set {_kowal::sharpnessLevel::%player%} to enchant level of sharpness of player's tool
add 5 to {_kowal::sharpnessLevel::%player%}
enchant the player's tool with "sharpness %level of sharpness of the player's tool + 5%" parsed as enchantment type
set name of player's tool to "%name of player's tool% +2"
mam taki kawałek kodu i chodzi mi o to aby przy zmianie nazwy usunąć poprzedni fragment "+1"
np. jeżeli w nazwie miecza jest Miecz +1 to przy następnym wykonaniu tego eventu żeby było Miecz +2 w tym momencie po kolejnym wykonaniu eventu nazwa zmienia się na Miecz +1 +2 a nie samo Miecz +2
Pytanie
ErrorTV420 0
mam taki kawałek kodu i chodzi mi o to aby przy zmianie nazwy usunąć poprzedni fragment "+1"
np. jeżeli w nazwie miecza jest Miecz +1 to przy następnym wykonaniu tego eventu żeby było Miecz +2 w tym momencie po kolejnym wykonaniu eventu nazwa zmienia się na Miecz +1 +2 a nie samo Miecz +2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi