Nunekexe1 0 Opublikowano 19 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 stycznia 2021 (edytowane) on any move: if player have the scoreboard tag "QIE": loop all players: if loop-player has permission "player": if target player of loop-player have the scoreboard tag "QIE": cancel event Edytowane 19 stycznia 2021 przez xNightPower_ Umieszczam kod w code. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CoFFeIN04 605 Opublikowano 19 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 stycznia 2021 Co ma konkretnie robić ten kod? Bo jak na razie to jest bardzo niewydajny, a na przyszłość to dodawaj kody w CODE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 19 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 stycznia 2021 (edytowane) 5 minut temu, Nunekexe1 napisał: on any move: if player have the scoreboard tag "QIE": loop all players: if loop-player has permission "player": if target player of loop-player have the scoreboard tag "QIE": cancel event Nie powinno tak być, ale jeżeli rzeczywiście tak jest, musisz sprawdzić czy bloki między głowami tych graczy zawierają blok inny niż powietrze. Jeżeli tak, dopiero wtedy anulujesz event. Edytowane 19 stycznia 2021 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nunekexe1 0 Opublikowano 19 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 stycznia 2021 a jak to zrobić ? maxcom1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 19 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 stycznia 2021 31 minut temu, Nunekexe1 napisał: a jak to zrobić ? Normalnie powiedziałbym ci, że należy je zapętlić, ale w evencie 'on any move' nie ma mowy o czymś takim. Tak jak to zostało wspomniane wyżej, wyjaśnij co chcesz zrobić z pomocą tego skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nunekexe1 0 Opublikowano 19 stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 stycznia 2021 9 minut temu, Kormic napisał: Normalnie powiedziałbym ci, że należy je zapętlić, ale w evencie 'on any move' nie ma mowy o czymś takim. Tak jak to zostało wspomniane wyżej, wyjaśnij co chcesz zrobić z pomocą tego skryptu. Skrypt ma powodować że gdy gracz najedzie krzyżykiem na gracza to ten drugi gracz nie może się ruszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 19 stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 stycznia 2021 1 minutę temu, Nunekexe1 napisał: Skrypt ma powodować że gdy gracz najedzie krzyżykiem na gracza to ten drugi gracz nie może się ruszać W takim razie w evencie 'on any move' należałoby sprawdzać czy 'targeted entity' jest graczem. Jeżeli tak, ustawiamy wartość jego 'walk speed' jako 0. Również ustawiamy zmienną {targetedPlayer::%player%} jako 'target entity'. Następnie w tym samym evencie sprawdzamy czy 'targeted entity' to nie jest entity (gracz) zapisane w wcześniej wspomnianej zmiennej. Jeżeli nie, resetujemy walk speed tego entity w zmiennej, a następnie czyścimy tę zmienną. W kodzie przydałby się również jakieś sprawdzanie czy zmienna jest ustawiona przed drugą sekcją kodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Nunekexe1 0
Umieszczam kod w code.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.