Chciałem zrobić aby gracz który postawi spawner może go zniszczyć oraz zmienić go na bedrock'a
oto mój kodzik :D
command /spawner: trigger: if target block is mob spawner: if location of target block is {mob.spawnery.%player%::*}: set targeted block to bedrock stop trigger else: send "&cTo nie jest twoj mob spawner" else: send "&cTo nie jest mob spawner!"on place of mob spawner: add location of target block to {mob.spawnery.%player%::*} send "&aPostawiono spawner :) Zmien go komenda /spawner"on break of mob spawner: remove location of target block from {mob.spawnery.%player%::*} send "&aSpawner zniszczony! Przywrocony do swinki!"
Niestety on nie działa :( Pisze że To nie jest mój mob spawner
Pytanie
Szejkus 5
Cześć mam problem ze skryptem :p
Chciałem zrobić aby gracz który postawi spawner może go zniszczyć oraz zmienić go na bedrock'a
oto mój kodzik :D
Niestety on nie działa :( Pisze że To nie jest mój mob spawner
POMOCY!
Proszę przenieść jak w złym dziale!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi