on death of player:
attacker is player
add 1 to {kills::%attacker%}
command /licznik [<player>]:
trigger:if arg-1 is set:set{kills::%arg-1%} to 0if{kills::%arg-1%} is not set
send "&a%arg-1%,&aZabici:&e%{kills::%arg-1%}%"
stop
set{kills::%player%} to 0if{kills::%player%} is not set
send "&aZabici:&e%{kills::%player%}%"
Wie ktoś może co jest źle bo pokazuje 0 nawet po zabiciu gracza Nie pokazuje błędów
Pytanie
Robertmak2153 0
Wie ktoś może co jest źle bo pokazuje 0 nawet po zabiciu gracza Nie pokazuje błędów
Poprawiam formatowanie, wstawiam kod w code.
Notatka dodana przez Glicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.