Skocz do zawartości
  • 0

Zmiana nazwy z jednoczesnym usunięciem fragmentu


ErrorTV420

Pytanie

								set {_kowal::sharpnessLevel::%player%} to enchant level of sharpness of player's tool
								add 5 to {_kowal::sharpnessLevel::%player%}
								enchant the player's tool with "sharpness %level of sharpness of the player's tool + 5%" parsed as enchantment type
								set name of player's tool to "%name of player's tool% +2"

mam taki kawałek kodu i chodzi mi o to aby przy zmianie nazwy usunąć poprzedni fragment "+1"

np. jeżeli w nazwie miecza jest Miecz +1 to przy następnym wykonaniu tego eventu żeby było Miecz +2 w tym momencie po kolejnym wykonaniu eventu nazwa zmienia się na Miecz +1 +2 a nie samo Miecz +2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, ErrorTV420 napisał:

mam taki kawałek kodu i chodzi mi o to aby przy zmianie nazwy usunąć poprzedni fragment "+1"

np. jeżeli w nazwie miecza jest Miecz +1 to przy następnym wykonaniu tego eventu żeby było Miecz +2 w tym momencie po kolejnym wykonaniu eventu nazwa zmienia się na Miecz +1 +2 a nie samo Miecz +2

Użyj wyrażenia 'first x characters of %string%'.

set {_t} to first (length of name of player's tool - 3) characters of name of player's tool

Wtedy pozbędziesz się tego plusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...