herhor67 916 Opublikowano 25 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2014 Witam, znowu pytanko, jak zrobić, że mogę zapisać np 20 punktów komendą, i po wpisaniu innej komendy gracze są teleportowani na kolejne punkty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Żyraf 170 Opublikowano 25 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2014 Ale jak dokładnie teleportowani? Jedna osoba - jeden punkt? Losowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 25 kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2014 (edytowane) moze byc losowo, moze byc po kolei ale 1 osoba - 1 punkt, jak w Survival Games nie ukrywam ze nie potrafie wszystkiego napisac do tego blitza :) bo ja tak mam ze jak widze kod to go ogarniam, ale jak bym go mial napisac to nigdy :( wymyslilem takie cos, command /blitzdolacz: add 1 to {liczba.graczy} teleport player to {pozycja.numer.%{liczba.graczy}%} a na forum skripta do losowania skrzynki mi pomogli tak: command /pokazblitz: trigger: if has permission "blitz.admin" or "blitz.*": loop all blocks in {@nazwaswiata}: if loop-block is a chest: set {_chestcount} to {_chestcount}+1 set {_chestlocations::%{_chestcount}%} to location at loop-block set {_rand} to a random integer between 1 and {_chestcount} add 1 Nether Star named {@nazwablitza} to block at {_chestlocations::%{_rand}%} Edytowane 25 kwietnia 2014 przez herhor67 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 25 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2014 (edytowane) command /set [<text>] [<number>]: trigger: set {%arg 1%.%arg 2%} to location of playercommand /join [<text>]: trigger: set {_random} to a random integer between 1 and 20 while {%arg 1%.%{_random}%.zajete} is true: set {_random} to a random integer between 1 and 20 {%arg 1%.%{_random}%.zajete} is false: teleport player to {%arg 1%.%{_random}%} set {%arg 1%.%{_random}%.zajete} to true stop wait 1 tick {%arg 1%.%{_random}%.zajete} is false: teleport player to {%arg 1%.%{_random}%} set {%arg 1%.%{_random}%.zajete} to true stop Should work :_: Jeśli będziesz potrzebował opuszczania areny to na PW pomogę Edytowane 25 kwietnia 2014 przez PoweredDragon herhor67 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 25 kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2014 (edytowane) ja bym to twoje przerobil tak command /blitzspawn [<number>]: trigger: set {spawn.%arg 1%} to location of player add 1 to {liczba.spawnow} command /join: trigger: if {liczba.graczy} is less than {liczba.spawnow}: add 1 to {liczba.graczy} wait 1 tick teleport player to {spawn.%{liczba.graczy}%} else: send "&4Arena jest pelna. Sprobuj ponownie pozniej" Edytowane 25 kwietnia 2014 przez herhor67 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 25 kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2014 ok mozna zamknąć, powód: @up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Żyraf 170 Opublikowano 25 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 kwietnia 2014 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia. Powód: UP Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
herhor67 916
Witam, znowu pytanko, jak zrobić, że mogę zapisać np 20 punktów komendą, i po wpisaniu innej komendy gracze są teleportowani na kolejne punkty?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi