Skocz do zawartości
  • 0

Aktualizacja skript z 1.7.4 do 1.16.5


piotrus131102
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • -1
15 minut temu, piotrus131102 napisał:

Tak jak w tytule zaktualizowałem, pobrałem addony i najnowszego skripta ale wywala mi masę errorów ( na 1.7 takiej sprawy nie było )
Ktoś może mi pomóc?

napisałem poradnik jak poprawnie zaktualizować Skripta, tutaj Ci dam linka :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wszystko fajnie, tylko w ten sam sposób zrobiłem samemu i jedyne co z moich 40k linijek kodu zostało to komendy bo przy reszcie wywala gigantyczne errory :D 

wersja skripta pobrana z tamtąd już dawno i pobrałem bo podobno teraz niezbędne i mogą się przydać to skript-yaml, placeholders i reflect. 

Silnik to oczywiście purpur, najnowszy.

Edytowane przez piotrus131102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, piotrus131102 napisał:

Wszystko fajnie, tylko w ten sam sposób zrobiłem samemu i jedyne co z moich 40k linijek kodu zostało to komendy bo przy reszcie wywala gigantyczne errory :D 

wersja skripta pobrana z tamtąd już dawno i pobrałem bo podobno teraz niezbędne i mogą się przydać to skript-yaml, placeholders i reflect. 

Silnik to oczywiście purpur, najnowszy.

wywala errory od skryptu, czy samego pluginu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, piotrus131102 napisał:

Errory od skryptu, bo sam skript w sobie działa tak jak niektóre komendy które polegają na tekście i zmiennych. czy sam skript w sobie się jakoś zmienił czy co?

prawdopodobnie może być to wina aktualizacji dodatków i samego skripta, bo niektóre rzeczy mogły zostać usunięte lub zmienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
[Skript] Can't understand this condition/effect: spawn 50 of particle lava offset by 0.2, 0.2, 0.2 at location of shooter (Luki.sk, line 160: spawn 50 of particle lava offset by 0.2, 0.2, 0.2 at location of shooter')

W większości sobie poradziłem i pozbyłem się errorów po dodaniu wszystkich addonów z 1.7.4 i po usunięciu skrayfall bo nie był kompatybilny z placeholders. ale zostało mi jeszcze to i nie wykrywa mi nazw przypisanych do id ale to chyba dlatego bo się nieco pozmieniały, prawda?

Edytowane przez piotrus131102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:

teraz w skrypcie używa się id słownych nie numerycznych

No dobra ale co z particlesami?

 

16 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:

teraz w skrypcie używa się id słownych nie numerycznych

Pisanie słownie też nie działa, (nazwy brałem z materials.json z skripta).

Glicz

Łączę posty.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...