Skocz do zawartości

K0SM053

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Nie podano
  • Nick w MC
    K0SM0

Ostatnie wizyty

671 wyświetleń profilu

Osiągnięcia K0SM053

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

11

Reputacja

  1. @ref - jeśli nie wiecie o cho co chodzi, to wo jakiejś wersji minecraft umożliwia on otwieranie linków z chatu, chodzi mi o to, żeby taki link był otwierany automatycznie, tak jak np. w pluginie AutoMessage.
  2. Siemka, wiecie, czy jest możliwość otwarcia strony przez skript? (sry. ale dawno nie pisałem skriptów i już nie jestem w temacie) chodzi mi o to, żeby po wpisaniu komendy otwierało stronę www w przeglądarce.
  3. http://njol.ch/projects/skript/doc/expressions/#ExprBalance'>>http://njol.ch/projects/skript/doc/expressions/#ExprBalanceUzycie: message "You have %player's money%" # Pokazuje, ile gracz ma pieniędzyremove 20$ from the player's balance # Znak '$' możesz zmienić na cokolwiek chceszadd 200 to the player's account # dodaje 200 kasy do konta [email protected]: By nie było, że nie dodałem, wszystkie pluginy Iconomy muszą być podłączone to tej samej bazy i tabeli !
  4. Poszukaj poradników, jak podłączyć Iconomy pod MySQL, wystarczy, że na wszystkich serwerach połączysz MySQL z Iconomy. Da się tak zrobić bez użycia Skript. Wystarczy MySQL i Iconomy.
  5. @2up, pokazałem oryginalny kod, wraz z logami wyciągnientymi ze skryptu, jest takie rozwiązanie, ale nie działa :/ czekam dalej... A i w dodatku mam jeszcze 1 problem: set {SMS::CT} to single value "CooldownTime" get of "plugins/Skript/SMSshop/config.yml"Ie czyta mi to do linijki: wait {SMS::CT} seconds[11:42:50 ERROR]: '{SMS::CT} seconds' is not a time span (SMSshop.sk, line 85: wait {SMS::CT} seconds')Plik config: #------------------------------------##SMS SHOP BY:K0SM053##------------------------------------##URL Twojej strony WWW na ktorej wgrany jest strypt PHP.#URL: 'http://onemineup.pl/'#Czy odpoczynek ma byc wlaczany ?#Cooldown: 'true'#Tryb odpoczynku skryptu. Global - globalnie, Player - tylko dla gracza.#CooldownType: 'Global'#Ile czasu (W sekundach) skrypt moze odpoczywac.#CooldownTime: 10#Tryb debugingu pozwala na dokladne analizowanie, co wykonuje skrypt w danym czasie (konsola).#Debug: 'true'#Ile komend skepow ma byc aktywne.#Active: 1#Komendy do uslug#Shop 1:- 'gamemode 1 (NICK)'- 'bc (NICK) kupil GAMEMODE !'Shop 2:- 'give (NICK) diamond'- 'bc (NICK) kupil DIAXY !'Shop 3:- 'setrank (NICK) vip 30d'- 'bc (NICK) Zakupil VIP-a'
  6. Mam tak samo, tylko nie chciałem robić przecieków mojego nowego projektu, ale jeśli już to: set {SMS::ACT} to single value "Active" get of "plugins/Skript/SMSshop/config.yml" if {SMS::DEB} is "true": send "[SMSshop] Wczytywanie %{SMS::ACT}% sklepow." to console send "[SMSshop] Ladowanie uslug..." to console loop {SMS::ACT} times: add 1 to {loop} set {SMS::KOM::%{loop}%::*} to value list "Shop %{loop}%" get of "plugins/Skript/SMSshop/config.yml" if {SMS::DEB} is "true": send "[SMSshop] Wczytano: Shop %{loop}% Na zmienna {SMS::KOM::%{loop}%::*}" to console loop {SMS::KOM::%{loop}%::*}: send " - %loop-value%" to console set {loop} to 0I to mi nie działa, nie loop-uje Włączyłem debugging: [11:38:24 INFO]: [SMSshop] Wczytywanie 3 sklepow.[11:38:24 INFO]: [SMSshop] Ladowanie uslug...[11:38:24 INFO]: [SMSshop] Cooldown: true[11:38:24 INFO]: [SMSshop] Typ: Global[11:38:24 INFO]: [SMSshop] Czas cooldown-u: 10[11:38:25 INFO]: [SMSshop] Zaladowano pomyslnie !A gdy {SMS::ACT} zmienię na 3: [11:40:09 INFO]: [SMSshop] Wczytywanie 3 sklepow.[11:40:09 INFO]: [SMSshop] Ladowanie uslug...[11:40:09 INFO]: [SMSshop] Wczytano: Shop 1 Na zmienna {SMS::KOM::1::*}[11:40:09 INFO]: - gamemode 1 (NICK)[11:40:09 INFO]: - bc (NICK) kupil GAMEMODE ![11:40:09 INFO]: [SMSshop] Wczytano: Shop 2 Na zmienna {SMS::KOM::2::*}[11:40:09 INFO]: - give (NICK) diamond[11:40:09 INFO]: - bc (NICK) kupil DIAXY ![11:40:09 INFO]: [SMSshop] Wczytano: Shop 3 Na zmienna {SMS::KOM::3::*}[11:40:09 INFO]: - setrank (NICK) vip 30d[11:40:09 INFO]: - bc (NICK) Zakupil VIP-a[11:40:09 INFO]: [SMSshop] Cooldown: true[11:40:09 INFO]: [SMSshop] Typ: Global[11:40:09 INFO]: [SMSshop] Czas cooldown-u: 10[11:40:10 INFO]: [SMSshop] Zaladowano pomyslnie !
  7. Siemka, mam błąd ze zmienną z pliku .yml Odczyt: set {69::ACT} to single value "Active" get of "plugins/Skript/XxX/config.yml"I loop: loop {69:ACT} times: add 1 to {loop} set {69::KOM::%{loop}%:} to value list "666 %{loop}%" get of "plugins/Skript/XxX/config.yml" loop {69::KOM::%{loop}%:}: send " - %loop-value%" to console set {loop} to 0I w konsoli nic się nie wyświetla ze zmiennych, a gdy tamto zmienimy na to : loop 5 times: add 1 to {loop} set {69::KOM::%{loop}%::*} to value list "666 %{loop}%" get of "plugins/Skript/XxX/config.yml" loop {69::KOM::%{loop}%::*}: send " - %loop-value%" to console set {loop} to 0To wyświetlą się wszystkie zmienne. Zupełnie jakby linijka "Active" była równa 0, a jest do niej przypisane 5, czyli wczytuje wszystkie zmienne z : Active: 5666 1: - 'dasdasda' - 'asdasddadasdasda' - 'asdasdasd'666 2: - 'asdada' - 'asdadadassd' - 'asdasdad'666 3: - 'asdadasdasdasdadas' - 'adasdasdasd' - 'asdasdasdasdasd'666 4: - 'asdasdasdasdasdadadasdad' - 'adasdasdasdasd' - 'asdas'666 5: - 'adadadas' - 'asd' - 'dsdsassdsss'Jakaś pomoc z czytaniem zmiannych liczb z yml ? mam Skript, SkQuerry i WildSkript (Najnowsze wersje relase)
  8. command /dodajwarp [<text&gt]: trigger: if player has permissions "Xwarp.add": add arg to {warps::*}Tak dodaję warpy do skryptu Posiadam SkQuery v3.21.4 i Skript v2.1.2
  9. dodałeś +1 do slotów, a sloty w skrzyni zaczynają się od 0, ja miałem dobrze, spróbowałem Twojego kodu, niestety nie działa, z przycisku "surowcowa" teleportuje na "basen", który jest ostatni. :/
  10. siemka mam taki kod: command /teleporty: trigger: open chest with 6 rows named "Teleporty" to player wait 2 ticks loop {warps::*}: format slot {warpy} of player with 1 of Ender pearl named "&2&l%loop-value%" to close then run [execute player command "/warp %loop-value%"] wait 5 ticks add 1 to {warpy} set {warpy} to 0Chodzi o to, że nazwę pokazuje dobrze, ale gdy uruchomię teleport do danego warpu to teleportuje do ostatniego wpisanego, prosił bym o podanie działającego kodu (nawet może zajmować ze 200 linijek) ale potrzebny mi jest jak najszybicej :) z góry dzięki.
  11. command /recomp: trigger: function "odswiezKompas" { player }every 3 second: loop all players: function "odswiezKompas" { loop-player }function "odswiezKompas" {}: set {_p} to arg{1} set {_dystans.%{_p}%} to 99999999 loop all players: if loop-player is not {_p}: if {_p} is holding compass: if distance between {_p} and loop-player is smaller than {_dystans.%{_p}%}: set compass target of {_p} to loop-player set name of {_p}'s tool to "&7Najblizszy gracz: &f%loop-player% &7(&f%distance between {_p} and loop-player%&7)"Ten kod jest wydajniejszy, i nie spami w konsoli (Ale wymaga za to WildSkript) Chciałem coś takiego napisać, lecz jeszcze nie orientuję się w "function "odswiezKompas" {}:", Dlatego chciałem spróbować napisać to jak najprościej i jeszcze będę szukał możliwości odświeżania bez spamienia w konsoli. PS. Czy function występuje w SkQ ?
  12. Nigdzie tego nie znalazłem, więc zaczynajmy ! Kod odpowiadający za ustawianie celu kompasu to: set compass target of [GRACZ] to [KORDY][GRACZ] - nick gracza mającego kompas. [KORDY] - koordynacje bloku, który ma wskazywać kompas. Dajmy na to, mamy serwer minigames napisanym w skript, ale nie mamy kompasu do najbliższego gracza, wię c: 1.Dajemy graczowi kompas, w moim przypadku będzie to po wejściu, wię c: On join: give compass to player 2.Tworzymy kod, który będzie wykrywał odległość i koordynację najbliższego gracza, ja już podam gotowy kod i go wytłumaczę. command /recomp: trigger: set {_dystans.%player%} to 9999999 loop all players: player isn't loop-player distance between player and loop-player is smaller than {_dystans.%player%}: set {_najgracz.%player%} to location of loop-player set compass target of player to {_najgracz.%player%} set {_dystans.%player%} to distance between player and loop-player if player is holding a compass: set name of player's tool to "&6%{_dystans.%player%}% do gracza %loop-player%"1.Używamy komendy, by móc odnieść się do gracza, by zapętlił tylko tych wokół siebie. 2.trigger 3.Ustawiamy w jakim dystansie ma nam wykrywać gracza. 4.Zapętlamy wszystkich graczy 5.ustawiamy, by gracz nie był najbliższym graczem 6.Wykonuje dalszy kod jeśli między dwoma graczami odległość jest mniejsza niż "{_dystans.%player%}" 7.Ustawia koordynacje drugiego gracza 8.Ustawia kompas gracza na koordynacje drugiego 9.Ustawia dystans między dwoma graczami 10.Wykonuje dalszy kod jeśli gracz trzyma kompas 11.Ustawia nazwę kompasu na odległość od drugiego gracza i jego nick. 3.Zapętlamy to dla wszystkich graczy: every 5 seconds: loop all players: execute loop-player command "/recomp"Niestety konsola jest zaspamiona, ale działa. Cały kod: On join: give compass to playercommand /recomp: trigger: set {_dystans.%player%} to 9999999 loop all players: player isn't loop-player distance between player and loop-player is smaller than {_dystans.%player%}: set {_najgracz.%player%} to location of loop-player set compass target of player to {_najgracz.%player%} set {_dystans.%player%} to distance between player and loop-player if player is holding a compass: set name of player's tool to "&6%{_dystans.%player%}% do gracza %loop-player%"every 5 seconds: loop all players: make execute loop-player command "/recomp"Efekt: https://screenshooter.blob.core.windows.net/engine4files/spwxlbpsayehwttggigshftjxqklqcqckxeywxxicxdepctacozelirnvnzuqdbxicxzpukjlxqjbouvxkjccmqbfrcixdsyvfwnftlhdqtoshlgsewfuyuwlvtyrblh PS.Mam zbugowaną teksturę gracza non-premium. Myślę, że pomogłem :)
  13. on break: if player is in the region "NazwaRegionu": add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add type of event-block to {rebuild::typeOfBlocks::*}on place: if player is in the region "NazwaRegionu": {rebuild::locationOfBlocks::*} contains location of event-block: stop else: add location of event-block to {rebuild::locationOfBlocks::*} add air to {rebuild::typeOfBlocks::*}command /rebuild: trigger: loop {rebuild::locationOfBlocks::*}: set block at loop-value to {rebuild::typeOfBlocks::%loop-index%} delete {rebuild::locationOfBlocks::*} delete {rebuild::typeOfBlocks::*}Podobno działa... po komedzie /rebuild odbudowywuje dany teren. Oczywiście odbudowywuje bloki zniszczone przez gracza będącego w danym regionie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...