Skocz do zawartości
  • 0

Da się wyczytać value z listy bez loop?


DirtyHeroine

Pytanie

Wtiam, zamiast wpisywać:
 

#USTAWIAM:
	set {lista::%player%} to 535

#POTEM GRACZ SPRAWDZA CZY JEST NA LIŚCIE
loop {lista::*}:
			if {lista::%player%} is set:
				set {_zmienna} to loop-value
				send "[dev] jestes na liscie i twoja zmienna to : %{_zmienna}%"
				#Powinno być: [dev] jestes na liscie i twoja zmienna to : 535"
			else:
				send "[dev] Nie ma Cie na liscie bro."

Da się to zrobić bez przelecenia całej listy ? ALE wybranie wartości? czyli tego "loop-value" bo rozumiem że GRACZ jest indexem a cyfra value/wartością

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
8 minut temu, DirtyHeroine napisał:

Wtiam, zamiast wpisywać:
 



#USTAWIAM:
	set {lista::%player%} to 535

#POTEM GRACZ SPRAWDZA CZY JEST NA LIŚCIE
loop {lista::*}:
			if {lista::%player%} is set:
				set {_zmienna} to loop-value
				send "[dev] jestes na liscie i twoja zmienna to : %{_zmienna}%"
				#Powinno być: [dev] jestes na liscie i twoja zmienna to : 535"
			else:
				send "[dev] Nie ma Cie na liscie bro."

Da się to zrobić bez przelecenia całej listy ? ALE wybranie wartości? czyli tego "loop-value" bo rozumiem że GRACZ jest indexem a cyfra value/wartością

Możesz w tym celu po prostu sprawdzić czy zmienna {lista::%player%} jest ustawiona. Ta pętla jest całkiem niepotrzebna.

EDIT:

Mimo wszystko mam przeczucie, że nie zrozumiałem twojego problemu, więc byłbym wdzięczny, gdybyś mógł sprecyzować.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

Mimo wszystko mam przeczucie, że nie zrozumiałem twojego problemu, więc byłbym wdzięczny, gdybyś mógł sprecyzować.

Chodzi o to że potrzebuję tej wartości do dalszej części kodu, jednak kod jest już w pętli wyższej. Dlatego zastanawiam się, czy istnieje sposób by zamiast lecieć przez drugą pętlę/listę. Da się odwołać do DRUGIEJ LISTY czy istnieje index z nazwą gracza wykonującego komendę. JEŚLI TAK, SPRAWDŹ VALUE/WARTOŚĆ. W tedy wartość z DRUGIEJ LISTY przypiszę do _szybkiejzmiennej  i użyję w dalszej części kodu.

NO CHYBA, że istnieje na to lepsze rozwiązanie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, DirtyHeroine napisał:

Chodzi o to że potrzebuję tej wartości do dalszej części kodu, jednak kod jest już w pętli wyższej. Dlatego zastanawiam się, czy istnieje sposób by zamiast lecieć przez drugą pętlę/listę. Da się odwołać do DRUGIEJ LISTY czy istnieje index z nazwą gracza wykonującego komendę. JEŚLI TAK, SPRAWDŹ VALUE/WARTOŚĆ. W tedy wartość z DRUGIEJ LISTY przypiszę do _szybkiejzmiennej  i użyję w dalszej części kodu.

NO CHYBA, że istnieje na to lepsze rozwiązanie :D

Ja tam nadal nie rozumiem xD
masz tak:

if {lista::*} contain %value%: #Czy jest takie value

if indexes of {lista::*} contain %index%: #Czy jest taki index

if {lista::%index%} is set: #Ma ustawione value czyli czy jest taki index

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, DirtyHeroine napisał:

coś na zasadzie:


if {lista::%player%} is set:
	set {_zmienna} to value

zadziała to ? WEWNĄTRZ innej pętli innej listy ?

zamiast czegoś takiego możesz używać {lista::%player%} <- to zwróci ci value, nie musisz zapisywać do osobnych zmiennych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...