Skocz do zawartości
  • 0

Nieskończona ilość pozycji do zapisania


herhor67
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

moze byc losowo, moze byc po kolei ale 1 osoba - 1 punkt, jak w Survival Games

nie ukrywam ze nie potrafie wszystkiego napisac do tego blitza :)

bo ja tak mam ze jak widze kod to go ogarniam, ale jak bym go mial napisac to nigdy :(

wymyslilem takie cos,

command /blitzdolacz:

add 1 to {liczba.graczy}

teleport player to {pozycja.numer.%{liczba.graczy}%}

a na forum skripta do losowania skrzynki mi pomogli tak:

command /pokazblitz:    trigger:        if has permission "blitz.admin" or "blitz.*":            loop all blocks in {@nazwaswiata}:                if loop-block is a chest:                    set {_chestcount} to {_chestcount}+1                    set {_chestlocations::%{_chestcount}%} to location at loop-block                    set {_rand} to a random integer between 1 and {_chestcount}                    add 1 Nether Star named {@nazwablitza} to block at {_chestlocations::%{_rand}%}
Edytowane przez herhor67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /set [<text&gt] [<number&gt]:    trigger:        set {%arg 1%.%arg 2%} to location of playercommand /join [<text&gt]:    trigger:        set {_random} to a random integer between 1 and 20        while {%arg 1%.%{_random}%.zajete} is true:            set {_random} to a random integer between 1 and 20                        {%arg 1%.%{_random}%.zajete} is false:                teleport player to {%arg 1%.%{_random}%}                set {%arg 1%.%{_random}%.zajete} to true                stop            wait 1 tick                {%arg 1%.%{_random}%.zajete} is false:            teleport player to {%arg 1%.%{_random}%}            set {%arg 1%.%{_random}%.zajete} to true            stop             

Should work :_: Jeśli będziesz potrzebował opuszczania areny to na PW pomogę

Edytowane przez PoweredDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ja bym to twoje przerobil tak

command /blitzspawn [<number&gt]:    trigger:        set {spawn.%arg 1%} to location of player        add 1 to {liczba.spawnow} command /join:    trigger:        if {liczba.graczy} is less than {liczba.spawnow}:            add 1 to {liczba.graczy}            wait 1 tick            teleport player to {spawn.%{liczba.graczy}%}        else:            send "&4Arena jest pelna. Sprobuj ponownie pozniej"
Edytowane przez herhor67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...