Skocz do zawartości
  • 0

The script infinitely repeated itself!


ZiomuuSss
 Udostępnij

Pytanie

Witam. mam skrypt o nazwie m.sk z takim kodem w środku:

on spawn of creature:    if biome at event-location is swampland:        #chance of 45%:        cancel event        spawn wither skeleton at event-location        #wait 1 second        apply absorption 18 to spawned entity for 99 days        apply strength 1 to spawned entity for 99 days        apply speed 1 to spawned entity for 99 days        set chestplate slot of spawned entity to air        set helmet slot of spawned entity to air        set name of spawned entity to "&4&lUpior"        stop

mam tam zakratkowane to co według mnie mogło powodować taki błąd, ale nadal dzieje się to samo....

I teraz mam problem, bo gdy go właczam to spamuje mi na chacie w grze jak i na konsoli wiadomość "The script 'm.sk' infinitely repeated itself!" Proszę o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on spawn of creature:    biome at event-location is swampland:        cancel event        spawn 1 wither skeleton at event-location        loop entities in radius 1 around the event-location:            loop-entity is a wither skeleton                apply speed 1 to loop-entity for 10 days                apply absorption 18 to loop-entity for 10 days                apply strength 1 to loop-entity for 10 days                set name of loop-entity to "&c&lUpiur"

Nie testowane.  A tak po za tym jakas potka 5 dni to juz jest na zawsze. Na cholere ustawiac jemu eq na powietrze jezeli jak sie go zespawi to on nie ma eq o.O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Chodzi o to, że jak sie spawnuje entity to spawnujesz kolejny (szkieleta), co znowu wywoła event spawnowania i znowu i znowu i znowu..............

GZ, takiego błędu jeszcze nie miałem xD

on spawn of creature:	if biome at event-location is swampland:	    event-entity isn't wither skeleton:	   	 chance of 45%	   	 cancel event	   	 spawn wither skeleton at event-location	   	 apply absorption 18 to spawned entity for 99 days	   	 apply strength 1 to spawned entity for 99 days	   	 apply speed 1 to spawned entity for 99 days	   	 set chestplate slot of spawned entity to air	   	 set helmet slot of spawned entity to air	   	 set name of spawned entity to "&4&lUpior"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ustawiam eq na air ponieważ mam także inny skrypt, który po zespawnowaniu szkieleta nadaje mu eq, jak się okazało, czarnemu szkieletowi też dawało (pomimo że w tamtym skrypcie mam napisane "skeleton" a nie "wither skeleton"...)

Ok, herhor67 wszystko mi wytłumaczył w poście wyżej. Teraz już rozumiem, i raczej nie popełnię tego błędu drugi raz. do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

nie, stop, jeszcze nie do zamknięcia. Chodzi o to, że nie wyświetla błędów, ale nie działa też zaprzeczenie, tzn. "event-entity isn't wither skeleton:" próbowałem "event-entity is not wither skeleton:" ale bez skutku....

EDIT: Całkowicie nie działa. Jednak to zaprzeczenie działa, anuluje event spawnu potwora (jeśli to nie jest czarny szkielet), i na tym się zatrzymuje. Nie wiem co z tym zrobić, .

Edytowane przez ZiomuuSss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...