xXx_Skrypter_xXx 17 Opublikowano 4 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 marca 2021 (edytowane) Witam, mam taki skrypt na poziom: on mine: if event-block is stone: add 1 to {gornikxp::%player%} I mam takie pytanie, jak zrobić, żeby gracz nie dostawał xp z postawionego bloku? Edytowane 4 marca 2021 przez xXx_Skrypter_xXx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 4 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 marca 2021 Jedyny sposób jaki znam to zapisywanie zmiennych z lokacją i potem podczas kopania sprawdzasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Skrypter_xXx 17 Opublikowano 4 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 marca 2021 (edytowane) 4 minuty temu, CoFFeIN04 napisał: Jedyny sposób jaki znam to zapisywanie zmiennych z lokacją i potem podczas kopania sprawdzasz Próbowałem już coś takiego robić, nie wyrzuca mi żadnych błędów, no ale nie działa tak jak powinno. on place: if {_pos::%location of event-block%} is not set: set {_pos::%location of event-block%} to 1 on break: if {_pos::%location of event-block%} is 1: delete {_pos::%location of event-block%} on mine: if {_pos::%location of event-block%} is not 1: if event-block is stone: add 1 to {gornikxp::%player%} Nie wiem, może coś źle zrobiłem? Edytowane 4 marca 2021 przez xXx_Skrypter_xXx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 4 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 marca 2021 Stosujesz zmienne tymczasowe (te z _ w nazwie), które się usuwają tuż po zakończeniu eventu (w przypadku on place usuwa się ona od razu po utworzeniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Skrypter_xXx 17 Opublikowano 4 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 marca 2021 Godzinę temu, CoFFeIN04 napisał: Stosujesz zmienne tymczasowe (te z _ w nazwie), które się usuwają tuż po zakończeniu eventu (w przypadku on place usuwa się ona od razu po utworzeniu) on place: if {pos::%location of event-block%} is not set: set {pos::%location of event-block%} to 1 on break: if {pos::%location of event-block%} is 1: delete {pos::%location of event-block%} on mine: if {pos::%location of event-block%} is not 1: if event-block is stone: add 1 to {gornikxp::%player%} Zmieniłem kod na stałe zmienne, lecz dalej po postawieniu xp się dostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 CoFFeIN04 694 Opublikowano 4 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 marca 2021 Możliwe, że break jest przed mine, nie wiem, dodaj opóźnienie z usuwaniem tej zmiennej, np wait 3 ticks xXx_Skrypter_xXx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Skrypter_xXx 17 Opublikowano 5 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 marca 2021 16 godzin temu, CoFFeIN04 napisał: Możliwe, że break jest przed mine, nie wiem, dodaj opóźnienie z usuwaniem tej zmiennej, np wait 3 ticks Witam, chciałem się jeszcze spytać czy jest jakiś sposób, żeby nie zapisywało zmiennych w pliku?? Ponieważ, gdy dużo się tych bloków postawi to plik variables.csv jest tak zasypany, że ciężko tam się ogarnąć. Chyba że, lepiej co jakiś czas ręcznie wszystko usuwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 694 Opublikowano 5 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2021 (edytowane) No to lepiej zróbmy zapisywanie tylko stone, dodatkowo wszystko do listy on place of stone: if {pos::*} doesn't contains location of event-block: add location of event-block to {pos::*} on break of stone: if {pos::*} contains location of event-block: remove location of event-block from {pos::*} on mine of stone: if {pos::*} doesn't contains location of event-block: add 1 to {gornikxp::%player%} Przetestuj czy działa i daj znać Edytowane 5 marca 2021 przez CoFFeIN04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Skrypter_xXx 17 Opublikowano 5 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 marca 2021 9 minut temu, CoFFeIN04 napisał: No to lepiej zróbmy zapisywanie tylko stone, dodatkowo wszystko do listy on place of stone: if {pos::*} doesn't contains location of event-block: add location of event-block to {pos::*} on break of stone: if {pos::*} contains location of event-block: remove location of event-block from {pos::*} on mine of stone: if {pos::*} doesn't contains location of event-block: add 1 to {gornikxp::%player%} Przetestuj czy działa i daj znać Wyrzuca mi dwa błędy: [10:44:38] [Server thread/INFO]: [Skript] Reloading poziomy.sk... [10:44:38] [Server thread/ERROR]: can't understand this condition: '{pos::*} doesn't contains location of event-block' (poziomy.sk, line 13: if {pos::*} doesn't contains location of event-block:') [10:44:39] [Server thread/ERROR]: can't understand this condition: '{pos::*} doesn't contains location of event-block' (poziomy.sk, line 273: if {pos::*} doesn't contains location of event-block:') [10:44:39] [Server thread/INFO]: [Skript] Encountered 2 errors while reloading poziomy.sk! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 CoFFeIN04 694 Opublikowano 5 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 marca 2021 (edytowane) Cytat doesn't contain zamiast contains (po prostu usuń s) Edytowane 5 marca 2021 przez CoFFeIN04 xXx_Skrypter_xXx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Skrypter_xXx 17 Opublikowano 5 marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 marca 2021 1 minutę temu, CoFFeIN04 napisał: zamiast contains (po prostu usuń s) Dzięki Wszystko teraz śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 246 Opublikowano 7 marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 marca 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xXx_Skrypter_xXx 17
Witam, mam taki skrypt na poziom:
on mine: if event-block is stone: add 1 to {gornikxp::%player%}
I mam takie pytanie, jak zrobić, żeby gracz nie dostawał xp z postawionego bloku?
Edytowane przez xXx_Skrypter_xXxOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi