Skocz do zawartości
  • 0

Pomocy ...


MrFretko

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

działą tak
remove arg 2 from {awarps::*}



ale nie usuwa warpu dalej jest pod /warp

 

command /warps [<text&gt] [<text&gt]:	trigger:		if player has permissions "CubePvP.warps":			if arg 1 is not set:				send "&8[&e+&8] &2/warps create <nazwa>" to player				send "&8[&e+&8] &2/warps remove <nazwa>" to player				send "&8[&e+&8] &2Plugin by &ashelly &2BETA" to player			if arg 1 is "create":				if arg 2 is not set:					send "&8[&e+&8] &2/warp create <nazwa>" to player				else:					if {aloc.%arg 2%} is not empty:						send "&8[&e+&8] &2Warp &a%arg 2% &2juz istnieje!" to player						stop					else:						send "&8[&e+&8] &2Stworzyles warp o nazwie: &a%arg 2% &2 na kordach: &a%location of player% &2aby go usunac /warp remove %arg 2%" to player						set {aloc.%arg 2%} to location of player						add arg 2 to {awarps::*}			if arg 1 is "remove":				if {aloc.%arg 2%} is not set:					send "&8[&e+&8] &2Warp o nazwie &a%arg 2% &2nie istnieje!" to player				else:					send "&8[&e+&8] &2Usuneles warp o nazwie &a%arg 2% &2!" to player					delete {aloc.%arg 2%}					remove arg 2 from {awarps::*}		else:			send "&8[&e+&8] &2Nie masz dostepu (&aCubePvP.warps&2)" to playercommand /warp [<text&gt]:	trigger:		if player has permissions "CubePvP.warp":			if arg 1 is not set:				send "&8[&e+&8] &2Dostepne warpy: &a%{awarps::*}% &2BETA" to player			else:				if {aloc.%arg 1%} is set:					send "&8[&e+&8] &2Teleportacja trwa!" to player					teleport the player to {aloc.%arg 1%}				else:					send "&8[&e+&8] &2Taki warp nie istnieje!" to player		else:			send "&8[&e+&8] &2Nie masz dostepu (&aCubePvP.warp&2)" to player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...