Skocz do zawartości

Sledziu

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Opoczno
  • Hobby
    Minecraft
  • Nick w MC
    Sledziu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sledziu

  1. Sledziu

    NBT armor stand

    Witam, mam pewien problem. Mianowicie chciałbym dodać nbt do armor standa ale wyrzuca mi w konsoli błąd: the last dropped armor stand is neither an entity, a block nor an itemstack. Line: add "{NoGravity:1b,DisabledSlots:2039583,Invulnerable:1b,Invisible:1b,CustomNameVisible:1b,CustomName: &2Nazwa}" to nbt of last spawned armor stand Oto fragment kodu: spawn armor stand over and 2 meters behind and right the player add "{NoGravity:1b,DisabledSlots:2039583,Invulnerable:1b,Invisible:1b,CustomNameVisible:1b,CustomName: &2Nazwa}" to nbt of last spawned armor stand Z góry dziękuję za pomoc! Skript: 2.6.2 by Matocolotoe Posiadam dodatki SkBee (1.10.2) oraz Skellet (1.9.11) Wersja serwera: paper 1.8.8
  2. Cześć wszystkim, Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę zrobić, żeby po zarzuceniu spławika ryba do niego podpływała po x sekundach. Wiem, że da się to zrobić w silniku jednak chciałbym kontrolować ten czas przez skrypt. Zależy mi na tym, żebym mógł go ustawiać dla danego gracza.
  3. Sledziu

    Przerobienie kodu

    Cześć, chciałbym, żeby ktoś edytował ten kod (ewentualnie napisał po swojemu). Jeśli gracz, który ma na sobie całą diamentową zbroję nazwaną "&4Christmas Armor" to inni gracze widzą go w czerwonej skórzanej zbroi i głowie Mikołaja natomiast kiedy go zdejmie albo set nie będzie kompletny to efekt nie zadziała/znika. Jeśli ktoś zna jakiś dodatek do skripta, w którym w prosty sposób osiągnę ten sam efekt to prosiłbym również o pomoc. W pluginach jestem totalnie zielony natomiast znacznie lepiej radzę sobie ze skryptami. Dodam jeszcze, że powinno to działać na wersji 1.8.8 paperspigot i plugin powinien być od razu do użycia na serwerze. Z góry dzięki! for (Player player : Bukkit.getOnlinePlayers()) { if (!player.equals(event.getPlayer())) { PacketContainer c = new PacketContainer(PacketType.Play.Server.ENTITY_EQUIPMENT); c.getIntegers().write(0, player.getEntityId()); c.getIntegers().write(1, 4); c.getItemModifier().write(0, new ItemStack(Material.SPONGE)); try { ProtocolLibrary.getProtocolManager() .sendServerPacket(event.getPlayer(), c); } catch (InvocationTargetException e) { e.printStackTrace(); } } } }
  4. Na pewno działa to na 1.8.8? Próbuje na każdy sposób i nawet jak wejdę wersję niżej z tego dodatku to pomimo, że poprawnie ładuje się na serwer to wykrywa błąd w skrypcie. Can't understand this condition/effect: set armor of player to sponge in slot 0 for loop-player Jeśli zamiast slot 0 dam slot itemslot.legs to nie wywala błędu jednak item nie pokazuje sie na głowie tylko w łapce
  5. Witam, jako iż jestem zielony w kwestiach programowania w javie chciałbym Was prosić o przepisanie mi tego kodu na język skript. Jest to kod, który wykorzystując pakiety zamienia hełmy graczy na dany blok. Zdaję sobie sprawę, że potrzebny do tego jest jakiś dodatek do Skripta, ale zostawiam to już do wyboru dla autora (byle działał na 1.8.8). Ewentualnie jeśli ktoś ma inny pomysł jak rozwiązać ten problem to proszę o wysłanie chociaż fragmentu kodu, który odpowiada za wizualną modyfikację uzbrojenia gracza i wysłania zmienionego pakietu. Z góry dzięki! // will set players helmets to sponges for (Player player : Bukkit.getOnlinePlayers()) { if (!player.equals(event.getPlayer())) { PacketContainer c = new PacketContainer(PacketType.Play.Server.ENTITY_EQUIPMENT); c.getIntegers().write(0, player.getEntityId()); c.getIntegers().write(1, 4); c.getItemModifier().write(0, new ItemStack(Material.SPONGE)); try { ProtocolLibrary.getProtocolManager() .sendServerPacket(event.getPlayer(), c); } catch (InvocationTargetException e) { e.printStackTrace(); } } } }
  6. Ok tylko telepatycznie zobaczę Twój kod. Daj mi chwilę.
  7. Sledziu

    Efekt wizualny

    Właśnie w przypadku tych pakietów jestem totalnie zielony i nie wiem jak do końca to zrobić. Jakbyś mógł podesłać kod jak wysłać to do gracza, a nie serwera to byłbym wdzięczny.
  8. Sledziu

    Efekt wizualny

    Witam, używam dodatku MundoSK (jeśli trzeba możecie zaproponować inny) do zarządzania pakietami na serwerze. Chciałem zrobić coś w stylu disco zbroi. Przykładowo, gdy gracz ma na sobie diamentowy hełm o nazwie "Slaby Helm" to inni gracze widzą go jako dirt na głowe tego gracza (tylko efekt wizualny, zbroja ma dalej zachowywać swoje właściwości). Mam tutaj zaczęty kod, hełm zmienia się w dirt, lecz zbroja traci swoje właściwości. on packet event play_server_entity_equipment: if event-player is wearing diamond helmet: set event-player's helmet to dirt Jeśli ktoś ma jakieś pomysły jak rozwiązać mój problem, bardzo proszę o wyjaśnienie. Wersja: 1.8.8 Skript: 2.5.3 Matocolotoe
  9. Sprawdziłem to u siebie i wszystko działa. Sprawdź czy masz dane taby zamiast spacji i powinno być OK. Ewentualnie daj błędy z konsoli.
  10. Paper 1.8.8 Skript 2.5.3 Matocolotoe
  11. Witam, używam dodatku MundoSK do zarządzania pakietami na serwerze. Chciałem zrobić coś w stylu disco zbroi. Przykładowo, gdy gracz ma na sobie diamentowy hełm to inni gracze widzą go jako dirt na głowe tego gracza (tylko efekt wizualny, zbroja ma dalej zachowywać swoje właściwośći). Mam tutaj zaczęty kod, hełm zmienia się w dirt, lecz zbroja traci swoje właściwości. on packet event play_server_entity_equipment: if event-player is wearing diamond helmet: set event-player's helmet to dirt Jeśli ktoś ma jakieś pomysły jak rozwiązać mój problem, bardzo proszę o wyjaśnienie.
  12. Użyj: open chest inventory with 3 rows named "&dDrop" to player wait 1 tick set player's current inventory's slot 0 to dirt named "&aTest"
  13. W evencie "on damage" zamiast "player" użyj "victim"
  14. Możesz spróbować: on any move: if block at player's location is block at location -82, 25, 216 in "world": #kod else: if block at player's location is block at location -83, 25, 216 in "world": #kod
×
×
  • Dodaj nową pozycję...