Skocz do zawartości
  • 0

Problem za skryptem


MIWash11
 Udostępnij

Pytanie

Siemka mam pytanie znalazłem taki script i wszystko działa poprawnie oprócz restowania gdy nastanie dzień głosy się nie resetują i nie można panowanie zaglosować ktos wie o co chodzi ?

variables:
    {glosy} = 1

command /dzien:
        trigger:
                if time of the world is night:
                        if {glos::%player%} is not set:
                                send "&aGracz &c%player% &azagłosował na dzień &c%{glosy}%&c/5" to players
                                set {glos::%player%} to true
                                add 1 to {glosy}
                                if {glosy} > 5:
                                        set time of the world "world" to day
                                        wait 10 ticks
                                        set {glosy} to 1
                                        loop {glos::*}:
                                                add loop-index to {_s::*}
                                        clear {glos::%{_s::*}%}
                        else:
                                send "&eJuż zagłosowałeś!" to player
                else:
                        send "&2Już jest dzień" to player

 

Glicz

Wstawiam kod w code.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Spróbuj tego:

variables:
    {glosy} = 1

command /dzien:
        trigger:
                if time of the world is night:
                        if {glos::%player%} is not set:
                                send "&aGracz &c%player% &azagłosował na dzień &c%{glosy}%&c/5" to players
                                set {glos::%player%} to true
                                add 1 to {glosy}
                                if {glosy} > 5:
                                        set time of the world "world" to day
                                        wait 10 ticks
                                        set {glosy} to 1
                                        loop {glos::*}:
                                        	clear {glos::%loop-index%}
                        else:
                                send "&eJuż zagłosowałeś!" to player
                else:
                        send "&2Już jest dzień" to player

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, MIWash11 napisał:

Siemka mam pytanie znalazłem taki script i wszystko działa poprawnie oprócz restowania gdy nastanie dzień głosy się nie resetują i nie można panowanie zaglosować ktos wie o co chodzi ?

1. Usuń 'wait 10 ticks', gdyż jest całkowicie zbędne.

2. Nie wiem na co ci zapętlanie tej listy. Wystarczy ją po prostu wyczyścić.

Zamień to:

loop {glos::*}:
	add loop-index to {_s::*}
clear {glos::%{_s::*}%}

na to:

clear {glos::*}

3. W sekcji 'variables' głosy powinny być ustawiane na 0, nie na 1. Teraz wystarczy, że 4 graczy zagłosuje, a nie 5.

4. Zalecam oduczyć się nawyku zagnieżdżania warunków w sobie.

# Przykład:

arg 1 is not set:
	send "&cNie podałeś argumentu!"
	stop
# Dalszy kod
2 godziny temu, PanAnimek napisał:

Spróbuj tego:

A ty nadal bawisz się w podrzucanie gotowego kodu i obniżasz samodzielność u ludzi na forum.

Już nawet nie wspominam o tym, że można było znacznie poprawić twój kod.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...