Skocz do zawartości
  • 0

Jak twoezyć automatycznie nether oraz end dla oddzielnych światów na serwerze?


PolsatGraniePL

Pytanie

Mam taki problem ,że jak multiversem tworzę świat (zalozmy ,że swiat się nazywa "mojswiat") . to tworząc tam nether portal teleportuje mnie on do world_nether a nie do np. mojswiat_nether Czy da się jakoś to zrobić?

 

A jeżeli nie jest to jakkolwiek do zrobienia to czy da się resetować świat world.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, polsatgraniepl napisał:

Mam taki problem ,że jak multiversem tworzę świat (zalozmy ,że swiat się nazywa "mojswiat") . to tworząc tam nether portal teleportuje mnie on do world_nether a nie do np. mojswiat_nether Czy da się jakoś to zrobić?

 

A jeżeli nie jest to jakkolwiek do zrobienia to czy da się resetować świat world.

Możliwe, że w jakiś sposób byłoby to możliwe poprzez podmianę wartości w pliku "level.dat".

Możesz równie dobrze zrobić to poprzez PlayerPortalEvent w dodatku skript-reflect.

import:
	org.bukkit.event.player.PlayerPortalEvent
	
on PlayerPortalEvent:
	# Sprawdzanie świata z event.getFrom() (to jest lokalizacja, więc można 'world of event.getFrom()')
	# Ustawianie celu poprzez setTo()
	event.setTo(location at (100, 100, 100) in world "world")

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

w skripcie są takie eventy jak

 

On Portal

[on] [player] portal

On Portal Create

[on] portal create

On Portal Enter
 

[on] portal enter
[on] entering [a] portal

Więc nie wiem czy importowanie eventu PortalEvent jest potrzebne. Ale rozumiem o co ci chodziło. I też miałem to wypróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
44 minuty temu, polsatgraniepl napisał:

Więc nie wiem czy importowanie eventu PortalEvent jest potrzebne. Ale rozumiem o co ci chodziło. I też miałem to wypróbować.

Tak, wiem że istnieją te eventy w Skript, ale nie ma możliwości ustawienia w ładny i schludny sposób miejsca docelowego teleportacji (trzeba się bawić z eventem 'on teleport'), a PlayerPortalEvent już to umożliwia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...