2014 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 1 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2014 ale powered po pierwsze tam są 4 bloki, po drugie one wybuchają na końcu, po trzecie jest efekt fajerwerków, po 4 on klika mieczem 2 razy, najpierw aby byly bloki, potem aby nimi rzucic LUDZIE... ja was nie rozumiem... macie gotowy plugin http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/mcbrawl/'>>http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/mcbrawl/ a wy skrypty piszecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 1 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2014 OMG. Wybucha = Masz efekt eksplozji i zniknięcie bloków w moim skrypcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 1 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2014 efekt, a zadanie dmg graczowi przez wybuch to roznica :) patrz @2up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 1 maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 maja 2014 Poprawione :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
RickPlayingPL 130
Czy jest możliwość stworzenia czegoś takiego w skripcie? Nie musi być identyczenie.
>https://www.youtube.com/watch?v=seg1aS5-aRI&feature=youtu.be
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi