Skocz do zawartości
  • 0

komenda target do sprzedania kurczaka


Darknezajsik

Pytanie

command /kurczak:
    trigger:
        if player has permission "trade.kurczak":
            remove 20$ from targeted player's balance
	        add 1 366 to targeted player

robie cos zle czy nie ma takiego wyrazenia w skripcie? bo dziala cos takiego:

on entity target:
    entity's target is a player
    send "You're being followed by an %entity%!" to target of entity

a to na gorze nie dziala, probowalem from target of entity

 

blad:

unknown.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
47 minut temu, Zbucki napisał:
command /kurczak:
	trigger:
		if player has permission "trade.kurczak":
			remove 20$ from targeted player's balance
			add 1 366 to targeted player

4 spacje = 1 tab

tera mam takie cos unknown.png

 

10 minut temu, Darknezajsik napisał:

tera mam takie cos unknown.png

to cooked chicken zrobiłem i został tylko ten blad z targeted player

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 minut temu, Zbucki napisał:
om targeted player's balance
			add 1 cooked chicken to playe

 

3 minuty temu, xAxee napisał:
command /kurczak:
	trigger:
		if player has permission "trade.kurczak":
			remove 20 from player's balance
			add cooked chicken to player

 

mi chodzi o to ze gracz na ktorego sie patrze dostaje kurczxaka i usuwa mu 20$ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Darknezajsik napisał:

mi chodzi o to ze gracz na ktorego sie patrze dostaje kurczxaka i usuwa mu 20$ 

command /kurczak:
	trigger:
		if player has permission "trade.kurczak":
			set {_p} to target player
			if {_p} is not set:
				send "Na nikogo nie patrzysz"
				stop
			remove 20 from {_p}'s balance
			add cooked chicken to {_p}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /kurczak:
	trigger:
		if player has permission "trade.kurczak":
			set {_p} to target player
			if {_p} is not set:
				send "Na nikogo nie patrzysz"
				stop
			if {_p}'s balance < 20:
				send "Gracz nie ma tyle pieniedzy"
				stop
			remove 20 from {_p}'s balance
			add cooked chicken to {_p}

proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 minut temu, CoFFeIN04 napisał:
command /kurczak:
	trigger:
		if player has permission "trade.kurczak":
			set {_p} to target player
			if {_p} is not set:
				send "Na nikogo nie patrzysz"
				stop
			if {_p}'s balance < 20:
				send "Gracz nie ma tyle pieniedzy"
				stop
			remove 20 from {_p}'s balance
			add cooked chicken to {_p}

proszę

<3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...