Skocz do zawartości
  • 0

Problem z lore


Sledziu
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

Posiadam najnowszą wersję Skript'a by Matocolotoe oraz rekomendowane na jego stronie SkQuery. Wersja serwera 1.8.8 (paper)
Mój problem polega na tym, że nie wiem jak dodać lore do zmiennej uwzględniając przejścia do nowych linii.
Chciałbym osiągnąć efekt: 
1. wpisuje komendę
2. zbiera mi do zmiennej lore przedmiotu trzymanego w ręce (właśnie z uwzględnieniem przejścia do nowych linii) ---> próbowałem coś działać w tym aspekcie ale jedyne co udało mi się osiągnąć to pierwsza lub jedna konkretna linijka lore
3. dopisuje mi do tego lore na końcu jedną linijkę z tekstem ustalonym w kodzie.
4. wyświetla mi pobrane lore + ta ustalona linijka na przedmiocie w GUI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, Sledziu napisał:

Witam,

Posiadam najnowszą wersję Skript'a by Matocolotoe oraz rekomendowane na jego stronie SkQuery. Wersja serwera 1.8.8 (paper)
Mój problem polega na tym, że nie wiem jak dodać lore do zmiennej uwzględniając przejścia do nowych linii.
Chciałbym osiągnąć efekt: 
1. wpisuje komendę
2. zbiera mi do zmiennej lore przedmiotu trzymanego w ręce (właśnie z uwzględnieniem przejścia do nowych linii) ---> próbowałem coś działać w tym aspekcie ale jedyne co udało mi się osiągnąć to pierwsza lub jedna konkretna linijka lore
3. dopisuje mi do tego lore na końcu jedną linijkę z tekstem ustalonym w kodzie.
4. wyświetla mi pobrane lore + ta ustalona linijka na przedmiocie w GUI

Lore jest listą, dlatego też musisz je zapisać do listy zmiennych.

# ŹLE
set {_lore} to lore of player's tool

# DOBRZE
set {_lore::*} to lore of player's tool

Następnie dodajesz sobie tę twoją linijkę do tej listy i masz to co chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Bawiłem się tym trochę ale napotkałem kolejny błąd, mianowicie ciągle zapętla mi się dodawanie tej mojej linijki. Za każdym razem jak na nowo otworzę GUI z moim przedmiotem to dodaje się znowu to Cena: ... i tak w kółko.
Próbowałem jakoś czyścić tą zmienną jednak sytuacja pozostaje dalej bez zmian.
 

loop 27 times:
                set {zmienna::*} to lore of {targ.itemy.%{name.%player%}%::%loop-number%}
                add "&7Koszt:&6 %{targ.koszty.%{name.%player%}%::%loop-number%}%" to {zmienna::*}
                set player's current inventory's slot loop-number -1 to {targ.itemy.%{name.%player%}%::%loop-number%} with lore {zmienna::*}

 

Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
32 minuty temu, Sledziu napisał:

Bawiłem się tym trochę ale napotkałem kolejny błąd, mianowicie ciągle zapętla mi się dodawanie tej mojej linijki. Za każdym razem jak na nowo otworzę GUI z moim przedmiotem to dodaje się znowu to Cena: ... i tak w kółko.
Próbowałem jakoś czyścić tą zmienną jednak sytuacja pozostaje dalej bez zmian.
 

loop 27 times:
                set {zmienna::*} to lore of {targ.itemy.%{name.%player%}%::%loop-number%}
                add "&7Koszt:&6 %{targ.koszty.%{name.%player%}%::%loop-number%}%" to {zmienna::*}
                set player's current inventory's slot loop-number -1 to {targ.itemy.%{name.%player%}%::%loop-number%} with lore {zmienna::*}

 

Sprawdzaj czy lista już nie zawiera tej linijki z ceną.

Tylko wtedy gdy jej nie ma, dodajesz ją do tej listy.

Nieaktywny

Naprawiam cytat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
2 minuty temu, Sledziu napisał:

Dzięki! Bardzo mi pomogłeś. Jeszcze tylko chciałbym wiedzieć jak usunąć ostatnią linijkę z lore przedmiotu (zapisane w zmiennej) i jestem w domu.

Możesz to zrobić na dwa sposoby.

1.

remove (last element of {_lista::*}) from {_lista::*}

2.

clear {_lista::%size of {_lista::*}%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, Sledziu napisał:

Dzięki! Bardzo mi pomogłeś. Jeszcze tylko chciałbym wiedzieć jak usunąć ostatnią linijkę z lore przedmiotu (zapisane w zmiennej) i jestem w domu.

remove last element of lore of %tool% from lore of %tool%

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...