Skocz do zawartości
  • 0

Czy da rady zmienić resp z spawnerów?


jndooo
 Udostępnij

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

OK, już napisałem, nie wiem czy idealne ale mi działa:

on spawn of zombie: #ustaw tu rodzaj moba lub ustaw na wszystkie
    if "%Spawn Reason%" is "mob spawner":
        set {_pozycja} to location of event-entity
        cancel event
        if {spawner} is "1": #jeśli nie chcesz komendy on/off usuń to
            add {_pozycja} to {spawner::*}
            wait 11 second #teorytyczna ilość mobów pojawiających się
            remove {_pozycja} from {spawner::*}
 
command /zombie [<text>]: #tą komendą włączasz spawnowanie mobów dając 1 a jak dasz 0 to się nie spawnują
    trigger:
        set {spawner} to arg 1
 
every 10 second: #tutaj ustaw co jaki czas spawnują się moby
   loop {spawner::*}:
      spawn zombie at loop-value

 

To działa tak: blokuje spawnowanie mobów ze spawnera i co określony czas pojawia je wszystkie w określonnym momęcie. Możesz zmniejszyć ich ilość zmieniając to #teorytyczna ilość... . Mam nadzieję ze wszystko zrozumiałeś i zadziała ;)

Glicz

Wstawiam kod w code.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
25 minut temu, Norbiros napisał:

OK, już napisałem, nie wiem czy idealne ale mi działa:

on spawn of zombie: #ustaw tu rodzaj moba lub ustaw na wszystkie
    if "%Spawn Reason%" is "mob spawner":
        set {_pozycja} to location of event-entity
        cancel event
        if {spawner} is "1": #jeśli nie chcesz komendy on/off usuń to
            add {_pozycja} to {spawner::*}
            wait 11 second #teorytyczna ilość mobów pojawiających się
            remove {_pozycja} from {spawner::*}
 
command /zombie [<text>]: #tą komendą włączasz spawnowanie mobów dając 1 a jak dasz 0 to się nie spawnują
    trigger:
        set {spawner} to arg 1
 
every 10 second: #tutaj ustaw co jaki czas spawnują się moby
   loop {spawner::*}:
      spawn zombie at loop-value

 

To działa tak: blokuje spawnowanie mobów ze spawnera i co określony czas pojawia je wszystkie w określonnym momęcie. Możesz zmniejszyć ich ilość zmieniając to #teorytyczna ilość... . Mam nadzieję ze wszystko zrozumiałeś i zadziała ;)

teorytyczna ilosc mobów to jak ustawić bo tak srednio czaje chce by pojawiał sie 2 moby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Najpierw musisz sobie policzyć w jakim czasie w jednym spawnerze spawnują się 2 moby. Przykładowo 5 sekund. Wtedy w "wait" zmieniasz na ten czas. Potem ustawiasz jeszcze odstęp między nimi, czyli w Twoim przypadku ma go nie być, zatem wpisujesz 6 ;) (musi być odstęp sekundy). Teraz to działa tak: jeśli włączysz spawnowanie to przez 5 nie będzie się nic nie spawnować, potem zespawnują się 2 moby, i tak z nowu.

 

PS:Wiem że dało by się to lepiej, ale mój mózg już dobrze nie pracuje po takiej ilości skryptów dziennie

PS2: Wysyłam przerobiony skrypt:

on spawn of zombie:
    if "%Spawn Reason%" is "mob spawner":
        set {_pozycja} to location of event-entity
        cancel event
        if {spawner} is "1":
            add {_pozycja} to {spawner::*}
            wait 5 second
            remove {_pozycja} from {spawner::*}
 
command /zombie [<text>]:
    trigger:
        set {spawner} to arg 1
 
every 6 second:
   loop {spawner::*}:
      spawn zombie at loop-value

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Norbiros napisał:

Najpierw musisz sobie policzyć w jakim czasie w jednym spawnerze spawnują się 2 moby. Przykładowo 5 sekund. Wtedy w "wait" zmieniasz na ten czas. Potem ustawiasz jeszcze odstęp między nimi, czyli w Twoim przypadku ma go nie być, zatem wpisujesz 6 ;) (musi być odstęp sekundy). Teraz to działa tak: jeśli włączysz spawnowanie to przez 5 nie będzie się nic nie spawnować, potem zespawnują się 2 moby, i tak z nowu.

 

PS:Wiem że dało by się to lepiej, ale mój mózg już dobrze nie pracuje po takiej ilości skryptów dziennie

PS2: Wysyłam przerobiony skrypt:

on spawn of zombie:
    if "%Spawn Reason%" is "mob spawner":
        set {_pozycja} to location of event-entity
        cancel event
        if {spawner} is "1":
            add {_pozycja} to {spawner::*}
            wait 5 second
            remove {_pozycja} from {spawner::*}
 
command /zombie [<text>]:
    trigger:
        set {spawner} to arg 1
 
every 6 second:
   loop {spawner::*}:
      spawn zombie at loop-value

hmm czasem pojawi sie 1 czasem 2 czasem 3 (jedynie ja cos zle czaje bo potrzebuje 1 moba na 10 sekund lub 2 na 20 sekund itp

 

Edytowane przez jndooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Eureka! Mam!

Prosze:

on spawn of zombie: #ustaw tu rodzaj moba lub ustaw na wszystkie
    if "%Spawn Reason%" is "mob spawner":
        set {_pozycja} to location of event-entity
        cancel event
        if {spawner} is "1": #jeśli nie chcesz komendy on/off usuń to
            add {_pozycja} to {spawner::*}
            wait 11 second
            remove {_pozycja} from {spawner::*}
 
command /zombie [<text>]: #tą komendą włączasz spawnowanie mobów dając 1 a jak dasz 0 to się nie spawnują
    trigger:
        set {spawner} to arg 1
 
every 10 second: #tutaj ustaw co jaki czas spawnują się moby
    loop 2 times: #ile spawnuje się mobów
        set {_kord} to random element out of {spawner::*}
        spawn zombie at {_kord}

 

Edytowane przez Norbiros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...