Skocz do zawartości
  • 0

rzucane TNT


shemson
 Udostępnij

Pytanie

witam, mam problem.
mianowicie nie działa mi crafting w tym skrypcie 
i creepery i tnt zwykłe wybucha tak jak rzucaki 
czy mógłby ktoś mi dopisać do tego ? 
bardzo prosze
=============================

options:
    rzucaneTNT: tnt of unbreaking 10 named "&4Rzucane &cTnT"

import:
    org.bukkit.event.inventory.PrepareItemCraftEvent

on right click:
    player's tool is {@rzucaneTNT}
    shoot a tnt from player with speed 0.7
    set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool

on PrepareItemCraftEvent:
    set {_matrix::*} to event.getInventory(1).getMatrix()
    {_matrix::1} is 64 dispenser
    {_matrix::2} is 64 tnt
    {_matrix::3} is 64 dispenser
    {_matrix::4} is 64 tnt
    {_matrix::5} is 64 dispenser
    {_matrix::6} is 64 tnt
    {_matrix::7} is 64 tnt
    {_matrix::8} is 64 dispenser
    {_matrix::9} is 64 tnt
    set {_result} to 1 of {@rzucaneTNT}
    event.getInventory.setResult({_result})

command /rzucak:
    permission: permisja.permisja
    permission message: &cNie posiadasz dostÄ™pu do tej komendy.
    trigger:
        give player 1 of {@rzucaneTNT}

on explosion prime:
    set size of explosion to 7



 

Edytowane przez Michix
Glicz

Wstawiam kod w code.

Notatka dodana przez Glicz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
9 minut temu, shemson napisał:

witam, mam problem.
mianowicie nie działa mi crafting w tym skrypcie 
i creepery i tnt zwykłe wybucha tak jak rzucaki 
czy mógłby ktoś mi dopisać do tego ? 
bardzo prosze
=============================



options:
    rzucaneTNT: tnt of unbreaking 10 named "&4Rzucane &cTnT"

import:
    org.bukkit.event.inventory.PrepareItemCraftEvent

on right click:
    player's tool is {@rzucaneTNT}
    shoot a tnt from player with speed 0.7
    set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool

on PrepareItemCraftEvent:
    set {_matrix::*} to event.getInventory(1).getMatrix()
    {_matrix::1} is 64 dispenser
    {_matrix::2} is 64 tnt
    {_matrix::3} is 64 dispenser
    {_matrix::4} is 64 tnt
    {_matrix::5} is 64 dispenser
    {_matrix::6} is 64 tnt
    {_matrix::7} is 64 tnt
    {_matrix::8} is 64 dispenser
    {_matrix::9} is 64 tnt
    set {_result} to 1 of {@rzucaneTNT}
    event.getInventory.setResult({_result})

command /rzucak:
    permission: permisja.permisja
    permission message: &cNie posiadasz dostÄ™pu do tej komendy.
    trigger:
        give player 1 of {@rzucaneTNT}

on explosion prime:
    set size of explosion to 7



 

Aby stworzyć własny crafting użyj SkQuery
 

options:
    rzucaneTNT: tnt of unbreaking 10 named "&4Rzucane &cTnT"

on load:
    register new shapeless recipe for {@rzucaneTNT} using dispencer, tnt, dispencer, tnt, dispencer, tnt, tnt, dispencer, tnt

on right click:
    if player's tool is not {@rzucaneTNT}:
        stop
    cancel event
    shoot a tnt from player with speed 0.7
    set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool

command /rzucak:
    permission: permisja.permisja
    permission message: &cNie posiadasz dostÄ™pu do tej komendy.
    trigger:
        give player 1 of {@rzucaneTNT}

on explosion prime:
    if entity is not {@rzucaneTNT}:
        stop
    set size of explosion to 7

 

Edytowane przez Michix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 minut temu, Michix napisał:

Aby stworzyć własny crafting użyj SkQuery

1. Tam nie będziesz mógł podać ilości składników.

2. 'for [item] from [item] using'?

2. Warunek sprawdzający entity nie pomoże.

30 minut temu, shemson napisał:

mianowicie nie działa mi crafting w tym skrypcie 

1. Usuń "1" z 'getInventory()'.

2. Musiałbyś zapisać w entity metadatę, którą później odczytujesz przy zapaleniu.

EDIT:

Jeżeli nie wiesz jak to zrobić, pytaj śmiało, a pomogę.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
20 godzin temu, Kormic napisał:

1. Tam nie będziesz mógł podać ilości składników.

2. 'for [item] from [item] using'?

2. Warunek sprawdzający entity nie pomoże.

1. Usuń "1" z 'getInventory()'.

2. Musiałbyś zapisać w entity metadatę, którą później odczytujesz przy zapaleniu.

EDIT:

Jeżeli nie wiesz jak to zrobić, pytaj śmiało, a pomogę.

wiesz co 
dla mnie najłatwiej jak byś mi to napisał bardziej bo ja totalnie nie wiem 

 

options:
    rzucaneTNT: tnt of unbreaking 10 named "&4Rzucane &cTnT"

on load:
    register new shapeless recipe for {@rzucaneTNT} using dispencer, tnt, dispencer, tnt, dispencer, tnt, tnt, dispencer, tnt

on right click:
    if player's tool is not {@rzucaneTNT}:
        stop
    cancel event
    shoot a tnt from player with speed 0.7
    set player's tool to (item amount of player's tool - 1) of player's tool
    set metadata value "rzucaneTNT" of last spawned tnt to true
    event-entity has metadata value "rzucaneTNT"

command /rzucak:
    permission: permisja.permisja
    permission message: &cNie posiadasz dostÄ™pu do tej komendy.
    trigger:
        give player 1 of {@rzucaneTNT}

on explosion prime:
    if entity is not {@rzucaneTNT}:
        stop
    set size of explosion to 7
dobrze ?
nie wiem jak z tym craftingiem 

 

 

napisze mi ktoś działający crafting do tego ? 
albo zamiast craftingu żeby zabierało wymagane z eq itemy po wpisaniu komendy "/bomberman" i dawało 1 rzucane tnt 
cena np: 30 łez ghasta, 200 tnt, 1 głowa witherowa, 10 blocków diamentów

 

Nieaktywny

Łączę posty, naprawiam formatowanie na ciemnym stylu, umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
3 minuty temu, shemson napisał:

wiesz co 
dla mnie najłatwiej jak byś mi to napisał bardziej bo ja totalnie nie wiem 

Zapewne, tylko co z tego wyciągniesz? Nic.

Lepiej nauczyć się samemu.

Co do metadaty...

Po wystrzeleniu TNT w evencie 'on right click' ustawiamy metadatę...

set metadata value "rzucaneTNT" of last spawned tnt to true

...a następnie w evencie 'on explosion prime' sprawdzamy przed ustawieniem wielkości wybuchu czy event-entity posiada tę metadatę.

event-entity has metadata value "rzucaneTNT"

Jeżeli nie wiesz gdzie wstawić, powiedz, a pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...