Skocz do zawartości
  • 0

Problem z Kluczami skrypt


lebdzio

Pytanie

Cześć mam problem z pluginem crateskey  ustawiłem dobrze plugin jest super, lecz nie ma opcji żeby dodać klucze czy do kitu czy do dropu ze stona

wiec mam do was prośbę wpadłem na pomysł żeby zrobić 2 skrypty bo wiem ze to możliwe lecz nie mam pojęcia jak. Pierwszy aby serwer wykonywał polecenie

/crate key %player% zwyklycase 1  gdy  gracz wpisze /kit start

Drugi skrypt  aby serwer wykonał polecenie  /crate key %player% normalcase 1  gdy  gracz wykopie stone np tak co 1000 wykopanych wykonywało by to polecenie

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

1. 

command /kit [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is "start":
			execute console command "crate key %player% zwyklycase 1"
		if arg-1 is not set:
			send "&aDostępne Kit'y"
			send "&6/kit start

2. 

variables:
	{stone.%player%} = 0

on mine stone:
	if {stone.%player%} is >= 1000:
		set {stone.%player%} to 0
        exercute console command "crate key %player% normalcase 1"
        send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone

Powinno być ok

Edytowane przez szoppracz07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, szoppracz07 napisał:

1. 



command /kit [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is "start":
			execute console command "crate key %player% zwyklycase 1"
		if arg-1 is not set:
        	send "&aDostępne Kit'y"
			send "&6/kit start

2. 



variables:
	{stone.%player%} = 0

on mine stone:
	if {stone.%player%} is >= 1000:
		set {stone.%player%} to 0
        exercute console command "crate key %player% normalcase 1"
        send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone

Powinno być ok

przetestowałem je  i z pierwszym jest taki problem ze daje ten klucz ale przy tym blokuje kit start z essentials a mi chodziło żeby ta komenda normalnie dawała tego kita + wykonywało polecenie /crate key %player% zwyklycase 1 , dodam tez ze mam kit delay:100000 

Ale jeśli nie dasz rady tak tego zrobić żeby to współgrało z /kit start to zadowoli mnie ten sam skrypt co mi wysłałeś tylko np pod komenda /klucz 

i żeby go dawał co taki czas jak kit start

A drugi skrypt wgl nie działa nie wiem czemu może dlatego ze mam plugin stonedrop nie mam pojęcia :/

  


 

Glicz

Poprawiam formatowanie na ciemnym motywie.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, lebdzio napisał:

przetestowałem je  i z pierwszym jest taki problem ze daje ten klucz ale przy tym blokuje kit start z essentials a mi chodziło żeby ta komenda normalnie dawała tego kita + wykonywało polecenie /crate key %player% zwyklycase 1 , dodam tez ze mam kit delay:100000 

Ale jeśli nie dasz rady tak tego zrobić żeby to współgrało z /kit start to zadowoli mnie ten sam skrypt co mi wysłałeś tylko np pod komenda /klucz 

i żeby go dawał co taki czas jak kit start

A drugi skrypt wgl nie działa nie wiem czemu może dlatego ze mam plugin stonedrop nie mam pojęcia :/

  


 

Oj. Widzę mój błąd 
 

variables:
	{stone.%player%} = 0

on mine stone:
	add 1 to {stone.%player%}
	if {stone.%player%} is >= 1000:
		set {stone.%player%} to 0
        exercute console command "crate key %player% normalcase 1"
        send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone

Powinno chyba teraz działać, potem spróbuję jeszcze ten 1 skrypt

Glicz

Poprawiam cytat

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, szoppracz07 napisał:

Oj. Widzę mój błąd 
 


variables:
	{stone.%player%} = 0

on mine stone:
	add 1 to {stone.%player%}
	if {stone.%player%} is >= 1000:
		set {stone.%player%} to 0
        exercute console command "crate key %player% normalcase 1"
        send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone

Powinno chyba teraz działać, potem spróbuję jeszcze ten 1 skrypt

dalej nic ;/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, lebdzio napisał:

dalej nic ;/

 

variables:
	{stone.%player%} = 0

on mine stone:
	add 1 to {stone.%player%}
	if {stone.%player%} is >= 1000:
		set {stone.%player%} to 0
		execute console command "crate key %player% normalcase 1"
		send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone"

A teraz? A i pisz czy są jakieś błędy.

Edytowane przez szoppracz07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, szoppracz07 napisał:


variables:
	{stone.%player%} = 0

on mine stone:
	add 1 to {stone.%player%}
	if {stone.%player%} is >= 1000:
		set {stone.%player%} to 0
		execute console command "crate key %player% normalcase 1"
		send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone

A teraz? A i pisz czy są jakieś błędy

teraz tez nie tu masz błędy:

[14:15:09 ERROR]: [Skript] Invalid use of quotes ("). If you want to use quotes in "quoted text", double them: "". (case.sk, line 7: send "&6/kit start')

[14:15:09 ERROR]: [Skript] Can't compare '{stone.%player%} is' with an integer (klucz.sk, line 6: if {stone.%player%} is >= 1000:')

 
Glicz

Poprawiam formatowanie na ciemnym motywie.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, lebdzio napisał:

teraz tez nie tu masz błędy:

[14:15:09 ERROR]: [Skript] Invalid use of quotes ("). If you want to use quotes in "quoted text", double them: "". (case.sk, line 7: send "&6/kit start')

[14:15:09 ERROR]: [Skript] Can't compare '{stone.%player%} is' with an integer (klucz.sk, line 6: if {stone.%player%} is >= 1000:')

 

variables:
	{stone.%player%} = 0

on mine stone:
	add 1 to {stone.%player%}
	if {stone.%player%} is greather than 999:
		set {stone.%player%} to 0
		execute console command "crate key %player% normalcase 1"
		send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone"

 

Glicz

Poprawiam cytat.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, szoppracz07 napisał:

 


variables:
	{stone.%player%} = 0

on mine stone:
	add 1 to {stone.%player%}
	if {stone.%player%} is greather than 999:
		set {stone.%player%} to 0
		execute console command "crate key %player% normalcase 1"
		send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone"

 

[Skript] can't understand this condition: '{stone.%player%} is greather than 999' (klucz.sk, line 6: if {stone.%player%} is greather than 999:')

lipa ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@szoppracz07 używaj lepiej zmiennych grupowych - tych z ::

28 minut temu, lebdzio napisał:

ten kit ?

Masz Skrypt na kity czy jakiś plugin?

on command "kit start":
	execute console command "crate key %player% zwyklycase 1"

Ale jeśli masz cooldown na tej komendzie, to i tak gracz dostanie klucz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
25 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

@szoppracz07 używaj lepiej zmiennych grupowych - tych z ::

Masz Skrypt na kity czy jakiś plugin?


on command "kit start":
	execute console command "crate key %player% zwyklycase 1"

Ale jeśli masz cooldown na tej komendzie, to i tak gracz dostanie klucz

mam essentialsx :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, lebdzio napisał:

mam essentialsx :)

 

 

35 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

@szoppracz07 używaj lepiej zmiennych grupowych - tych z ::

Masz Skrypt na kity czy jakiś plugin?


on command "kit start":
	execute console command "crate key %player% zwyklycase 1"

Ale jeśli masz cooldown na tej komendzie, to i tak gracz dostanie klucz

Przetestowałem i tu już trochę lepiej niż w tym co kolega wcześniej pisał ale nie do końca ponieważ jak napisze /kit start wszystko działa pięknie  dostaje kit z essentials oraz kluczyk o to chodziło, tylko jak napisze drugi raz /kit start to kitu już nie dostaje  ponieważ musze odczekać do jutra na następny kit a kluczyk dalej dostaje i mogę se spamic /kit start i mieć pełno tych kluczyków a tu chodzi o to żeby on tak jakby był w kicie i można było go brać wtedy co ma się kita.

Dodam tez może pomoże ze moj czas w configu to delay:100000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:

Zamiast robić oddzielny cooldown (który mógłby się nie zsynchronizować) to powiedz mi co daje ten twój kit start, jakiś przykładowy item.

start:
    delay: 100000
    items:
      - ironsword 1 name:&eGracz
      - ironaxe 1 name:&eGracz
      - ironpickaxe 1 name:&eGracz
      - ironshovel 1 name:&eGracz
      - cookedporkchop 32 name:&eGracz
      - endstone 10 name:&8&lStoniarki
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...