magmanYouTube 0 Opublikowano 22 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2021 Hej! Chciałbym stworzyć odliczanie, odliczanie na action barze, z góry dziekuje! (potrzebuje do zrobienia odliczania do jedzenia koxa!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 22 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2021 Teraz, magmanYouTube napisał: Hej! Chciałbym stworzyć odliczanie, odliczanie na action barze, z góry dziekuje! (potrzebuje do zrobienia odliczania do jedzenia koxa!) A coś więcej? Na razie z twojego problemu mogę tyle wywnioskować, że nie wiesz jak zrobić odliczanie. Zrobiłbym na twoim miejscu pętlę odtwarzającą się tyle razy, ile ma być sekund, a w niej wysyłasz '[ilość sekund + 1] - %loop-number%'. Na koniec pętli dajesz 'wait 1 second'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 magmanYouTube 0 Opublikowano 22 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2021 Wkleił byś kawałek kodu z tym "loopem"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 22 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2021 2 minuty temu, magmanYouTube napisał: Wkleił byś kawałek kodu z tym "loopem"? Nie kojarzysz 'loop x times'? Nie rozumiesz czegoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 magmanYouTube 0 Opublikowano 22 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2021 Sam loop znam powtarzamy czynnosc ale nie rozumiem na jakiej podstawie ma działać odliczanie zrobione na loopie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1925 Opublikowano 22 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2021 1 minutę temu, magmanYouTube napisał: Sam loop znam powtarzamy czynnosc ale nie rozumiem na jakiej podstawie ma działać odliczanie zrobione na loopie. Załóżmy, że będziemy odliczać 10 sekund. 1. Tworzymy pętlę 'loop 10 times'. 2. W pętli wysyłamy graczowi action bar, w którym liczbę sekund będzie reprezentowała liczba ([liczba sekund + 1] - %loop-number%). 'loop-number' to jest ilość, która informuje ile razy pętla została wykonana (zaczyna się od 1), dlatego też przy każdym kolejnym wykonaniu ilość ta będzie się zwiększała, a co za tym idzie, będziemy mieli system odliczania od 10 do 0. 3. Na końcu pętli dajemy 'wait 1 second', ażeby wszystko nie odbyło się w jednym momencie. magmanYouTube 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 magmanYouTube 0 Opublikowano 22 lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2021 Ok dzięki teraz rozumiem i wiem jak to zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 785 Opublikowano 22 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 22 lutego 2021 1 minutę temu, magmanYouTube napisał: Sam loop znam powtarzamy czynnosc ale nie rozumiem na jakiej podstawie ma działać odliczanie zrobione na loopie. Zatem już tłumaczę. Pętla powtarza twój kod ileś tam razy - tyle ile przyjęła w argumencie. Zróbmy komendę /test command /test [<text>]: trigger: loop 5 times: send "Numer %Loop-number%" Wyświetli nam "Number *liczba z pętli*" Więc jeżeli damy: command /test [<text>]: trigger: loop 5 times: send action bar "Mozes zjesc za: %6 - (loop-number)%" to player wait 1 second To wyświetli Ci w action barze całe odliczanie po wpisaniu komendy (Nie masz dodatkowego kodu na blokowanie jedzenia, musisz jeszcze kombinować z eventem on consume) magmanYouTube 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 246 Opublikowano 23 lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 23 lutego 2021 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
magmanYouTube 0
Hej!
Chciałbym stworzyć odliczanie, odliczanie na action barze, z góry dziekuje! (potrzebuje do zrobienia odliczania do jedzenia koxa!)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi