Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na wytrychy


Studziak
 Udostępnij

Pytanie

Witam, potrzebuje skrypt na wytrychy. Skrypt polega na tym że posiadając blaze roda który nazywa sie "&6Wytrych" i klikniemy nim na dzwi, niezależnie czy żelazne czy drewniane to jest 40% szans na to że po kliknieciu się one otworzą, oczywiście po użyciu udanym jak i nieudanym usuwa nam ten item. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
15 minut temu, Studziak napisał:

Witam, potrzebuje skrypt na wytrychy. Skrypt polega na tym że posiadając blaze roda który nazywa sie "&6Wytrych" i klikniemy nim na dzwi, niezależnie czy żelazne czy drewniane to jest 40% szans na to że po kliknieciu się one otworzą, oczywiście po użyciu udanym jak i nieudanym usuwa nam ten item. 

Proszę.

on right click on any door:
	player's tool is blaze rod named "&6Wytrych"
	set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool
	chance of 40%:
		open clicked block
		send "&aUdało ci się otworzyć drzwi!" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, Kormic napisał:

Proszę.

on right click on any door:
	player's tool is blaze rod named "&6Wytrych"
	set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool
	chance of 40%:
		open clicked block
		send "&aUdało ci się otworzyć drzwi!" to player

 

można dodać że jeżeli sie nie uda to wyświetli że sie nie udało otworzyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Studziak napisał:

można dodać że jeżeli sie nie uda to wyświetli że sie nie udało otworzyć?

można

on right click on any door:
	player's tool is blaze rod named "&6Wytrych"
	set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool
	chance of 40%:
		open clicked block
		send "&aUdało Ci się otworzyć drzwi!" to player
		stop
	send "&cNie udało Ci się otworzyć drzwi!" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Studziak napisał:

można dodać że jeżeli sie nie uda to wyświetli że sie nie udało otworzyć?

Pewnie.

on right click on any door:
	player's tool is blaze rod named "&6Wytrych"
	set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool
	chance of 40%:
		open clicked block
		send "&aUdało ci się otworzyć drzwi!" to player
	else:
		send "&cNie udało ci się otworzyć drzwi!" to player

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...