SzeskiPL 1 Opublikowano 29 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 maja 2021 (edytowane) Napisze mi ktos skrypt na random tp na guzik i komende setbuttom bo nic jak na razie przejzalem nie dziala z tej strony. Edytowane 29 maja 2021 przez SzeskiPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 658 Opublikowano 29 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 maja 2021 Pokaż co przejrzałeś i ci niby nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SzeskiPL 1 Opublikowano 29 maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 maja 2021 Wszystkie posty z randomtp i nic nie działa bo nikt nigdy nie kończył rozmowy z kodem w całości tylko poprawkami , proszę abyś dal mi tu link , post w którym będę miał losowe tp na gąbce z kamiennym guzikiem i żebym mógł przypisać do niego komendę żeby gracze nie mogli tego robić i se ustawiać tp gdzie chcą options: xMin: 1000 xMax: 200 zMin: 400 zMax: 800 yMin: 70 yMax: 90 world: world aliases: blocktpr = 1, 2, 3, 4, 12, 13, 49, 7, 8, 5, 18, 172, 24, 9 variables: {godteleport.%player%} = false on rightclick on stone button: block behind target block is sponge: set {_targetx} to a random integer between {@xMin} and {@xMax} set {_targetz} to a random integer between {@zMin} and {@zMax} set {_targety} to 0 set {_random.pos} to location at {_targetx}, {_targety}, {_targetz} biome at {_random.pos} is ocean or river or deep ocean: send "&8» &4Blad! &3Lokacja znajduje sie na oceanie!" else: loop blocks above the block at location of {_random.pos}: if block at location of loop-block is blocktpr: if block above the block at location of loop-block is air or water: if block 1 above the block at location of loop-block is air: if block 2 above the block at location of loop-block is air: set {_pos} to block above the block at location of loop-block apply speed 2 to the player for 4 seconds apply regeneration 10 to the player for 5 seconds apply invisibility 10 to the player for 8 seconds set {godteleport.%player%} to true send "&8» &7Przeteleportowano na kordynaty &3x: %{_targetx}% z: %{_targetz}%&7!" to player add 64 cooked porkchop to player teleport player to {_pos} wait 10 seconds set {godteleport.%player%} to false stop tu koelga napisal ale on nie tepa tylko pisze na czacie ze tp w losowe i dziala na jeden guzik Łącze posty + wstawiam w code Notatka dodana przez wiktorm12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 658 Opublikowano 29 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 maja 2021 ale taki kod nie ma nawet prawa działać, gdzie tu jakieś entery, wcięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 29 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 29 maja 2021 (edytowane) options: x-min: -3000 x-max: 3000 z-min: -3000 z-max: 3000 world: "world" command /randomteleport: aliases: rtp permission: rtp.cmd.rtp trigger: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_loc} to location at ({_x}, 256, {_z}) in world {@world} while "%biome at {_loc}%" contains "ocean": set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_loc} to location at ({_x}, 256, {_z}) in world {@world} wait a second teleport player to block above highest solid block at {_loc} wait 5 ticks play ender signal above highest solid block at {_loc} to player play sound "ENTITY_ENDERMAN_TELEPORT" with volume 0.5 to player if highest solid block at {_loc} is water: spawn boat at highest solid block at {_loc} set spawned boat's passenger to player send "&7Zostałeś teleportowany w losowe miejsce na mapie." command /setrtp: permission: rtp.cmd.setrtp trigger: if {rtp::setrtp::%player%} is not set: set {rtp::setrtp::%player%} to true send "&7Kliknij przycisk, który ma działać jako teleport." else: clear {rtp::setrtp::%player%} send "&cAnulowano ustawianie przycisku teleportujacego." on rightclick: if event-block is any button: if {rtp::setrtp::%player%} is set: cancel event if {rtp::buttons::*} contains event-location: send "&cTen przycisk jest już ustawiony jako teleport." else: add event-location to {rtp::buttons::*} send "&aUstawiono kliknięty przycisk jako teleport." else: if {rtp::buttons::*} contains event-location: if player has permission "rtp.button.use": set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_loc} to location at ({_x}, 256, {_z}) in world {@world} while "%biome at {_loc}%" contains "ocean": set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_loc} to location at ({_x}, 256, {_z}) in world {@world} wait a second teleport player to block above highest solid block at {_loc} wait 5 ticks play ender signal above highest solid block at {_loc} to player play sound "ENTITY_ENDERMAN_TELEPORT" with volume 0.5 to player if highest solid block at {_loc} is water: spawn boat at highest solid block at {_loc} set spawned boat's passenger to player send "&7Zostałeś teleportowany w losowe miejsce na mapie." komendą /setrtp przechodzisz do trybu ustawiania przycisku. Aby go ustawić kliknij na niego prawym przyciskiem myszy. Komenda /rtp działa jak przycisk. Jeśli gracz trafi na wodę to skrypt teleportuje go do łódki. Jeśli chcesz to usunąć to usuń: if highest solid block at {_loc} is water: spawn boat at highest solid block at {_loc} set spawned boat's passenger to player Edytowane 29 maja 2021 przez Shooterowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wiktorm12 104 Opublikowano 30 maja 2021 Udostępnij Opublikowano 30 maja 2021 Ten temat został przeniesiony. Misio12320 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
SzeskiPL 1
Napisze mi ktos skrypt na random tp na guzik i komende setbuttom bo nic jak na razie przejzalem nie dziala z tej strony.
Edytowane przez SzeskiPLOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.