Skocz do zawartości
  • 0

Loopowanie nicku gracza...


RaZer

Pytanie

Witam szukam możliwości na loopowanie nicku gracza, a raczej każdej jego literki. Chodzi mi o to, że chcę stworzyć skript na zmianę koloru literki w nicku i chcę żeby gracz mógł sobie ją zmienić sam za pomocą specjalnego gui.

NP. Mamy gracza o nicku XyZ i chcę aby każda literka z jego nicku była w innym slocie w gui i wtedy taki gracz klika sobie literkę którą chce pokolorować i wybiera sobie kolor i w ten sposób zmienia sobie kolor tej literki.

Czy jest to w ogóle wykonalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1
8 minut temu, RaZer napisał:

Witam szukam możliwości na loopowanie nicku gracza, a raczej każdej jego literki. Chodzi mi o to, że chcę stworzyć skript na zmianę koloru literki w nicku i chcę żeby gracz mógł sobie ją zmienić sam za pomocą specjalnego gui.

NP. Mamy gracza o nicku XyZ i chcę aby każda literka z jego nicku była w innym slocie w gui i wtedy taki gracz klika sobie literkę którą chce pokolorować i wybiera sobie kolor i w ten sposób zmienia sobie kolor tej literki.

Czy jest to w ogóle wykonalne?

Masz w internecie funkcje zamieniające tekst na tęczowy.

Wyszukaj sobie "skript rainbow text".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@RaZer  nie spam mi na pw bo od tego masz temat, więc proponuję wszystko co mi wysłałeś przesłać tutaj.

(nie tylko ja tu odpowiadam w tematach, ktoś inny też może ci wyjaśnić co nie działa, więc sobie nie wybieraj tego kto ma ci pomagać)

Edytowane przez PanMaruda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, RaZer napisał:

@PanMaruda mordo nie chce tego udostępniać bo się pewnie ośmieszę... dlatego pisałem na pw i oczekuję tam odpowiedzi :)

zatem powodzenia w oczekiwaniu bo ja tego nawet nie czytałem i - uwaga spojler - na pewno nie mam zamiaru odpisywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
2 godziny temu, RaZer napisał:

@PanMaruda mordo nie chce tego udostępniać bo się pewnie ośmieszę... dlatego pisałem na pw i oczekuję tam odpowiedzi :)

Nie ośmieszysz się. Po to jest ten dział, aby zadawać pytania, nawet jeżeli wydają się głupie.

Nikt nie oczekuje od ciebie, że będziesz miał Skripta w małym palcu. Są tutaj pomagający użytkownicy od tego i ci pomogą.

Tak więc jeżeli możesz, podziel się tutaj swoim problemem, a wyjaśnimy ci to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kormic dobrze a więc mam coś takiego i czy to jest poprawnie zrobione?

command /gui:
    trigger:
        set {_p} to player's name
        set {_l::*} to {_p} split at ""
        set {_n} to number of {_l::*} -1
        open chest with 2 row named "gui" to player
        set {_slot} to 0
        loop {_n} times:
            set player's current inventory's slot {_slot} to paper with name "&o&l%{_l::%loop-value%}%" with lore "siema"
            add 1 to {_slot}
        send "%{_l::*}% %{_n}%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
2 minuty temu, RaZer napisał:

@Kormic dobrze a więc mam coś takiego i czy to jest poprawnie zrobione?

Z tego co widzę to tak, jest poprawnie zrobione.

Zamieniłbym jedynie 'open chest' na 'open chest inventory', aby nie było wymagane SkQuery do działania skryptu.

Jeszcze co do kodu, zmienna '{_slot}' jest niepotrzebna. Możesz zamiast niej użyć '(loop-number - 1)' (czyli wtedy pętla zajmie dwie linijki).

Ostatnia rzecz to to, że nie trzeba ustawiać zmiennej '{_p}', gdyż 'player's name' możesz od razu użyć przy split'cie. Oczywiście jak lubisz porządek w kodzie i przeszkadza ci to, zostaw tak jak masz.

Podsumowując, na twoim miejscu poprawiłbym parę drobnostek, ale poza tym to wszystko jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kormic

Poprawiłem jak mówiłeś lecz teraz kolejne pytanie ...

command /gui:
    trigger:
        set {_l::*} to player's name split at ""
        set {_n} to number of {_l::*} -1
        open chest inventory with 2 row named "gui" to player
        loop {_n} times:
            set player's current inventory's slot (loop-number - 1) to paper with name "%{_l::%loop-value%}%" with lore "siema"
        send "%{_l::*}% %{_n}%"

on inventory click:
    if name of event-inventory is "gui":
        if event-slot is not air:
            cancel event
            set {_l::*} to player's name split at ""
            set {_n} to number of {_l::*} -1
            loop {_n} times:
                send "%{_l::%loop-value%}%"
                if name of event-slot is "%{_l::%loop-value%}%":
                    send "ok jest!"

mam sobie taki inventory click niby działa wszystko oki ale tego if'a gdzie jest name of event-slot bym się przyczepił bo nie bardzo wiem czy to jest prawidłowo, niby żadnych błędów nie sypie. A i kolejne pytanie w moim nicku są dwie litery duże R i małe r i ł właśnie ten if sprawdza jakby te dwie literki na raz, a koniecznie muszę zrobić, żeby sprawdzało 1 jak mogę to ogarnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
1 minutę temu, RaZer napisał:

mam sobie taki inventory click niby działa wszystko oki ale tego if'a gdzie jest name of event-slot bym się przyczepił bo nie bardzo wiem czy to jest prawidłowo, niby żadnych błędów nie sypie.

Sprawdzasz czy kliknięty slot nie jest powietrzem. Powinno bezproblemowo zadziałać.

1 minutę temu, RaZer napisał:

A i kolejne pytanie w moim nicku są dwie litery duże R i małe r i ł właśnie ten if sprawdza jakby te dwie literki na raz, a koniecznie muszę zrobić, żeby sprawdzało 1 jak mogę to ogarnąć?

Niby rozumiem, ale nie rozumiem. Chociaż...

Chodzi ci o to, że wysyła ci podwójnie wiadomość, tak?

W takim wypadku musiałbyś sobie zapisywać jakoś indeks (kolejność w nicku) tej literki.

Mimo wszystko możliwe, że się nie zrozumieliśmy. Jeżeli rzeczywiście tak jest, prosiłbym o wyjaśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kormic załóżmy, że mój nic to XYZxyz i w tym nicku są już powtórki liter 2x,  2y oraz 2z i teraz pytanie otwiera mi się gui w którym wszystko jest prawidłowo rozmieszczone ale jeśli kliknę np na duże X to jednocześnie złapie mi małe x i będzie konflikt. Muszę każda literka będzie kolorowana osobno o to mi chodzi dlatego tak ważne jest, żeby każda z nich była pojedyncza nie ważne czy jest duża czy mała ma być pojedynczo ustawiany kolor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
1 minutę temu, RaZer napisał:

@Kormic załóżmy, że mój nic to XYZxyz i w tym nicku są już powtórki liter 2x,  2y oraz 2z i teraz pytanie otwiera mi się gui w którym wszystko jest prawidłowo rozmieszczone ale jeśli kliknę np na duże X to jednocześnie złapie mi małe x i będzie konflikt. Muszę każda literka będzie kolorowana osobno o to mi chodzi dlatego tak ważne jest, żeby każda z nich była pojedyncza nie ważne czy jest duża czy mała ma być pojedynczo ustawiany kolor.

W takim razie może sobie to sprawdzaj po numerze slotu (np. 5) i ustawiaj kolor dla literki o tym indeksie (w tym przykładzie 5).

Może to rozwiąże twój problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
4 minuty temu, RaZer napisał:

@Kormic w jaki sposób mogę to zrobić?

Jeżeli miałbym to zrobić, po prostu sprawdzałbym sobie 'index of clicked slot' i ustawiał kolor dla literki '{_l::%index of clicked slot%}'.

Z tego co zrozumiałem, chcesz aby gracze mogli sobie pojedynczo ustawiać kolory literek.

Będziesz gdzieś musiał zapisywać sobie kolory każdej z literek, np. w jakiejś liście zmiennych gracza.

set {letterColour::%player%::1} to "&c"
# Czyli jak mamy literę nazwy nr 1:
"&cR" # Dla nazwy RaZer

Coś takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...