Naami 39 Opublikowano 19 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2014 Witajcie, jest możliwość przez Skript nawet z dodatkiem Wild czy SkQuery usunąć za pomocą komendy jakiegoś folderu typu "plugins"? Jeśli da się prosiłbym aby ktoś złożył propozycję tutaj jak to będzie można zrobić :P Pozdrawiam was pany ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jan kk 42 Opublikowano 19 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2014 (edytowane) Tag,delete folder "<sciezka od folderu z serwerem>"Chyba SkQuery, ale nie wiem np.delete folder "plugins" Edytowane 19 grudnia 2014 przez Jan kk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Naami 39 Opublikowano 19 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2014 No okey, a teraz mam kolejne pytanie :P Da się w skrypcie zrobić odnawianie jakiegoś kawałka terenu? tzn. ja zbuduje taką kopalnie np. jak na serwerach Jail i żeby ona odnawiała się co jakiś czas :D Jest możliwość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mr. Edgarsz 164 Opublikowano 19 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2014 Poszukaj w poradnikach, na pewno znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 K0SM053 11 Opublikowano 19 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2014 (edytowane) on break: if player is in the region "NazwaRegionu": add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}on place: if player is in the region "NazwaRegionu": {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Podobno działa... po komedzie /rebuild odbudowywuje dany teren. Oczywiście odbudowywuje bloki zniszczone przez gracza będącego w danym regionie. Edytowane 19 grudnia 2014 przez K0SM053 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Naami 39 Opublikowano 19 grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2014 @upWiem znalazłem to, a dało by radę to zrobić że tylko kawałek terenu który gracz wykopał regenerowało? A nie wszystko? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jan kk 42 Opublikowano 19 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2014 every 1 minute: loop all players in region "kopalnia": teleport loop-player to spawn set all blocks in wg region "kopalnia" in "world" to stoneChyba tak szło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DamianMMC 84 Opublikowano 19 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 grudnia 2014 Plugin: MineResetLite w 100% bardziej sprawny niz skrypt i nie lagujący. Używam go od dawana na serwerze Prison Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Naami 39
Witajcie, jest możliwość przez Skript nawet z dodatkiem Wild czy SkQuery usunąć za pomocą komendy jakiegoś folderu typu "plugins"? Jeśli da się prosiłbym aby ktoś złożył propozycję tutaj jak to będzie można zrobić :P Pozdrawiam was pany !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi