Skocz do zawartości
  • 0

Skript na bossa


SteveMinecraft

Pytanie

Czy moglby ktos napisac mi skript na cos takiego, ze by bylo mozna ustawic miejsce komenda /ustawboss1 permisja boss.ustawspawn.1 i by to ustawialo miejsce gdzie mialby by sie spawnic boss. 

Najlepiej aby ten skript mial config gdzie mozna by bylo ustawic jaki bylby to mob jakby bylby ubrany ile by mial hp. Na pewno by mial guzik w glowie aby sie nie palil.

I aby bylo mozna ustawic w configu co ile ten mob ma sie spawnic np. co 3h

Oraz aby mozna by bylo go samemu zespawnic komenda /spawnboss1 permisja boss.spawnboss.1

 

Wiem, ze duzo osob bedzie mowilo ze lepiej w pluginie itp. Wiem, ale ja chce to tak do 1 moba w skript, a nie w pluginie. 

Edytowane przez SteveMinecraft
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
14 godzin temu, Norbiros napisał:

DObrze, chętnie pomogę, ale to troche duże zlecenie... Powiedz co znaczy ubrać? Customowe moby? Jeśli tak to się nie da :( Jeśli chcesz istniejące to ok... Co to znaczy guzik w głowie?

Guzik w głowie oznacza to, ze ma guzik w glowie i przez to przy sloncu w minecraft by sie nie palil. Mob to ma byc po prostu zombie z duza iloscia hp i mocna (to znaczy enchantowana np. na protection  10 oraz unbreakable (niezniszczalna w ogole, widzialem kiedys cos takiego ze w command blocku sie przywolywalo taka niezniszczalna wiec mysle ze jest to mozliwe) zbroja netherytowa 

Edytowane przez SteveMinecraft
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, SteveMinecraft napisał:

Guzik w głowie oznacza to, ze ma guzik w glowie i przez to przy sloncu w minecraft by sie nie palil. Mob to ma byc po prostu zombie z duza iloscia hp i mocna (to znaczy enchantowana np. na protection  10 oraz unbreakable (niezniszczalna w ogole, widzialem kiedys cos takiego ze w command blocku sie przywolywalo taka niezniszczalna wiec mysle ze jest to mozliwe) zbroja netherytowa 

Eeeee co? Po pierwsze. Guzik w głowie? What? Wiesz jak nałożysz mobowi hełm to się nie pali 

Po drugie. Co to znaczy unbreakable? Chodzi o unbreaking? Bo w mc nie ma enchantu Unbreakable chyba że dodali w 1.17 ale nie wydaje mi się.

A i czekaj bo zapomniałem o PBoss dodaj sobie ten skrypt skonfiguruj i tyle ;D ps. Chcesz to pomogę i podeślę skonfigurowany cały.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Kolex11 napisał:

Eeeee co? Po pierwsze. Guzik w głowie? What? Wiesz jak nałożysz mobowi hełm to się nie pali 

Po drugie. Co to znaczy unbreakable? Chodzi o unbreaking? Bo w mc nie ma enchantu Unbreakable chyba że dodali w 1.17 ale nie wydaje mi się.

A i czekaj bo zapomniałem o PBoss dodaj sobie ten skrypt skonfiguruj i tyle ;D ps. Chcesz to pomogę i podeślę skonfigurowany cały.

 

Typowo w minecraft nie ma takiego enchantu, ale pamietam, ze kiedys cos takiego w command blocku przywolalem jakis item np. miecz ktory byl po prostu niezniszczalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Kolex11 napisał:

Eeeee co? Po pierwsze. Guzik w głowie? What? Wiesz jak nałożysz mobowi hełm to się nie pali 

Po drugie. Co to znaczy unbreakable? Chodzi o unbreaking? Bo w mc nie ma enchantu Unbreakable chyba że dodali w 1.17 ale nie wydaje mi się.

A i czekaj bo zapomniałem o PBoss dodaj sobie ten skrypt skonfiguruj i tyle ;D ps. Chcesz to pomogę i podeślę skonfigurowany cały.

 

Chodziło mu pewnie o unbreakable (z ang. niezniszczalny) czyli o tag nbt, który sprawia, że item jest niezniszczalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 21.05.2021 o 10:49, SteveMinecraft napisał:

Typowo w minecraft nie ma takiego enchantu, ale pamietam, ze kiedys cos takiego w command blocku przywolalem jakis item np. miecz ktory byl po prostu niezniszczalny

Okej, spoko po prostu daj np. Ubreaking 35000 i nie zniszczy się

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...