Skocz do zawartości
  • 0

Jak twoezyć automatycznie nether oraz end dla oddzielnych światów na serwerze?


polsatgraniepl
 Udostępnij

Pytanie

Mam taki problem ,że jak multiversem tworzę świat (zalozmy ,że swiat się nazywa "mojswiat") . to tworząc tam nether portal teleportuje mnie on do world_nether a nie do np. mojswiat_nether Czy da się jakoś to zrobić?

 

A jeżeli nie jest to jakkolwiek do zrobienia to czy da się resetować świat world.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, polsatgraniepl napisał:

Mam taki problem ,że jak multiversem tworzę świat (zalozmy ,że swiat się nazywa "mojswiat") . to tworząc tam nether portal teleportuje mnie on do world_nether a nie do np. mojswiat_nether Czy da się jakoś to zrobić?

 

A jeżeli nie jest to jakkolwiek do zrobienia to czy da się resetować świat world.

Możliwe, że w jakiś sposób byłoby to możliwe poprzez podmianę wartości w pliku "level.dat".

Możesz równie dobrze zrobić to poprzez PlayerPortalEvent w dodatku skript-reflect.

import:
	org.bukkit.event.player.PlayerPortalEvent
	
on PlayerPortalEvent:
	# Sprawdzanie świata z event.getFrom() (to jest lokalizacja, więc można 'world of event.getFrom()')
	# Ustawianie celu poprzez setTo()
	event.setTo(location at (100, 100, 100) in world "world")

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

w skripcie są takie eventy jak

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

[on] portal createZarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
 

[on] portal enter
[on] entering [a] portal

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Więc nie wiem czy importowanie eventu PortalEvent jest potrzebne. Ale rozumiem o co ci chodziło. I też miałem to wypróbować.Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
44 minuty temu, polsatgraniepl napisał:

Więc nie wiem czy importowanie eventu PortalEvent jest potrzebne. Ale rozumiem o co ci chodziło. I też miałem to wypróbować.

Tak, wiem że istnieją te eventy w Skript, ale nie ma możliwości ustawienia w ładny i schludny sposób miejsca docelowego teleportacji (trzeba się bawić z eventem 'on teleport'), a PlayerPortalEvent już to umożliwia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...