jndooo 9 Opublikowano 17 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2021 by np z spawnera zombi respił siętylko 1 mob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbiros 20 Opublikowano 23 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 marca 2021 Jeden mob? Wsensie ogólnie jeden mob? Co jakiś czas? Jak sprecyzujesz pytanie to chętnie się tym zajme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jndooo 9 Opublikowano 23 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 marca 2021 no np. jeden mob na x sekund by się pojawiał z spawnera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbiros 20 Opublikowano 23 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 marca 2021 OK, już napisałem, nie wiem czy idealne ale mi działa: on spawn of zombie: #ustaw tu rodzaj moba lub ustaw na wszystkie if "%Spawn Reason%" is "mob spawner": set {_pozycja} to location of event-entity cancel event if {spawner} is "1": #jeśli nie chcesz komendy on/off usuń to add {_pozycja} to {spawner::*} wait 11 second #teorytyczna ilość mobów pojawiających się remove {_pozycja} from {spawner::*} command /zombie [<text>]: #tą komendą włączasz spawnowanie mobów dając 1 a jak dasz 0 to się nie spawnują trigger: set {spawner} to arg 1 every 10 second: #tutaj ustaw co jaki czas spawnują się moby loop {spawner::*}: spawn zombie at loop-value To działa tak: blokuje spawnowanie mobów ze spawnera i co określony czas pojawia je wszystkie w określonnym momęcie. Możesz zmniejszyć ich ilość zmieniając to #teorytyczna ilość... . Mam nadzieję ze wszystko zrozumiałeś i zadziała Wstawiam kod w code. Notatka dodana przez Glicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jndooo 9 Opublikowano 23 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 marca 2021 25 minut temu, Norbiros napisał: OK, już napisałem, nie wiem czy idealne ale mi działa: on spawn of zombie: #ustaw tu rodzaj moba lub ustaw na wszystkie if "%Spawn Reason%" is "mob spawner": set {_pozycja} to location of event-entity cancel event if {spawner} is "1": #jeśli nie chcesz komendy on/off usuń to add {_pozycja} to {spawner::*} wait 11 second #teorytyczna ilość mobów pojawiających się remove {_pozycja} from {spawner::*} command /zombie [<text>]: #tą komendą włączasz spawnowanie mobów dając 1 a jak dasz 0 to się nie spawnują trigger: set {spawner} to arg 1 every 10 second: #tutaj ustaw co jaki czas spawnują się moby loop {spawner::*}: spawn zombie at loop-value To działa tak: blokuje spawnowanie mobów ze spawnera i co określony czas pojawia je wszystkie w określonnym momęcie. Możesz zmniejszyć ich ilość zmieniając to #teorytyczna ilość... . Mam nadzieję ze wszystko zrozumiałeś i zadziała teorytyczna ilosc mobów to jak ustawić bo tak srednio czaje chce by pojawiał sie 2 moby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbiros 20 Opublikowano 23 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 marca 2021 Najpierw musisz sobie policzyć w jakim czasie w jednym spawnerze spawnują się 2 moby. Przykładowo 5 sekund. Wtedy w "wait" zmieniasz na ten czas. Potem ustawiasz jeszcze odstęp między nimi, czyli w Twoim przypadku ma go nie być, zatem wpisujesz 6 (musi być odstęp sekundy). Teraz to działa tak: jeśli włączysz spawnowanie to przez 5 nie będzie się nic nie spawnować, potem zespawnują się 2 moby, i tak z nowu. PS:Wiem że dało by się to lepiej, ale mój mózg już dobrze nie pracuje po takiej ilości skryptów dziennie PS2: Wysyłam przerobiony skrypt: on spawn of zombie: if "%Spawn Reason%" is "mob spawner": set {_pozycja} to location of event-entity cancel event if {spawner} is "1": add {_pozycja} to {spawner::*} wait 5 second remove {_pozycja} from {spawner::*} command /zombie [<text>]: trigger: set {spawner} to arg 1 every 6 second: loop {spawner::*}: spawn zombie at loop-value Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jndooo 9 Opublikowano 23 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 marca 2021 (edytowane) 3 minuty temu, Norbiros napisał: Najpierw musisz sobie policzyć w jakim czasie w jednym spawnerze spawnują się 2 moby. Przykładowo 5 sekund. Wtedy w "wait" zmieniasz na ten czas. Potem ustawiasz jeszcze odstęp między nimi, czyli w Twoim przypadku ma go nie być, zatem wpisujesz 6 (musi być odstęp sekundy). Teraz to działa tak: jeśli włączysz spawnowanie to przez 5 nie będzie się nic nie spawnować, potem zespawnują się 2 moby, i tak z nowu. PS:Wiem że dało by się to lepiej, ale mój mózg już dobrze nie pracuje po takiej ilości skryptów dziennie PS2: Wysyłam przerobiony skrypt: on spawn of zombie: if "%Spawn Reason%" is "mob spawner": set {_pozycja} to location of event-entity cancel event if {spawner} is "1": add {_pozycja} to {spawner::*} wait 5 second remove {_pozycja} from {spawner::*} command /zombie [<text>]: trigger: set {spawner} to arg 1 every 6 second: loop {spawner::*}: spawn zombie at loop-value hmm czasem pojawi sie 1 czasem 2 czasem 3 (jedynie ja cos zle czaje bo potrzebuje 1 moba na 10 sekund lub 2 na 20 sekund itp Edytowane 23 marca 2021 przez jndooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbiros 20 Opublikowano 23 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 marca 2021 (edytowane) Eureka! Mam! Prosze: on spawn of zombie: #ustaw tu rodzaj moba lub ustaw na wszystkie if "%Spawn Reason%" is "mob spawner": set {_pozycja} to location of event-entity cancel event if {spawner} is "1": #jeśli nie chcesz komendy on/off usuń to add {_pozycja} to {spawner::*} wait 11 second remove {_pozycja} from {spawner::*} command /zombie [<text>]: #tą komendą włączasz spawnowanie mobów dając 1 a jak dasz 0 to się nie spawnują trigger: set {spawner} to arg 1 every 10 second: #tutaj ustaw co jaki czas spawnują się moby loop 2 times: #ile spawnuje się mobów set {_kord} to random element out of {spawner::*} spawn zombie at {_kord} Edytowane 23 marca 2021 przez Norbiros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
jndooo 9
by np z spawnera zombi respił siętylko 1 mob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi