Skocz do zawartości
  • 0

[Voucher] Nietypowy skrypt, nie dla początkujących.


fabi19876

Pytanie

Witam zrobi/znajdzie ktoś skrypt na komendę /koddodaj <kod> <kwota> <ilość uszyć>

i /kod <kod> i gdy nic nie wpiszesz to pokazuje (wpisz kod) a gdy wpiszesz nieprawidłowy albo wykorzystany już przez innych graczy to pisze (niepoprawny kod lub został już wykorzystany) a gdy wpisze dobry to np. przez konsole wysyła komendę /Eco give <kwota> <gracz ktury wpisał kod>

a kiedy wpisze drugi ras ten sam kod to pisze (wykorzystałeś już ten kod)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2
command /koddodaj [<text>] [<integer>] [<integer>]:
	trigger:
    	if arg 1 and arg 2 and arg 3 is set:
        	set {codes::%arg 1%::status} to true
            set {codes::%arg 1%::money} to arg 2
            set {codes::%arg 1%::amount} to arg 3
            send "Poprawnie dodałeś kod."
        else:
        	send "Poprawne użycie: /koddodaj kod kwota ilosc"
command /kod [<text>]:
	trigger:
    	if arg 1 is set:
        	if {codes::%arg 1%::status} is set:
                if {codes::%arg 1%::status} is false:
                    send "Ten kod został już wykorzystany"
                    stop
                remove 1 from {codes::%arg 1%::amount}
                add {codes::%arg 1%::money} to player's balance
                if {codes::%arg 1%::amount} is 0:
                	set {codes::%arg 1%::status} to false
                send "Wykorzystałeś kod"
            else:
            	send "Nieprawidłowy kod."
        else:
        	send "Poprawne użycie: /kod kod"

Nie testowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1

to pokaż te błędy?

 

command /koddodaj [<text>] [<integer>] [<integer>]:
	trigger:
		if arg 1 and arg 2 and arg 3 is set:
			set {codes::%arg 1%::status} to true
			set {codes::%arg 1%::money} to arg 2
			set {codes::%arg 1%::amount} to arg 3
			send "Poprawnie dodałeś kod."
		else:
			send "Poprawne użycie: /koddodaj kod kwota ilosc"
command /kod [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if {codes::%arg 1%::status} is set:
				if {codes::%arg 1%::status} is false:
					send "Ten kod został już wykorzystany"
					stop
				remove 1 from {codes::%arg 1%::amount}
				add {codes::%arg 1%::money} to player's balance
				if {codes::%arg 1%::amount} is 0:
					set {codes::%arg 1%::status} to false
				send "Wykorzystałeś kod"
			else:
				send "Nieprawidłowy kod."
		else:
			send "Poprawne użycie: /kod kod"

ewentualnie spróbuj ten kod

Glicz

Łączę posty.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...