Skocz do zawartości
  • 0

Zniszcz


Szejkus
 Udostępnij

Pytanie

Cześć mam problem ze skryptem :p

Chciałem zrobić aby gracz który postawi spawner może go zniszczyć oraz zmienić go na bedrock'a
oto mój kodzik :D

 


command /spawner:	trigger:		if target block is mob spawner:			if location of target block is {mob.spawnery.%player%::*}:				set targeted block to bedrock				stop trigger			else:				send "&cTo nie jest twoj mob spawner"		else:			send "&cTo nie jest mob spawner!"on place of mob spawner:	add location of target block to {mob.spawnery.%player%::*}	send "&aPostawiono spawner :) Zmien go komenda /spawner"on break of mob spawner:	remove location of target block from {mob.spawnery.%player%::*}	send "&aSpawner zniszczony! Przywrocony do swinki!"

Niestety on nie działa :( Pisze że To nie jest mój mob spawner

POMOCY!

Proszę przenieść jak w złym dziale!

Edytowane przez MaciekBrym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Ten temat został przeniesiony z "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!" do "Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /spawner:	trigger:		if target block is mob spawner:		    if {mob.spawnery.%player%::*} contains location of target block:				set targeted block to bedrock			else:				send "&cTo nie jest twoj mob spawner"		else:			send "&cTo nie jest mob spawner!" on place of mob spawner:	add location of block to {mob.spawnery.%player%::*}	send "&aPostawiono spawner :) Zmien go komenda /spawner"on break of mob spawner:	remove location of block from {mob.spawnery.%player%::*}	send "&aSpawner zniszczony! Przywrocony do swinki!"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hmm, zmieniłem troszkę rodzaj zapisywania zmiennych, u mnie działa. :>

Przetestuj u siebie :)

command /spawner:	trigger:		if target block is mob spawner:			if {mobspawner.%player%.%location of targeted block%} is true:				set targeted block to bedrock			else:				send "&cTo nie jest twoj mob spawner"		else:			send "&cTo nie jest mob spawner!"  on place of mob spawner:    set {mobspawner.%player%.%location of event-block%} to true    send "&aPostawiono spawner :) Zmien go komenda /spawner"on break of mob spawner:    if {mobspawner.%player%.%location of event-block%} is true:        set {mobspawner.%player%.%location of event-block%} to false        send "&aSpawner zniszczony! Przywrocony do swinki!"    else:        cancel event        send "&cTo nie jest mob spawner!"
Edytowane przez Hydorax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...