Skocz do zawartości
  • 0

postawiony blok


xXx_Skrypter_xXx

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 minuty temu, CoFFeIN04 napisał:

Jedyny sposób jaki znam to zapisywanie zmiennych z lokacją i potem podczas kopania sprawdzasz 

Próbowałem już coś takiego robić, nie wyrzuca mi żadnych błędów, no ale nie działa tak jak powinno.

on place:
	if {_pos::%location of event-block%} is not set:
		set {_pos::%location of event-block%} to 1
on break:
	if {_pos::%location of event-block%} is 1:
		delete {_pos::%location of event-block%}
on mine:
	if {_pos::%location of event-block%} is not 1:
		if event-block is stone:
			add 1 to {gornikxp::%player%}

Nie wiem, może coś źle zrobiłem?

Edytowane przez xXx_Skrypter_xXx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał:

Stosujesz zmienne tymczasowe (te z _ w nazwie), które się usuwają tuż po zakończeniu eventu (w przypadku on place usuwa się ona od razu po utworzeniu)

on place:
	if {pos::%location of event-block%} is not set:
		set {pos::%location of event-block%} to 1
on break:
	if {pos::%location of event-block%} is 1:
		delete {pos::%location of event-block%}
on mine:
	if {pos::%location of event-block%} is not 1:
		if event-block is stone:
			add 1 to {gornikxp::%player%}

Zmieniłem kod na stałe zmienne, lecz dalej po postawieniu xp się dostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, CoFFeIN04 napisał:

Możliwe, że break jest przed mine, nie wiem,

dodaj opóźnienie z usuwaniem tej zmiennej, np wait 3 ticks

Witam, chciałem się jeszcze spytać czy jest jakiś sposób, żeby nie zapisywało zmiennych w pliku??

Ponieważ, gdy dużo się tych bloków postawi to plik variables.csv jest tak zasypany, że ciężko tam się ogarnąć.

Chyba że, lepiej co jakiś czas ręcznie wszystko usuwać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No to lepiej zróbmy zapisywanie tylko stone, dodatkowo wszystko do listy

on place of stone:
	if {pos::*} doesn't contains location of event-block:
		add location of event-block to {pos::*}
on break of stone:
	if {pos::*} contains location of event-block:
		remove location of event-block from {pos::*}
on mine of stone:
	if {pos::*} doesn't contains location of event-block:
		add 1 to {gornikxp::%player%}

Przetestuj czy działa i daj znać

Edytowane przez CoFFeIN04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, CoFFeIN04 napisał:

No to lepiej zróbmy zapisywanie tylko stone, dodatkowo wszystko do listy


on place of stone:
	if {pos::*} doesn't contains location of event-block:
		add location of event-block to {pos::*}
on break of stone:
	if {pos::*} contains location of event-block:
		remove location of event-block from {pos::*}
on mine of stone:
	if {pos::*} doesn't contains location of event-block:
		add 1 to {gornikxp::%player%}

Przetestuj czy działa i daj znać

Wyrzuca mi dwa błędy:

[10:44:38] [Server thread/INFO]: [Skript] Reloading poziomy.sk...
[10:44:38] [Server thread/ERROR]: can't understand this condition: '{pos::*} doesn't contains location of event-block' (poziomy.sk, line 13: if {pos::*} doesn't contains location of event-block:')
[10:44:39] [Server thread/ERROR]: can't understand this condition: '{pos::*} doesn't contains location of event-block' (poziomy.sk, line 273: if {pos::*} doesn't contains location of event-block:')
[10:44:39] [Server thread/INFO]: [Skript] Encountered 2 errors while reloading poziomy.sk!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...