Skocz do zawartości

szoppracz07

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O szoppracz07

  • Urodziny 4 stycznia

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    szoppracz07

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

895 wyświetleń profilu

Osiągnięcia szoppracz07

  1. szoppracz07

    Skrypt na logowanie

    (jeśli nie działa to sory, bo to kiedyś robiłem, ale na pewno możesz znaleźć inne jak tylko wyszukasz)
  2. on death: chance of 50%: kod Przykład (powinno działać)
  3. Wiem, ale zapomniałem dodać -arg tak jak kolega wyżej pisał command /skuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: apply slowness 100 to arg 1 for 1000000 days set {skuty::%arg-1%} to true send "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal cie" to player-arg broadcast "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal &f%player-arg%" else: send "&8[&9Policja&8] &7Podaj nick gracza" command /odkuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: remove slowness from arg set {skuty::%arg-1%} to false send "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscila cię wolno" to player-arg broadcast "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscil Wolno &f%player-arg%" else: send "&1[&9Policja&1] &7Podaj nick gracza" on jump: if {skuty::%player%} is true: cancel event Teraz powinno działać, bo testowałem
  4. command /skuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: apply slowness 100 to arg 1 for 1000000 days set {skuty::%player%} to true send "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal cie" to player-arg broadcast "&8[&9Policja&8] &f%player% &7Aresztowal &f%player-arg%" else: send "&8[&9Policja&8] &7Podaj nick gracza" command /odkuj [<player>]: permission: Policja permission message: &8» &cNie jestes policjantem trigger: remove slowness from arg set {skuty::%player%} to false send "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscila cię wolno" to player-arg broadcast "&1[&9Policja&1] &f%player% &7Puscil Wolno &f%player-arg%" else: send "&1[&9Policja&1] &7Podaj nick gracza" on jump: if {skuty::%player%} is true: cancel event Powinno działać
  5. zabrakło ci przecinka register new shaped recipe for diamond pickaxe named "&b[StatTrak] &eKilof" using gold ingot, gold ingot, gold ingot, gold ingot, player head, gold ingot, gold ingot, gold ingot, gold ingot (chyba że nie z tym problem)
  6. on death: if victim is not a player: if {lowca.%attacker%} is 1: #lvl 1 if {lowca.exp.%attacker%} < 1: add 0.03 to attacker's balance add 0.01 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 2 if {lowca.exp.%attacker%} is between 1 and 2: add 0.06 to attacker's balance add 0.005 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 3 if {lowca.exp.%attacker%} is between 2 and 3: add 0.09 to attacker's balance add 0.0025 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 4 if {lowca.exp.%attacker%} is between 3 and 4: add 0.12 to attacker's balance add 0.00125 to {lowca.exp.%attacker%} stop #lvl 5 if {lowca.exp.%attacker%} is between 4 and 5: add 0.15 to attacker's balance add 0.000625 to {lowca.exp.%attacker%} stop Chodzi ci o coś takiego?
  7. Tak jest ale gdzie w skrypcie jest ta zmienna ustawiana na 1?
  8. Ale co nie działa? Bo po pierwsze to musisz według skryptu mieć lowca.%player% na 1 ustawione a tam nigdzie nie ma nic o ustawieniu tej zmiennej na 1
  9. Sory, źle wpisałem zamień greather than na "greater than"
  10. variables: {stone.%player%} = 0 on mine stone: add 1 to {stone.%player%} if {stone.%player%} is greather than 999: set {stone.%player%} to 0 execute console command "crate key %player% normalcase 1" send "&6>>> &fGratulacje dostales &6&lNormal Case &f za wykopanie 1000 stone"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...